head_up Публикувано 25 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2021 Какви са признаците на заминаваща си хидравлика? До момента: - Скърцане при крайни положения ляво/дясно, като се наложи да се измъкна от някой паркирал брония в брония. - Малко по-тежък волан. Не е нещо осезаемо много, примерно 10-15 процента по-тежък от преди, но го усещам. - Маслене от хидравличната помпа - кората си е видимо омаслена, но за сметка на това съм доливал хидравлична течност 2 пъти за 5 години и то доста малко. Та се чудя дали някой ден ще се кача и просто няма да имам хидравлика и по-страшното - възможно ли е някъде на път хидравличната помпа да блокира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 26 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 Тая помпа може да блокира само ако я отавиш без масло. Иначе ще се увеличи виенето, ще става по-тежък волана ( евентуално ), но ще е плавно, не от раз. По-важно е да следиш маслото в казанчето за стружки и потъмняване - тогава ще трябва да предприемеш ремонтиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 26 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 Благодаря за отговора. Ще погледна какво плува из казанчето. Притеснението ми бе дали може да затегне от раз и да блокира, че ще си остана на пътя я за морето, я в планината. Но щом няма такъв риск е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 26 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 Това по кората да не ти е от рейката? На мен при монтирането на климатика майстора ми показа как е скъсан маншона и как е омазана рейката, демек тръгнала е. И ми беше намаляло маслото. Ама като изчетох сума ти теми на коли със сменено масло как са им текнали още по-силно рейките...Не послушах майстора да махна старото G 002 и да сипя ново G 004. А долях от новото G004 към старото (като преди това установих, че вътре маслото е било зелено! ) към 250 мл. Това беше 2017/2018 година. Наскоро пак го гледах, спаднало е малко над средата. Но бих се занимавал само, ако започна да сипвам цялата тубичка за година. Иначе бих си карал така. Воланът си е все така лек, помпата вие леко само в най-крайни положения на място. Ето спомням си като сипвах ония 250 мл как маслото е годно чак до 2021 година, ще имам да доливам. А тя каква стана - на маслото в тубата почти му изтече срока на годност, ей го къде е септември. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
head_up Публикувано 26 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 От помпата е, прави по някоя капка под нея и се стича по кората. Не е болка за умиране явно ще се кара така. Сега обаче нещо ме гложди температурата, но ще отворя друга тема. Явно като се почне и няма спиране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 26 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 @6matkar маслото не е кисело мляко, та си го ползвай и след срока на годност, нищо му няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 26 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2021 (Редактирано) Знам, знам...Това в казанчето на колата сигурно е оригиналното. Та едва ли го интересува колко по-ново ще му долея. Редактирано 26 Юли 2021 от 6matkar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване