Jump to content

Смяна на масло


Recommended Posts

Имали трик, чрез който компютърът на колата да  покаже, че маслото е сменено, а дефакто маслото да не е сменено изобщо. Дадох да сменят маслото на колата ми, след около 1 месец ми се наложи да направя друг ремонт в друг сервиз, и в новият сервиз се наложи да се сменя пак маслото и там ми казаха, че маслото е много черно и това не е нормално за бензинов двигател. Благодаря ви! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра на колата не ти показва дали е сменяно маслото или не, а дали е достигнат зададения интервал за смяна.

Може просто да се занули този интервал, елементарно е + да се долее малко ако го е хапнала ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали това значи.

Може да значи, че в новия сервиз те лъжат, може да значи, че колата нещо не е в ред, отделно, че маслото ако не е черно е по-притеснително, но това след като му е дошло времето за смяна по-скоро, а не след 1 месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е дизел , е нормално дори и след смяна да стане черно , не източваш цялото масло и веднага се оцветява , при бензина е друго . Не веднъж ми се е случвало да не ми ресетнат интервала след смяна на масло и като ги попитам , не било болка за умиране :( Е добре ама си плащаш и ти се държът "нагло" . Наскоро си купих от Лидл външна помпа и през щеката за масло се точи за няма и 5 мин. и си го смених сам . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин да стане много черно след 1 месец, трябва да е тотална гняс вътре в двигателя...

 

@vle4ugoto: през щеката източване не е най-добрият вариант за смяна, най-добре си е през пробката на картера, за да източиш и гняс по дъното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 път ми се случи при стегната пробка и нова дифтунга ми течеше от пробката и ми осра кората отдолу . Стегната на спецификации и поръчани части от ауди ..... и затова сега така започнах да го сменям така . Като идеш в сервиз никой не го боли к*ра за твоята кола и дори и да видят нещо не го казват , бил съм свидетел не еднократно . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за изсмукването на маслото не е точно така,на някои коли не остава и капка,съвсем сериозен съм ,като се отделя необходимото време за това да се изчака да се стече всичко което може.На доста коли остават едни 50 грама във филтърната конзола,там трябва да смучеш ,гравитацията не играе,образува се като легенче и няма как да се стече. На 2.0 177 ,чаках достатъчно време и вероятно заради моднатите балансиращи валове сондата не може да стигне до долу ,едно 300 мл ако не и повече изтекоха . На 170 Cr ,не остава капка  и тн.Ако не се познава колата да се провери остава ли нещо и тогава да се  развива пробка на всяка смяна. Естествено че една промивка с флъш или по друг начин ,няма да и се отрази зле на първата смяна за евентуални  натрупани отлагания.

На бензинови подържани мотори тъмнокафявото е най често наблюдавано при интервали около 10 000.

Черното ще е по скоро следствие от  предишни несменявания на време и сега новото масло отмива отлаганията.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, fifipaldi написа:

Не знам дали това значи.

Може да значи, че в новия сервиз те лъжат, може да значи, че колата нещо не е в ред, отделно, че маслото ако не е черно е по-притеснително, но това след като му е дошло времето за смяна по-скоро, а не след 1 месец.

В новият сервиз брат ми ги смени всичко, тъй че не вярвам точно той да ме излъже. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги здравейте,пиша в тази тема,за да не пълним с всякакви теми форума.

Искам да ви разкажа какво ми се случи и да ви попитам някой имал ли е този проблем и ако да как го е решил.

Значи,сменям си аз маслото на колата заедно с филтъра както си му е реда,след това започнах да занулявам периода за подмяна.  Самото зануляване го направих с диагностика ЛАУНЧ защото и без това малко по рано ми светна съобщението зо сервиз на дисплея. Тази диагностика я ползвам вече наколко години и не съм имал такъв проблем до сега! Реших също по време на процедурата да променя интервала за подмяна на маслото от 15000 на 10000км. Както и да е,въведох новото число след това въведох 30000 за сервиза нулира ги както обикновенно и напомнянето съобщение изчезна от дисплея. Както до сега да кажа,че това съобщение е излизало, когато интервала от 30000км за сервиза наближи.

Този път обаче,седмица по-късно след нулирането напомнянето съобщение пак се появи но този път ми изписа ,че следващата поддръжка предстои след 9800км. Това значи,че вече е обвързано с брояча на маслото а не с брояча за сервиза!

Кажете моля какво може да е станало и как да го оправя!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...