Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Ами не 120839 са последните цифри, но защо всъщност е разликата в дължините между ръчка и автомат, като двигателя е еднакъв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, значи не се отнася за тебе. Ти си в категорията оградена в червено (след 100 001, но преди 172 453). При теб винаги си е 2490 мм. Това с разликата между ръчка и автоматик е за тези след 172 453:

 

Belt.thumb.jpg.038dc7ca4186651db20c2a4806ad7099.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега е добре, няма свирене и прекъсване на зареждането.
Ще проверя опъна на ремъка, защото вчера само го сложих и запалих, да не стане сакатлък като е по-къс с 3см.,но има надежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка се завърта на 90 градуса странично, което ме навежда на мисълта, че опъна е добре. С по-дългия се въртеше на повече от 90 градуса странично и на правата между алтернатора и гладката паразитна ролка до демпферната шайба имаше вибриране. Сега няма вибриране, ще покарам така и ще си покаже дали ще е все така добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги след като си измих днес колата на автомивка на самообслужване, ми направи впечатление след час, че левия фар се беше запотил отвътре. На какво може да се дължи, след като до сега не е имало проблеми и капачето отзад си е поставена както трябва. 

Интересува ме как да премахна конденза без да останат петна и как да предотвратя следващо изпотяване?

Благодаря предварително .

Редактирано от ilian_9009
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ilian_9009 влязла е вода през отводнителните отвори на фара. Като се мъчат да махнат мушиците без да търкат, само с яко пръскане така става.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са отваряни, но понеже аз си я мия сам и днес ми направи впечатление, че единия се изпоти, а преди нямаше проблеми. Оставих капачката отзад отворена за около 2ч. и конденза почти изчезна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash Много ги бих със струята, исках да измия мухите.

@OvivO Преди месец ги полирах и им налепих прозрачно фолио, за да ги предпазя напред във времето. Гледах за следи от камъчета, но нямаше...

Редактирано от ilian_9009
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако вече си с фолио, нещо друго е или следствие на фолиото, мил ли си я от тогава?

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO  от както е със фолио на фаровете я бях мил 3,4 пъти но до сега не ми се беше потил така фара. От последното миене до сега освен че се мъчих да слагам лед крушка на габарита и съм отварял капачето отзад, друго не е пипано. Но лед крушките мигаха и си върнах старите, затворих го и това беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 29.10.2021 г. at 18:28, Torrro написа:

Моят проблем с неактивното управление на въздушното окачване се задълбочи. От днес явно окачването не работи. Преди се оправяше, но днес не. Дали компресор, дали някоя възглавница изпуска, дали е в някой датчик, ще трябва да се прецизира в сервиз.

Диагностиката показа грешки 02646 и 01583.

Аз съм страшно доволен от 

https://stechnik.bg/контакти-ес-техник/

Бързо, качествено и евтино ми решиха проблема. За въздушно окачване не бих я закарал другаде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това всъщност това са Сматик. Добре е да уточниш какво точно си правил при тях.

Понеже рециклирането на амортисьори е кажи речи малко пародия (в това число влизат и вабонити) освен ако нещо не са променили последните 1-2 години.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми рециклираха предна възглавница и качиха предните амортисьори на стенд. Какво има да им се обърка на амортисьорите - проста механика ?

За Вабонти става въпрос в моя случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ще посетя Сматик. Вчера за малко окачването проработи и колата се вдигна, но после отново отказа и сега е пак на ниво "динамик". Понеже не съм в София за няколко дни дали ще е сериозен проблем карането на автомобила с този проблем. По принцип карам на "комфорт", а при паркиране дигам на "лифт" /в момента, заради проблема, нямам избор/.  Сега колата е смъкната, но не е и като "изпусната", както писах е като на ниво "динамик". Само, че вози , като каруца, спрямо предишната возия.

Не съм специалист, само разсъждавам, мисля, че от някъде изпуска и се включва някаква защита на компресора и той не надува, за да не се прецака. Пък може и самият компресор да се е прецакал, ама същият е реновиран преди 4г., та не знам.

Редактирано от Torrro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ходих при Сматик и Вабонти. На двете места никва работа не ми свършиха. В Сматик колата стоя 5-7 дена и нищо. Проблема при мен не беше очевиден за 2мин , а си трябваше малко работа да се свърши. Нещата са доста прости:

- Ако една страна кляка повече от друга -> възглавницата е за смяна. Принципно пада целия мост, но винаги проблеемната е по-надолу

- Сензорите на гумите записват грешки като имат проблем

- Компресора трябва да дига 14бара. При 12тина ще работи пак системата, но 14 е най-добре.  С ВАГКОМ можеш да му гледаш баровете на 34ти канал и след това на 2-6 подканал. Компресора може да се ремонтира. Има 3-4 неща в него и това е, но понякога си трбява нов от това което видях в нета.

- Хубаво е да смениш релето, което е под волана. Забравих какъв номер имаше.

Зеелената лампа показва, че колата има промяна в зададеното ниво, но не индикира проблем. Светне ли жълтата лампа, тогава контрола през ММИ става сив и не можеш да промеяш нищо.

Щом имаш 01583 и 02646 записани, най-вероятно има теч -> сменяй всички възглавници ако са стари. Моите 3/4 бяха от 2005та годиа и понякога изпускаха, понякога не. Като ги ссвалихм задните установихм че изтърват. Предната направо я смених, защото ми беше писнало. Другата предна е на няколко години.

От ей тези взех предната - https://www.maxpeedingrods.de/collections/fur-audi-luftfederung. Задните са пак някви китайски, но уш били хубави китайски и нещата се стабилизираха.

Ако ти се дават повечко парички за уш качествни на Вибракустик - https://aeropik.bg/vazdushno-okachvane-audi/vazdushno-okachvane-audi-a6-4f. Вибракустик са оригиналните от Ауди, само че цената е ненеормална в Ауди :Д. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, zdrash написа:

Какво има да им се обърка на амортисьорите - проста механика ?

За Вабонти става въпрос в моя случай.

 

Ся дали е проста механика или не е според зависи от гледната точка, но това да набиват нормален амортисьор в стария и да се счита за успешен рециклаж понеже тропане няма ... заеви.

Иначе адаптивните амортисьори ползват някакво специално масло с образно казано метални "стружки" в него и чрез подаване на електричество се променя твърдостта на самите амортисьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ще посетя Сматик. Вчера за малко окачването проработи и колата се вдигна, но после отново отказа и сега е пак на ниво "динамик". Понеже не съм в София за няколко дни дали ще е сериозен проблем карането на автомобила с този проблем. По принцип карам на "комфорт", а при паркиране дигам на "лифт" /в момента, заради проблема, нямам избор/.  Сега колата е смъкната, но не е и като "изпусната", както писах е като на ниво "динамик". Само, че вози , като каруца, спрямо предишната возия.
Не съм специалист, само разсъждавам, мисля, че от някъде изпуска и се включва някаква защита на компресора и той не надува, за да не се прецака. Пък може и самият компресор да се е прецакал, ама същият е реновиран преди 4г., та не знам.
Това са екстрите на мечо пух.Питай бако мецан може да ти помогне

Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, marinnik said:

... Ако ти се дават повечко парички за уш качествни на Вибракустик - https://aeropik.bg/vazdushno-okachvane-audi/vazdushno-okachvane-audi-a6-4f. Вибракустик са оригиналните от Ауди, само че цената е ненеормална в Ауди :Д. 

 

@Torrro 

Без да е реклама, но година след минаване ... или "минаване" през Вабонти за рециклаж на предни амове и възглавници се спрях на въпросните, точно от същия сайт, че са ми и градски. Осезаема разлика в поведението.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се разбира дали амортисьорите са за смяна или че имат проблем ? Само като има видим теч от него?
При мен се чува чат-пат едно като похлопване отзад. Мисля , че е от лявата страна само. Звукът се чува, когато теемпературите паднат малко , да кажем 10тина градуса и надолу. Звукът наподобява смачкване на няква твърда гума/пластмаса и се чува само когато мина прз легнал полицай или нняква неравност, та колата се приклекне за секунда. По равен път няма нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, имам два въпроса:

 

1. двигателно масло, отворено преди 8 месеца и седяло с капачка, но вече без фолиото около гърловината - има ли му нещо според вас?

 

2. как да разбера защо моят шлеп бучи повече от този на @zdrash? :D Някъде отпред се усеща да бучи повечко. Накрайниците при мен са сменяни с пернишки, не знам друго да е правено по генерацията. @zdrash предположи, че може някоя мека връзка да пуска при мен, но колата е така от 4.5 години и в купето не ухае на изгорели газове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...