Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

На 23.08.2021 г. at 0:52, mili 75 написа:

Аз затова й изпрах едни калобрани от Алито по модела на колата и да кажа честно не ме дразнят как седят.

Колега ако може някоя снимка или линк че и на мен ще ми трябва .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си купих такива калобрани. Добре стоят на колата, но са изработени от твърда пластмаса и когато се качваш/слизаш на/от  бордюри закачат. Предните ми калобрани вече са спукани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

калобраните пазят от замърсяване колата. 2008 с приятел се прибирахме всеки с по един Пасат 5.5 - моя си беше с оригинални калобрани и в Сърбия си беше все още супер чист, въпреки дъждовете, на браточката отзад бе супер кален вече.

 

Естетиката е въпрос на вкус, но има и ОЕМ калобрани за 4F, значи от Ауди са преценили да направят.

Тези от Али са си добри, пасват идеално, не са толкова твърди, но могат и да се загубят или да задират, факт. Същите неща важат и за оем калобрани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз китайските не знам как можеш да ги загубиш, понеже се хващат с оригиналните винтове на подкалниците. Иначе вярно, че са твърди, но не чак толкова, че да се счупят от първия натиск. То пък ако са меки ще се веят като знаме по време на движение, като на Москвич едно време. Пипал съм на една Шкода оригиналните и са горе-долу същата твърдост.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75: аз загубих един.

 

@djuni_ibiza: ако преди това някой го е сложил. Иначе няма такъв скрит ключ, както няма и auto-hold/hill-assist :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз оня ден реших след три години собственост, да бръкна по-дълбоко в жабката и.......бонус......швейцарско ножче :D Поне съм сигурен, че е оргиналдъ :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

джамбазите са станали големи играчи!!!! Колата от Албания пета ръка, слагат швейцарско ножче в жабката и Генгбенгчо си мисли, че е от баба швейцарка, ходила на църква само в неделя 😛 :hilezh:

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, OvivO написа:

@mili 75: аз загубих един.

 

@djuni_ibiza: ако преди това някой го е сложил. Иначе няма такъв скрит ключ, както няма и auto-hold/hill-assist :)

Няма значение важно е че всички пробваха 😁 има една стара поговорка, един луд хвърлил камък в кладенец, четиридесет мъдреци не можали  да го извадят! 

А за третият ключ ние от партията на 4F го нямаме но колегите от 4G го имат в джабката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 minutes ago, djuni_ibiza said:

Няма значение важно е че всички пробваха 😁

свалял съм си жабката  поне 7 пъти и знам какво имам в нея :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

От скоро съм собственик на A6 4F 3.0 TFSI (2008) и след като обслужих всичко друго реших да сменя и маслото на скоростната кутия. За целта отидох в Gemini 4 и го смениха заедно с филтър и гарнитура (поне по документи). След смяната обаче забелязвам, че колата сменя малко по-тромаво и при сваляне на предавка се "замисля" малко повече. Също усещам леко "придърпване" при смяна, което го нямаше преди. Иначе няма грешки нито от трансмисията, нито от двигателя при сканиране с VAG-COM.

В момента съм оставил колата в друг сервиз за боядисване, но явно ще правя рекламация в Gemini 4 като си я взема...

 

Въпросът ми е - този автомобил дали е със ZF 6HP19 или 6HP19A?

От намереното в wikipedia трябва да е втората, а тя според упътването (прикачено) e за ZF LifeguardFluid 8. По фактура са сложили ZF LifeguardFluid 6. Искам да разбера дали са сипали грешно масло или е по-дълбоко проблема...

 

Благодаря предварително на отзовалите се :)

zf6hp19a-bg.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е ясно и дали са ресетнали адаптациите. Отделно gemini не го ли сменят с машина, което въобще не е по процедура на ZF!

ZF6 на колко лв литъра ти го продадоха, то е доста по-евтино от zf8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, OvivO написа:

не е ясно и дали са ресетнали адаптациите. Отделно gemini не го ли сменят с машина, което въобще не е по процедура на ZF!

ZF6 на колко лв литъра ти го продадоха, то е доста по-евтино от zf8

 

По 42лв/л. са го хванали на фактурата. Не ме притеснява толкова ако са си сложили надценка, тъй като са ми единствения сервиз на удобно за мен място. Притеснява ме това, че не е правилното масло. 

Мислех да ходя в D-Bros, понеже там гледаха колата преди да я купя и им имам доверие, но са много заети и са ми много далеч - щях да дам още 200+лв за такси и да загубя много повече време. Сега обаче започва да ме е яд, че не отидох... 

Като взема колата ще ресетна адаптацията и ще карам по инструкцията докато се "заучи" отново. Ако проблема остане отивам в Gemini 4.

 

Благодаря на отзовалите се! :)

 

EDIT: А всъщност опасно ли е за скоростната ако карам със zf6? Ако има някакви рискове няма да се занимавам с адаптацията, а направо да го сменям.

Редактирано от AlMitov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако реално да наляли Lifeguard6 са уникални дебили... повече няма какво да напиша. Самата смяна по процедура е като за полуидиоти... ама "майстори" много. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а 6HP19 излиза с ZF6, но не е проблем да се сложи ZF8 маслото?

А на по-новата кутия едва ли ще е фатално да е с 6-ца масло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според ZF проблем е да се слага 6 ако кутията изисква 8. Това че са различен цвят също би трябвало да вдигне червено флагче. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...