BBRemapping Публикувано 23 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 Здравейте колеги, налага ми се смяна на кутията на моята 4F-ка 3.0 ТДИ 224к.с. поради буксуване на съединител (автоматик). Онзи ден купих друга кутия със същия номер като моята, въпроса е, цялата работа plug-n-play ли е, или след като се закачи новата кутия трябва да се прави нещо. Преди време правих тази интервенция на Mercedes W220 S-Class и само сложихме другата кутия и всичко беше ток. Питам за да не остана приятно изненадан идните дни. Благодаря! Колите НЕ се правят в сервиз, правя ги вкъщи с още няколко приятелчета ще бъдем сега конкретно за кутията понеже тегне много. За това го казвам, да няма после "Те от сервиза си знаят". Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 23 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 До колкото знам има компонент протекшън и с другия мозък ще се задейства.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BBRemapping Публикувано 23 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 А ако сложа моя мозък от моята кутия? И двете кутии са HXN. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 23 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 Така ще стане.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 Мозъка ще трябва да го прехвърлиш задължително, ама за 224 коня не е ли GZW кутията, при мене на 233 коня е KML или нещо от сорта, че съм забравил вече. Но код HXN, не съм чувал да се коментира през годините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BBRemapping Публикувано 23 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 Ами по рама и на двете кутии излизат HXN, дори човек от форума потвърди за моята кола, че е HXN. Ще бъде забавно, дават му 9литра масло, но не знам дали ще го хване всичкото. Маслото, филтъра и гарнитурата ми стъпват на 318лв с отстъпка, 530лв без. Не знам добре ли е, зле ли е и т.н. Помня само, че маслото беше Vetol. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 (Редактирано) Ами не го знам това масло, тука масово слагаме Феби. Ако искаш виж каква ти е отстъпката за Фебито и си сложи от него. Поне е проверено. Знам, че преди да я сложат колегите и правят ревизия на кутията и рециклират хидрото. За да няма после пак сваляне и качване. Редактирано 23 Юли 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BBRemapping Публикувано 23 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 Фебито ми идва на 324лв само маслото, така че може да взема него, то е все тая + - някакви пари майната му, трябва да се свърши. А всичките 9 литра ли хваща ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 (Редактирано) Ами би трябвало, аз сменях само през пробката и филтъра и изтече към 5 литра, ама в хидрото казват има две три кила. Не знам малко има рискове тази операция, аз лично ако ми се прецака кутията ще я карам на моя майстор Ники на Илиенци тука в София. Каза че вече им е хванал цаката на тия кутии, отваря ги и сменя на място каквото трябва, без да ги праща по някакви специализирани сервизи и да взимат куп пари, също бих рециклирал хидрото задължително и не вярвам да ми излезе повече от 1500 лева при него. А ти сега ще дадеш поне толкова пари и ще има рискове. Дано да няма де, аз много уважавам хората, които си правят колите сами да ни си помислиш нещо. Редактирано 23 Юли 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BBRemapping Публикувано 23 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 (Редактирано) То много коли до сега са ми минали през ръцете и главно мерцедеси. Това е първото Ауди което имам и малко ми е тъмна индия, ама гледам да го оправям. 750лв ми е кутията с хидрото от доверен човек с гаранция, от неговата кола която е катастрофирала. На втората седмица след като взех колата се разтракаха вериги, та ще сменявам и тях. 744лв е комплекта на Феби. А да питам, раздатката се оказа, че е вътре в кутията, това масло сменява ли се и колко литра е? Редактирано 23 Юли 2021 от BBRemapping Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 Да тъкмо като смъкнеш кутията ще смениш и веригите. Правилно си се ориентирал към Феби или Сваг, много хора сме с такива и няма проблеми. Раздатката е половин литър и няма пробка за източване,трябва да го изтеглиш, маслото е към 220-30 лева литъра. Някои слагат като на дифовете+добавка Стурако по спомен. Ако искаш пиши на колегата Стефан- https://audibg.com/forum/index.php?/profile/14386-kpematop/. той продаваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BBRemapping Публикувано 23 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 Ясно, благодаря много ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 23 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 В раздатката е 0.5л скъпото 200+лв литъра.Сори за коментараИзпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 на BMK 224 кутията си е GZW, но може и по друг начин да се води също. За раздатката си делиш с някой 1л оригинално и по 0.5 и идва около 110лв. Помисли наистина за вариант като смъкнеш кутията, дали още сега да не си смениш и веригите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване