Jump to content

Мнения за Ауди А4 1.9 TDI 116hp от 2007 г.


Recommended Posts

Здравейте. Искам да си закупя Ауди А4 1.9 TDI 116 кс. от 2007 г нагоре. Може ли мнения за мотора, разходи по консумативи, слаби места и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм точно на същата вълна. Конкретен въпрос имам - двигателите 1.9 TDI при VW имат проява с чупене на биела/пробиване на блок и нещо от тоя род. Има ли подобни случаи с 1.9 при Audi?

Редактирано от 386
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи става въпрос за Ауди А4Б7 116 к.с.Два са двигателите

-BKE без ДПФ от 2004-2005 г

-BRB със ДПФ от 2005-2008 г

Имал съм BKE мотор,леко тромава за това купе което си близо 1.5 т,иначе нормалните болежки за помпа дюза,по скъпи възли са:

-разпределителен вал,дюзи,демферен маховик,тампон на двигателя(оригинален) ЕГР клапан,тандем помпа,окачване се намира на добри цени,не е задължително да ги правиш всички тези възли но като излезе трябва да си подготвен..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря за инфото, въпреки че аз се интересувам от BRB двигателя. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Интересувам се само от Аудита :D Нуждая се от хубаво комби и кола поне 2007г. Мислех и за А3 Sportback обаче багажника ми идва малък, за това се насочих към А4 б7. Проблема с тракането не ме интересува. Важно ми е да попадна на читам мотор. Жена и кола са на късмет нали знаете :D Все пак какви са най-често срещаните проблеми на PD? 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той Silkosam вече ти ги изброи, сигналите че разпределителният вал е за смяна са завишен разход на гориво и разход на масло.

Редактирано от crazy driver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря :) Просто всяка налична информация ще ми е в плюс преди избора ми. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината багажника на Ауди А4Б7 без да се свалят седалките не е голям,в този багажник 4 гуми с джанти не можеш да сложиш без да си свалил седалките,иначе за първоначално обслужване,масло,филтри,ремъци,ролки,водна помпа около 600-800лв си приготви,вече ако излезе и нещо друго си приготвяш още пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/23/2021 at 2:57 AM, quаttro said:

Oт тези години, всички други марки вече са с Комън Рейл система.  Не си струва да си взимаш Помпа Дюза.  По-проблемна е и трака повече.

Всъщност причината е, че другите марки нямата такава разработка по това време, а ВАГ не продават патента си.

За тракане - аз по-тракащ мотор от БМВ 2.0 комън рейл не знам....може би 1.9jtd само го бие :) .....покрай тези "модерни" комън рейли ВАГ с ПД е като бензинов автомобил.

 

Един разпределителен вал за ПД е около 300лв, сменя се с ремъка...от човек, който знае какво прави.

Ако не е прецакан с неподходящо масло си изкарва 300-400к км.

 

По-новите дизели на ВАГ са с комън рейл - по-икономични и по-тихи, с по-добро поведение (без характерното  за ПД"избухване" в торка).

НО, ако говорим за надеждност.... с доста по-сложни еко системи са...и разни други подробности.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Повече от 10к не ми се дават за кола. Пък й не е само това на по новите аудита подръжката им е по-скъпа (Лично мнение) За това съм се прицелил в кола поне до 2010г. Принципно се бях решил на А3 Sportback 1.6 тди или 1.9 тди но багажника им е колкото на моята (A3 8L) само дето е с 4 врати, за това се насочих към А4 гледах и б8 но ми идва скъпичка а й смятам че подръжката ще й е по скъпа от тази на б7. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колата е по-скъпа, но разликата е космическа и си струва. Поддръжката не е толкова различна.

Взимаш 2ка дизел, ръчка и си капитан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, sweep написа:

Взимаш 2ка дизел, ръчка и си капитан.

 

Като купуваш ръчка се губи 80% от смисъла че си броил пари за по-нова кола.

Между ръчка 98ма, ръчка 2008ма и ръчка 2018та единствената разлика е, че по-новите ти показват със стрелкички на дисплея кога да сменяш предавките... И съединителя и маховика са по-скъпи и карат по-малко километри. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, sweep said:

Да, колата е по-скъпа, но разликата е космическа и си струва. Поддръжката не е толкова различна.

Взимаш 2ка дизел, ръчка и си капитан.

2ка дизел не бих взел. Плаши ме проблемът с главата. Пример - приятел си взе Голф 5 2.0 тди 140кс. на третия месец шлайфа главата и не се знае колко ще го кара още до ново шлайфане. За това съм се насочил към 1.9 тди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

53 minutes ago, audi_maniak_93 said:

2ка дизел не бих взел. Плаши ме проблемът с главата. Пример - приятел си взе Голф 5 2.0 тди 140кс. на третия месец шлайфа главата и не се знае колко ще го кара още до ново шлайфане. За това съм се насочил към 1.9 тди. 

 

2ка дизел в б8 е здрав на куче. Няма нищо общо с тоя в голф.

2 hours ago, quаttro said:

 

Като купуваш ръчка се губи 80% от смисъла че си броил пари за по-нова кола.

Между ръчка 98ма, ръчка 2008ма и ръчка 2018та единствената разлика е, че по-новите ти показват със стрелкички на дисплея кога да сменяш предавките... И съединителя и маховика са по-скъпи и карат по-малко километри. :lol:

 

Ясно е това, ама човека е с ограничен бюджет и търси б7 ръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, audi_maniak_93 said:

2ка дизел не бих взел. Плаши ме проблемът с главата.

Една чисто нова глава е 1100лв.

 

Търси си кола на доказани под 200к км (вероятно в БГ няма да намериш) и тогава няма да ти се налага да знаеш кое колко е здраво и колко струва :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сравняваш голф 5 2.0 tdi 140 к.с помпа дюза с проблемните глави с код на двигателя BKD и Ауди а4б8  143к.д 2.0 tdi комънрейл е несериозно,двата мотора нямат нищо общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не ме разбра колега. Аз не сравнявам 2ката на б8 с Голф 5. Имах предвид 2.0 тди на поколението б7 и А3 Sportback. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те е разбрал, защото си цитирал моето мнение, което касае 2-ка дизел на Б8, не е ставало въпрос за 2-ка на Б7, която пак е различна от тази на Голф5.

 

Пак стигаме до извода - Б8 2-ка, ръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ясно разбрахме се :D НО моторът на А4 б7 от 2005-2007 който е 2.0 тди 140 кс не е ли същиият като на А3 Sportback или Голф 5.  Този който прави проблеми с главата. 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 год,приятел си купи Б8 2,0тди  143,ръчка на предно,базово,за 9500лв от Дупница,на случаен принцип от автокъща,италиански внос.До ден днешен е сменил ангренаж един път,две биалетки,една крушка на фар и масло на 15к.Това за 60к км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, МИТАКА1654 said:

Преди 2 год,приятел си купи Б8 2,0тди  143,ръчка на предно,базово,за 9500лв от Дупница,на случаен принцип от автокъща,италиански внос.До ден днешен е сменил ангренаж един път,две биалетки,една крушка на фар и масло на 15к.Това за 60к км

Евалата на пича улучил е на кола. Обаче бюджета ми е леко ограничен за б8. Смисъл едва ли ще намеря за под 10 хилки що годе запазена а4 б8. Гледам ги че вървят около 11,12,13 к. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...