Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Притегнах всички тръби по рейките, ама за тия на дюзите отгоре, нямам ключ, нещо като рязана лула ще трябва. Иначе дюзите са ми рециклирани по Бош, купени от Ауто+.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за колегите с люк/шибидах - чистете си двата канала отпред отляво и отдясно, че заради прашните улици, горе си става мръсно и като вали, водата вкарва в тръбите този прах и се запушват. Едната бе запушена, а преди 2/3 години ги тествах и си бяха ок. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

58 minutes ago, OvivO said:

за колегите с люк/шибидах - чистете си двата канала отпред отляво и отдясно, че заради прашните улици, горе си става мръсно и като вали, водата вкарва в тръбите този прах и се запушват. Едната бе запушена, а преди 2/3 години ги тествах и си бяха ок. 

От колко време се каня да я свърша тази работа, но сега съвсем ме надъха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, OvivO said:

за колегите с люк/шибидах - чистете си двата канала отпред отляво и отдясно, че заради прашните улици, горе си става мръсно и като вали, водата вкарва в тръбите този прах и се запушват. Едната бе запушена, а преди 2/3 години ги тествах и си бяха ок. 

@Evgeni K. 

Явно и аз ще трябва също ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, zdrash написа:

@mili 75 с френски ключ ги стегнах моите.

Да вярно, това е идея, имам един по-малък и ще го пробвам. Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, royce said:

@Evgeni K. 

Явно и аз ще трябва също ...

те лесно се тестват с една бутилка наливаш отгоре и трябва супер бързо да потече между пантите на вратата. Пасажерската наливам - нищо. Отпуших го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно специфично цъкане като работи двигателя. Чува се и от двете глави. Даже е нещо средно между цъкане и съскане - цс цс цс цс. Дали е признак за хлабави дюзи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на тези О-пръстени изисква ли разопаковане на много неща по двигателя или ича достъп за директна смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е о-пръстен а дихтунг се казва бе Васе и е от долната страна на дюзата при разпръсквача. Требе си сваляне на дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, Evgeni K. said:

От колко време се каня да я свърша тази работа, но сега съвсем ме надъха.

отпуших го, но на едно място ми засяда и не успявам да видя другия край от дупката при пантите. Наобратно пак там засяда - някъде точно на нивото на таблото, явно има чупка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дренажа на капачката на резервоара с какво го отпушвате? Наврях пластина от чистачка 55 см, ама идва късичка и локвата си седи.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е, как шлеп без тел в багажника :D Ще се видим и ще пенетрирам и твоята дупка... :hilezh:

Може да направим и една по-голяма среща и някъде да забием по един Gangburger от @Gangbango

Ще викнем и колегата @Васко, че и той иска да се бори с тв тунера си, но неговия е хибриден и иска AV вход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете, че съм навит винаги. Само да ме предупредите по-рано за да имам време да измия колата и да сложа ароматизатор борче вътре. Да плакне окото. Да напълня багажника с генгбургери и френч фрайс-и, бири и не на последно място мурви и да ги почваме. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дренажа при капачката за резервоара го отпуших с компресор за въздух. Единствено трябва накрайника да е с по-дълга тръба.

Редактирано от balgol
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, OvivO написа:

Ще викнем и колегата @Васко, че и той иска да се бори с тв тунера си, но неговия е хибриден и иска AV вход.

@OvivO на линия съм, когато кажете :)

Преди 17 часа, kikson1979 написа:

Едно продухване с компресорче и готово :)

Аз така го излекувах, отличен е резултатът 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при фланци 6мм трябват ли нови болтове, като сложа фланеца на джантата болта остава да стърчи 1,5 см малко ли е или е достатъчно 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иначе без фланец стърчи 2.1 см? Въпросът е колко е дебел диска, ти можеш да го видиш и по това да прецениш колко ще са завити в главината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да без фланец е толкова, за кой диск имаш предвид спирачният ли

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...