TURBO_RS Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 На 23.08.2021 г. at 0:52, mili 75 написа: Аз затова й изпрах едни калобрани от Алито по модела на колата и да кажа честно не ме дразнят как седят. Колега ако може някоя снимка или линк че и на мен ще ми трябва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 пишеш в али audi a6 c6 mud guards и си избираш Let's shop together on AliExpress with new user coupons Your BGN 1.67 in coupons are here!https://a.aliexpress.com/_mP0TUnH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 И аз си купих такива калобрани. Добре стоят на колата, но са изработени от твърда пластмаса и когато се качваш/слизаш на/от бордюри закачат. Предните ми калобрани вече са спукани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 калобраните пазят от замърсяване колата. 2008 с приятел се прибирахме всеки с по един Пасат 5.5 - моя си беше с оригинални калобрани и в Сърбия си беше все още супер чист, въпреки дъждовете, на браточката отзад бе супер кален вече. Естетиката е въпрос на вкус, но има и ОЕМ калобрани за 4F, значи от Ауди са преценили да направят. Тези от Али са си добри, пасват идеално, не са толкова твърди, но могат и да се загубят или да задират, факт. Същите неща важат и за оем калобрани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 OEM-ските са едни други пари, тъй че вземайте смело от китайските Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 (Редактирано) Аз китайските не знам как можеш да ги загубиш, понеже се хващат с оригиналните винтове на подкалниците. Иначе вярно, че са твърди, но не чак толкова, че да се счупят от първия натиск. То пък ако са меки ще се веят като знаме по време на движение, като на Москвич едно време. Пипал съм на една Шкода оригиналните и са горе-долу същата твърдост. Редактирано 25 Август 2021 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 Някой срещал ли е 3 ти скрит в джабката ключ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 @mili 75: аз загубих един. @djuni_ibiza: ако преди това някой го е сложил. Иначе няма такъв скрит ключ, както няма и auto-hold/hill-assist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 Как така да няма?? Сега ще кажете че и скрит презерватив няма! 😆 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 Аз оня ден реших след три години собственост, да бръкна по-дълбоко в жабката и.......бонус......швейцарско ножче Поне съм сигурен, че е оргиналдъ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 Как се е скрило това ножче в таз голяма жабка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 (Редактирано) джамбазите са станали големи играчи!!!! Колата от Албания пета ръка, слагат швейцарско ножче в жабката и Генгбенгчо си мисли, че е от баба швейцарка, ходила на църква само в неделя 😛 Редактирано 25 Август 2021 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 @OvivO Само преди това дано не са правили на някой с това ножче сюннет ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 Преди 2 часа, OvivO написа: @mili 75: аз загубих един. @djuni_ibiza: ако преди това някой го е сложил. Иначе няма такъв скрит ключ, както няма и auto-hold/hill-assist Няма значение важно е че всички пробваха 😁 има една стара поговорка, един луд хвърлил камък в кладенец, четиридесет мъдреци не можали да го извадят! А за третият ключ ние от партията на 4F го нямаме но колегите от 4G го имат в джабката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Август 2021 Доклад Share Публикувано 25 Август 2021 12 minutes ago, djuni_ibiza said: Няма значение важно е че всички пробваха 😁 свалял съм си жабката поне 7 пъти и знам какво имам в нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlMitov Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 Здравейте. От скоро съм собственик на A6 4F 3.0 TFSI (2008) и след като обслужих всичко друго реших да сменя и маслото на скоростната кутия. За целта отидох в Gemini 4 и го смениха заедно с филтър и гарнитура (поне по документи). След смяната обаче забелязвам, че колата сменя малко по-тромаво и при сваляне на предавка се "замисля" малко повече. Също усещам леко "придърпване" при смяна, което го нямаше преди. Иначе няма грешки нито от трансмисията, нито от двигателя при сканиране с VAG-COM. В момента съм оставил колата в друг сервиз за боядисване, но явно ще правя рекламация в Gemini 4 като си я взема... Въпросът ми е - този автомобил дали е със ZF 6HP19 или 6HP19A? От намереното в wikipedia трябва да е втората, а тя според упътването (прикачено) e за ZF LifeguardFluid 8. По фактура са сложили ZF LifeguardFluid 6. Искам да разбера дали са сипали грешно масло или е по-дълбоко проблема... Благодаря предварително на отзовалите се zf6hp19a-bg.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 не е ясно и дали са ресетнали адаптациите. Отделно gemini не го ли сменят с машина, което въобще не е по процедура на ZF! ZF6 на колко лв литъра ти го продадоха, то е доста по-евтино от zf8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 6hp19a е и маслото трябва да zf8.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlMitov Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 (Редактирано) Преди 2 часа, OvivO написа: не е ясно и дали са ресетнали адаптациите. Отделно gemini не го ли сменят с машина, което въобще не е по процедура на ZF! ZF6 на колко лв литъра ти го продадоха, то е доста по-евтино от zf8 По 42лв/л. са го хванали на фактурата. Не ме притеснява толкова ако са си сложили надценка, тъй като са ми единствения сервиз на удобно за мен място. Притеснява ме това, че не е правилното масло. Мислех да ходя в D-Bros, понеже там гледаха колата преди да я купя и им имам доверие, но са много заети и са ми много далеч - щях да дам още 200+лв за такси и да загубя много повече време. Сега обаче започва да ме е яд, че не отидох... Като взема колата ще ресетна адаптацията и ще карам по инструкцията докато се "заучи" отново. Ако проблема остане отивам в Gemini 4. Благодаря на отзовалите се! EDIT: А всъщност опасно ли е за скоростната ако карам със zf6? Ако има някакви рискове няма да се занимавам с адаптацията, а направо да го сменям. Редактирано 26 Август 2021 от AlMitov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 не знам за маслото, но друг път не го сменяй на машина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 (Редактирано) Ако реално да наляли Lifeguard6 са уникални дебили... повече няма какво да напиша. Самата смяна по процедура е като за полуидиоти... ама "майстори" много. Редактирано 26 Август 2021 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 а 6HP19 излиза с ZF6, но не е проблем да се сложи ZF8 маслото? А на по-новата кутия едва ли ще е фатално да е с 6-ца масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 3.0tfsi е фейс и той от завода си излиза ZF LG8.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 Според ZF проблем е да се слага 6 ако кутията изисква 8. Това че са различен цвят също би трябвало да вдигне червено флагче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Август 2021 Доклад Share Публикувано 26 Август 2021 моята 6HP19 е обслужена с zf6 , мисля скоро пак да го сменям, може ли да сложа zf8 или пак си е най-добре zf6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване