Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Абе щом преди малко с колегата OvivO, с малко тиксо върнахме комфорта на моята Аудисия........вече нищо не ме притеснява. Мятам малко тел и тиксо в багажника и газзззззз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, нещо започнах все по-често да чувам верижките при палене и обмислям смяна на горните обтегачи. Ако ще вземам, искам да са ОЕМ или възможно най-качествените афтърмаркет. Трябва ми съдействие за откриването им, защото нямам време да ровя нета, а и не знам къде да ровя. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е така, след смяна на обтегачи - поне 50к може да не се обадят веригите, някои хора казват и 100к. Отделен е въпросът дали си заслужава и каква е разликата в днешно време между - смяна на вериги със сваляне на кутията (около 2000лв) и смяна само на обтегачи. Трябва да се сложи на кантара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислям се, както оправихме втулките на главините с тиксо, дай да измислим какво да сложим на тия банани та да опънат веригата повечко. Така няма да купувам нови и да сменям. Примерно....да напълня цилиндърчето дето избутва бананите с пясък и да го затапя. Така ще е винаги опъната веригата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти кажа и аз чух мойта лява верига два три пъти това лято в жегата, на студено няма никакъв проблем, явно щото е по-гъсто маслото. А съм ги сменил преди 20 000 колометра, сега мисля като сменявам масло да свалям ламарината на картера да се види как е маслената помпа и цедката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

37 minutes ago, mili 75 said:

сега мисля като сменявам масло да свалям ламарината на картера да се види как е маслената помпа и цедката.

сам ли мислиш да го правиш или при Ники? Кажи след това какво си намерил там, да знаем и ние да ги почваме :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% ако намери и 1 прашинка и половината тука сме изсипали картерите[emoji3]

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Ники мисля, ще пиша непременно, че ако е кофти положението да ги проверявате и вие. Някъде четох, че по протокол в Ауди сменяли и маслената помпа при смяна на вериги. Ама пусто към 500 лева е някъде оригинална. Пиша го някой ако сменява вериги и не са му проблем още 500 лева направо да я сменява и нея.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че има теми, но набързо да питам: Единият фар ми прави проблеми. Днес го свалих и се разпадна инсталацията вътре само като го пипнах.Някой, който може да ми оправи набързо само това, без да се рециклират.Даже единият не съм го свалил и не мисля да го пипам засега.Светят си добре и искам само кабелите да се оправят...

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога аз да определям времето за работа на хората, но говорим за разумни срокове.Днес по телефона едно момче от Варна, което се справяло добре ми каза, че след нова година може....

Ако например е до стотина километра от Димитровград-Утре го нося и до петък си го взимам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74 не е голяма фолисофия вземи си силиконови кабели или термо шлаух и си направи ,аз моите зимата ги правих като смених лупите.

@GiN може да ти каже че е не кой знае какво той скоро май прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 hours ago, mili 75 said:

При Ники мисля

За мен е невъзможно да го открия Ники, звъня му, не връща обаждане, пиша му във viber, не ми пише :)
До сега не съм ходил при него, че ми е малко далече.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някакъв спомен,че точно горен ляв обтегач първи започвал да се прецаква.Иначе обтегачи ОЕМ трябва да са,другите нещо поизпускали бързо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ разбира се!

Само за протокола цена клиент в Германия е с около 15-20% надолу спрямо цена клиент в България...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Gangbango аз вземам от Елиткар. Без зъбните колела беше примерно 1750лв всичко, но ползвам отстъпка. Потърси Райно във форума и той ги даваше долу-горе на тези пари. Колелата не виждам смисъл да се сменяват и моите са старите. Работата е около 800лв.

Имах оферта на 2000лв части с изтрити номера + работа, но не посмях.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с изтритите номера е голяма пунта мара, но блажени са вярващите. 

 

@zdrash Гангобанго е с фейсов мотор та може при него сметката за частите да е една идея по ниска. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте обтегачи са оригинални, веригите са на Феби, пазарувам от Ауто+. Егати и частите за 20 000 да почнат да се проявяват симптоми. Ма да се види как е помпата, че от нейния дебит зависи колко бързо ще напълни обтегача. Ама пък се чудя, защо на студено палене няма нищо, обяснявам си го единствено, че маслото е по-гъсто при ниска температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фейса са спестили една верига и е 1350лв комплекта по спомен [emoji4]
Не пак са толкова веригите просто с друг размер и единия обтегач е по друг.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mili 75 сигурен ли си че са вериги, да не са дюзи ? Ако изпуска на горещо и сутрин ще изтраква според мен.

@chefoukr да пак са 4. Бях чел нещо по форума, но явно съм се заблудил. На мен ми бяха объркали лява горна беше от фейс, но е по-дълга и не стана, та ходих в Порше, че само там имаше налична срещу 240 пари. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...