Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Понеже бях обещал да пиша, в събота свалях картера да видя в какво състояние е маслената помпа и цедката. Та всичко си беше чисто и само по ламарината на картера имаше лек слой като по-гъсто масло, но за кола над 300 000, нищо особено. Смъкнах и промих и помпата, сваля се супер лесно на 3.0 тди се държи на три болта. В общи линии операцията е мръсна и гадна и не си заслужава занимавката според мене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги излязоха ми следните грешки в модула на климата 

00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)

01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126)

Идея какво да очаквам.  За сега се трият 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на пари е :) intermitent ли са или както там се казваха?

 

01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126) - това не беше ли едно като четка с метални връхчета?

 

00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395) - не знам дали не можеш да му видиш живите данни на този неблагодарник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO j126 да точно май е при вентилатора до колкото го намирам

G395 е на радиатора, не съм зареждал климата можели от малко фреон да набива грешка 

Интересно е че изтривам грешките о не се появят веднага, а след известно време. Другото е че вентилатора сам тръгва понякога може ли да е от j126 или от модула,защото като го чукна и спира.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

G395 го сменях лятото че изпускаше фреон от него, целия беше омаслен и буксата се беше извадила. Мисля че бях срещал и TSB за тоя датчик някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда да се сваля бронята, 180 кинта беше от порше че бях на зор и лятото в жегите зор се кара по 200км без климатик, иначе гледах че в ибей ги имаше по около 30-40 евро, за оригинални става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Днес ми светна на таблото индикация за износени накладки. Другата седмица смятам да слагам зимни гуми и направо да сменят и накладките.  В момента колата е с оригинални дискове и накладки. От къде(освен от Порше) мога да поръчам оригинални накладки? Четох за някаква специфика при смяна на задните накладки при 4F - нещо за подаване на ток към апаратите, сервизно положение на ръчната( 05Parking Brake->007). Някой може ли да разясни? 

Благодаря предварително. 

Редактирано от balgol
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

задните нямат индикация, може да не са за смяна.

Предните имат индикация, но тя започва като се износят наполовина, т.е. имаш още накладки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, balgol написа:

Здравейте колеги,

Днес ми светна на таблото индикация за износени накладки. Другата седмица смятам да слагам зимни гуми и направо да сменят и накладките.  В момента колата е с оригинални дискове и накладки. От къде(освен от Порше) мога да поръчам оригинални накладки? Четох за някаква специфика при смяна на задните накладки при 4F - нещо за подаване на ток към апаратите, сервизно положение на ръчната( 05Parking Brake->007). Някой може ли да разясни? 

Благодаря предварително. 

Скоро и на мен ми светна, споко покарах така 3к километра и миналата седмица ги смених и почти за още 2к имаха живот, а за накладки само ATE друго не признавам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, djuni_ibiza написа:

накладки само ATE друго не признавам!

 

Възможно е в немско да са читави, но в Бг с накладки и дискове е пълно тото. Аз лично спрях тая игра на тото и от няколко години само ОЕМ дискове и накладки, определено нищо общо с ширпотребата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз последните години само на ОЕМ залагам,поради горчив опит с афтърмаркет части!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно задържах лоста напред и на борда в ляво до скоростите излезе символа за дълги с буква А. Съответно като се  появи кола веднага минава на къси и в момента на разминаване отново си включва дългите. Пробвах и в града, но там си стои на къси. Също явно е свързано и със скоростта, тъй като в една уличка без осветление не ги пусна, но бях с 20км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, alexander alexandrov написа:

10 месеца след като взех колата разбрах, че имам асистент за дълги светлини😂😂

Аз пък забелязах, че фаровете ми завиват след година и половина чак хахахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

завиващите фарове не си личат само като погледнеш колата (или поне аз не ги разпознавам), но асистента за къси/дълги - се вижда пред огледалото :) но е приятно да откриеш екстра, за която не си подозирал.

Някои колеги пък си откриха оригинални Swiss Army ножчета или оригинални парфюми на Armani :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз завиващите фарове знаех, че ги има като я взимах, а и си личи веднага вечер, доста отчетливо завиват. Но за дългите не бях разбрал, тъй като има и асистент за маркировка и дистроник. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.10.2021 г. at 22:11, OvivO написа:

Някои колеги пък си откриха оригинални Swiss Army ножчета или оригинални парфюми на Armani :)

🤣🤣🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязали ли сте парното да вкарва различни миризми в купето докато карате зад някой? Почти винаги мога да разбера с какво гориво е колата пред мен (даже дали е с катализатор или без :)). Сменям редовно салонните филтри (при всяка смяна на маслото), но въпреки всичко вкарва различни миризми в купето, основно при градско каране или висене в задръстване. Чудя се да не би да има някакъв проблем при мен - кората над парното си е на мястото, гуменото уплътнение между коша и парното също. Гледал съм разни снимки на парното на 4Ф и уж всичко си е на мястото и ми е чудно защо вкарва различни миризми в купето? Може ли нещо да се направи по този въпрос? Чудно ми е при положение, че всичко е затворено, въздуха би трябвало да го взима само покрай челното стъкло отстрани и пак да вкарва миризми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен се усещат миризмите, но не карам на вътрешна циркулация.

Ти как го пускаш? Ако е на вътрешна, не би трябвало да се усеща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...