Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Май човека на пункта е направил грешка в твоя полза. В бъдеще ако започнат да ограничават категория 1 и 2, такива грешки ще стават само срещу почерпка. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.08.2021 г. at 13:54, P_PETKOV написа:

Карай си с VMP-то в тия жеги е нормално да държи високи температури.

Бидейки истинска синтетика нищо няма да му стане на маслото ;)

Можеш да добавиш Archoil AR9100 брутален модификатор на триенето аз бухам по една доза вече втори път и поне при мен веригите спират да изтракват след като не съм палил колата повече от 3-4 дни.

 

Антифриза ти ако е за -35 каквото е масовата практика също допринася за лошия топлообмен. Писано е кои са правилните химии за подобряване на топлообмена и т.н.

 

Този Archoil внася ли го някой в БГ, или трябва да се поръчва отвън? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде взимате това VMP, тука колегите от форума, че и аз съм се зарибил да слагам Реванол на навеса. Па не знам тия от Ауто плюса дали го продават, да го взема с отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой има ли такава джаджа за диагностика ELM 327 от Алито, да каже с каква програма работи, че аз свалих някаква ама само дава температури, километри, но като пусна да сканирам за грешки не ги открива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи с Торк и много други, но може да чете и трие грешки само от ECU-тo. За всички други модули ти трябва VAG-COM или OBDeleven.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, аз го взех колкото да трия грешките, да не разнасям всеки път лаптопа. Значи може да чете само моторния компютър, затова не мога да видя другите грешки.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.08.2021 г. at 20:29, alexander alexandrov написа:

 

*008224 intake manifold flap position sensor (bank 2) 

p2020-003 Implausible signal MIL ON

* 008213 intake manifold flap position sensor (bank 1)

p2015-003 Implausible signal - intermittent 

* 000135 fuel Rail - system pressure 

p0087 - 005 - Too low intermittent 

*009263 diesel particulate filter(bank 1) 

p242f - 000- Restricted/Clogged

Някой със съвет от къде да започна с клапите, какъв е проблема точно. И да се сменя въпросната или да се махат механично и софтуерно е по-добре? И за налягането на горивото къде се намира датчика и как мога да го проверя дали той е проблемен? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия грешки на вихровите, провери какво значат точно.
Аз ги правих и двете и от тогава няма грешки. При мен бяха по-различни.
За горивото, цедката в резервоара, от страната на пасажера, горивен филтър, клапанчето на помпата, датчиците на рейките и така.
За дпф нямам идея.

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk


Ето го клипа за вихровите клапи.
На 20 минута си личи къде да забиеш пирончето или в случая малък винт.
Аз нагрях на газта едно малко пиронче и го мушнах в пластмасата.
Работи си идеално и е без пари.










Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера забелязах, че колата умря в ниските. Никаква индикация на таблото. Няма динамика в ниски обороти и колата се разбуча.Взе да вади един по дебел звук, все едно съм правил нещо по генерацията. С гърнета съм от бензиново Ауди S6,вътре са с вата. Мислех, да не би да се е разпаднала и да затапва?Сутринта  Видях една диря от масло, изтекло е под налягане по асфалта,но не съм сигурен дали е то мен. Да не би да е скъсала/изплюла некъв маркуч?

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля за малко насоки!
Висящия лагер на кардана който ми го смениха изкара 1 месец и започна да вие. Тази фирмичка която ми смени лагера е поредния фарс в цирка България.
Моля, тези които имат схема на двете части на кардана как се разделят да ми я покажат или да дадат масоки как точно се разделят двете половини на кардана!
Благодаря!

Изпратено от моят JSN-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, ако ви се налага да сменяте биалетки, не слагайте Meyle HD. Смениха ми ги есента в сервиза покрай друго обслужване. 8000км по-късно нещо яко се разтропа отпред, викам си - ще падне нещо. И на един завой в София едната биалетка си падна сама! 
Сега мога да я ползвам за бокс, добра форма има за това. Като цяло не е и единичен случай, колеги в България, а и в немските групи се оплакват от същото - издържат и там макс 10к. Повечето афтърмаркет части са тотална щета! Факт. И старите реномирани марки вече не са това, което бяха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO  Делфи също не издържат, сега съм с феби и са по добре а има един участък който минавам където пътят е "мечта"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има ентусиасти оригиналното окачване без никакви остъпки в Порше илиза малко над 5000лв. (да няма грешка пет хиляли).

Само биалетката е на цена от ~ 160 лв цена клиент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по окачването на ФВ Кади 2017та, 250000км., до сега нищо не е сменяно, нищо не тропа, ще си струва оем-ско окачване. Или други случаи на 4Ф с оригинални и безпроблемни носачи от 2007г насам.  Разбира се, ако има гаранция, и ако има възможност да се редуцира малко цената, дет се вика едни 10-15% отстъпка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После като продавам колата и дойде оня дето мъчи да свали 200 лева от цената, дали ще оцени, че съм сложил носачи за 5 бонбона. Той няма да оцени, че слизам от колата за да пръдна, камоли оем-ското окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно. Ако обаче човек навърта по 40-50к на година и ще ползва колата 5години примерно, за 5 години като не си си губил времето със сервизи и не си плащал труд ен на брой пъти си е ок. А след 5 години, дет се вика то си е избило парите. Аз на година навъртам 6-7-8000км. при такива случаи не е оправдано да си изсипят 5000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, P_PETKOV написа:

Ако има ентусиасти оригиналното окачване без никакви остъпки в Порше илиза малко над 5000лв. (да няма грешка пет хиляли).

 

Какво включва като комплектация?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, МММ1 написа:

 

Какво включва като комплектация?

 

Е па 8 те носача малко болтове гайки и тва е, ся ако имат някъв готов сет нз, аз си играх да гледам цените на всеки носач по отделно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой слагал ли е лайсни от А4 В8 снимка по долу ,на нашите шлепове,  къде горе долу се слагат на прага 

20210821_174836.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...