Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам следния проблем:

Светна ми чека и ми излезна следната грешка от снимката.

Смених въпросната циркулационна помпа и след известно в града пак ми светна чека със същата грешка.

Възможно ли е да е бушон?

Дайте идеи.

 

396FEE8A-51FF-47DF-9144-D342F0768C6A.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случвало ми се е, с чисто нова помпа, афтърмаркет, да набива чека и колата да влиза в авариен режим.

Ремонтирахме оригиналната, сложихме я и проблемът се реши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мрежичката е лепена с ултразвук, има разтопени  пинчета по периферията си, които трябва да се счупят, за да се демонтира. Естествено само от свалена кора. Има ги нови по алитата и ибеите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурите на изпускателните колектори на 3.0тди 233к.с възможно ли е да се сменят на място, без да се сваля моторчето ? 

Редактирано от ilian_9009
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес и аз сложих горивен филтър за евро 5 - фейса. Нямам още обективни впечатления. 
Добре, че в сервиза - Ники Илиенци, бяха напълнили филтъра с дизел, че при мен в engine, basic settings и канал 35 - за пускане на fuel pump - нещо не сработи. Може и да не съм го направил правилно. Но на другите канали там имах данни, само на 35 нищо и при натискане на on/off/next - греда.

 

Много се замислям да си почистя дребната цедка в резервоара при помпата. Ако е толкова запушена, колкото каза колегата, който дори е имал проблем с налягането в рейла заради нея, няма как да няма положително влияние след почистването.

 

@VBI: не е ли добре тази тема да е пинната горе? :)

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI pinned this topic

Абе то добре да се почисти, ама да беше сложил някоя снимка. Че трябва да се троши кошницата и после да се запоява. Да не стане после, че не може да се събере пъзела и да отидеш на нова помпа. Иначе и аз имам нужда от такава профилактика, защото като карам колата известно време без зор и после като реша да я настъпя на пълна газ имам първоначално няколко придърпвания все едно не стига гориво и после се отпушва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз предлагам да купим една стара кошница общо и да я разпорим заедно :) 

На друга кола съм правил подобно упражнение и беше лесно, но тук не знам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е чак толкова трудно. Втория път го направих за един час със свалянето. Събирайте се няколко човека и да дойда за открит урок хахах. Втория път наистина трябваше да направя малко снимки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото мисля, че имам идея за диагностика.При налични под 30л гориво се влза в модула на таблото и се гледа в коя част на резервоата колко нафта има. Ако цедката не е запушена, би трябвало всичкото гориво да е при помпата. При мен няколко пъти го проверявах и винаги е така, след процедурата по чистенето. Преди не беше така, дори когато колата си работеше. Двете половини бяха горе-долу по равно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, venko74 said:

Не е чак толкова трудно. Втория път го направих за един час със свалянето. Събирайте се няколко човека и да дойда за открит урок хахах. Втория път наистина трябваше да направя малко снимки...

събираме се на НИМ, отваряме пациентите, ти идваш с поялника и цак, цак, цак! Или през 5G - дистанционна операция :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ASB-то може ли? И ако имаш под ръка, какви са точно стъпките?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/14/2021 at 3:44 PM, venko74 said:

Между другото мисля, че имам идея за диагностика.При налични под 30л гориво се влза в модула на таблото и се гледа в коя част на резервоата колко нафта има. Ако цедката не е запушена, би трябвало всичкото гориво да е при помпата. При мен няколко пъти го проверявах и винаги е така, след процедурата по чистенето. Преди не беше така, дори когато колата си работеше. Двете половини бяха горе-долу по равно.

 

видях при мен как е и имам около 33 л гориво, в единия 29л, а в другия само 4л

fuel-tank.jpg.68b4ac4a2c654bab532c863627745b02.jpg 

 

 

21 hours ago, Dan4ote said:

На първите БМК не може да се напълни филтъра през vcds.

 

да, явно през basic settings не става, но колегата @zdrash, който е със ASB ми каза, че в output test можело и действително я пуска, но само за 2/3 секунди...

Fuel Pump Relay J17

 

fuel-pump-test.jpg.dcf574b4ee677824cccce8d4968aea82.jpg

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...