Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Почти никога не ползвам режима вътрешна рециркулация за да влиза "свеж" въздух отвън. Иначе ако върти въздуха само в купето няма миризми, но не влиза и свеж въздух.

 

При смяна на филтрите външно няма деформации от лош монтаж, просто са замърсени като на снимката. Може ли просто да е недомислица мястото от което вентилатора на парното взима чист въздух?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash: и аз ги сменям на макс 10к и не са били деформирани и си мирише, ако някой е с права тръба отпред и махнат дпф :D
Какъв филтър си взимаш ти, може да има значение марката? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз затова не спирам плътно до предната кола. 

По спомен последно сложих MANN FIlter. В ЕВРО07 няма Mahle специално за филтър купе. 
ОЕМ ми го дава 90 лв. Има някакви и с антибактериално и фунгицидно действие (жълт), но такъв не искам да слагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги слагам с активен въглен и го сменям още като се насити. Изобщо не чакам смяна на масло - усетя ли че намирисва веднага слагам нов.

 

Също когато климатроника се сложи в режим рециклиране, не трябва да влиза никакъв външен въздух както на парно така и на климатик. Ако влиза значи клапите не затварят плътно.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT На Б7-цата филтър купе на същото място като на Б6 ли е?

Ако е така супер лесно се сменя ... за разлика от на 4Ф ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, много лесно се сменя. Не са нужни инструменти, можеш да го смениш с една ръка за по малко от минута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно за това говоря. Имал съм Б6 и съм го сменял направо пред магазина.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз на пасат B5.5 го сменях с поглед преди много години, но и на 4F си се сменя без да пада жабката - само през малкото капаче, но лягам целиОт по гръб...

моят филтър купе е на 8 месеца и 9000 км и си мирише, явно трябва да го сменям на 4 месеца...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO и при мен е така. Ползвам филтър MANN с активен въглен, и долу горе между 3-4 хиляди километра се предава. Автомобила го ползвам основно за градско 70%, извън 30%. 

 

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега наближава обслужване и ще видя как ще е след смяната, не вярвам грам да не мирише, дори и с нов филтър. За съжаление прекалено много "икаруси" и бензинови "масларки" има по пътищата ни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Колко псувам тъпите японци, че не са сложили филтър купе на Тойота-та ...

Или, че гръка преди мен я е поръчал така.

Ама като се замисля има и 120-ки също без филтър. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще ни мирише въпреки, че са сложили салонен филтър. Трябва да направя нова екстра - при спиране на място автоматично да се включва рециркулацията в купето :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши ако решиш да го правиш - мога да помогна с устройството. Останаха ми няколко GPS тракера от предишен проект, които могат да включват/изключват едно реле в зависимост от скоростта.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, исках да ви попитам за крушките на плафона отпред. Искам да си сложа лед крушки, но не знам точно какво са. Едните според мен са w5w, като на габаритите, но другите предполагам са онези дето са като ампули c5w,  но не знам дължината им, за да си поръчам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI, @CVT - би било супер, ако това можеше да се направи лесно...в някой бъдещ модел от Ауди да имат API и с едно raspberry да може човек да си прави комбинации :)
 

@Vasil82: не знам колко лесно се сваля, но мисля, че @zdrash има чисто нови уплътнения и специалния силикон от Ауди, може да си пишете, ако ти трябват и да се разберете.

 

@ilian_9009: ето тук от Осрам са се погрижили и ги има сокетите на крушките, за да могат след това лесно да ти ги продадат - просто си намери колата: https://www.osram.de/apps/gvlrg/en_COM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е лесно. Всичко зависи от това дали бутона за рециклиране е прост превключвател само с два пина или нещо по-комплексно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT С GPS тракер е хитро защото релето може да се свърже директно към бутона за рециркулация на климатроника. Другия вариант е да се свърже към датчика за качество на въздуха отвън и да се управлява през него. Трябва да се помисли :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI : твоят air quality sensor работи ли? На мен ми дава open circuit, смених го, пак така...явно е по кабелите нещо, но кабелът влиза някъде под вентилатора и отива той си знае къде :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е нещо в което да може да се вгради достатъчно голям хистерезис. Съмнявам се че затварящата клапа има живот с голям брой цикли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Моя сензор работи, но трябва да е доста запрашено/задимено за да се включи рециркулацията автоматично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес си мих колата и забелязах, че от дясно на багажника и при резервната гума има вода. От къде може да влиза, колата е A6 avant  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...