Jump to content

Проблем с прегряване а4 б5 2,4 бензин


sami etogo

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Колата е а4 б5 2,4 бензин, автомат със газ. Когато външната температура е над 25-26 градуса и съм в задръстване или на място, двигателя започва да загрява до към 100 градуса. Вчера дори загря в движение и изхвърли антифриз през капачката, не го беше правил до сега. Сменени са термостата, водната помпа, виското, датчик на ел. перката и разширителния съд. Майстора каза, че главите са ок, не надува маркучи, не пипа антифриз, маслото е ок. Единственото нещо, което не е сменено по охлаждането е радиатора, който е тестван, и не е запушен. Няма разлика в поведението при вклкючен или изключен климатик, както и дали си на газ или бензин, правих си всякакви експерименти без резултат. Ще се радвам, ако някой ми даде съвет или насока, къде да търся проблема.

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега, какво имате в предвид, че това е нормално за този мотор ли? Тоест, да си купя туба антифриз и да си доливам?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормално за всеки мотор, не само за твоя.

В предишния си пост си написал, че колата "не пипа антифриз", така че за какво ти е тази туба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вдигне 100 градуса, изхвърля антифриз през капачката. Тази сутрин долях около половин литър. Ако не загрява, не го пипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, sami etogo написа:

Като вдигне 100 градуса, изхвърля антифриз през капачката

Не е нормално при тази температура да изтича антифриз през капачката.

Навярно клапана й не е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Имах същия проблем с А6 2.6 1995г - при дълго каране градско, кипваше водата през казанчето, респективно го пукаше. Нова капачка, водна помпа, термостат, нищо...газ анализатор за газове в антифриза, пак нищо....оказа се, че е прецакан изпарителят на газовата, и по точно - мембраната му и набиваше газ в охладителната система. Нов изпарител и колата спря да загрява.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е правилно подвързан изпарителя.

Трябва да се връзва паралелно на маркучите на парното, а не последователно към някой от тях.

Самия изпарител има по малък дебит, от колкото е маркуча и преминава по-малко количество вода.

От там вдига и температурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...