Joroo0910 Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Здравейте колеги. Имам проблем със стартера, много трудно върти и трудно пали, ходих да го рециклират смениха четки, втулки колата палеше като нова, половин година по-късно имам същия проблем. Дайте ми мнение, ако някой е имал проблем със стартера какво да правя, дали направо да не купя нов на Бош? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 да не са дюзите проблемни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 И на мен първо това ми мина през главата… Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KaHyTo Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Провери си масата. Много често от окислила минус се получава този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joroo0910 Публикувано 28 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Гледахме дюзите на диагностика скоро и са в нормите… Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Briefs Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 На диагностиката за дюзите не и вярвай много какво показва. Моите ги показваше че са добре, а на стенда една беше зле, а другите 5 много зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 да, на стенд се вижда най-добре. И какво значи в нормите? На минус ли бяха или на + Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 Може и рециклирането да не е било качествено. Аз на Полото което карам из града имах такъв проблем. Рециклирах го и година и половина по-късно започна да прави някакви проблеми и да ме оставя на пътя. Докато накрая изцяло умря. Оказа се, че проблема е в шалтера, който като са го рециклирали първия път е работел и са сметнали, че няма да го сменяват, гледат и те да не натоварват хората с голяма сума, ама ти вършат мечешка услуга понякога. Та въпросният шалтер има две намотки, едната се задейства и прехвърля тока на другата и при мене е правила проблеми доста преди да умре напълно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване