Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@marinnik Добър въпрос, от това което съм ровил без да се свалят и да се тестват на специален стенд. За тресачка ако са адаптивни не ги хващала защо идея си нямам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV, аз също съм чувал за тая тресачка ама при мен на годишните прегледи това не сса го правили от както имам колата :Д (3г и половина). Аз имам една торбичка с 3-4 тубички до резервната гума под кората в багажника. Струваа ми се че намаля този специфичен звук, но все сси мисля, че има нещо за ссмяна.

Редактирано от marinnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми хлопа преден десен амортисьор понякога, особено като я свалят от подемник.  Возих се в един МЛ и един Кайен 5-6 години по-нови от моята - и там похлопват. Нещо се разхлабвали с времето ми обясниха и спирало само  с нови. Обаче 1600лв на парче си е пладнешки грабеж според мен. Като текне ще го мисля.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само предавам думи на познати, който се занимават само с масла от години: по-добре си сменяй маслото на 1 година, а не на километри, понеже се окислява. Ако искаш мини и 25000 магистрала, ама на 1 година си го сменяй.

За доливане аз бих го използвал иначе не.

А за амортисьорите, да си споделя впечатленията. Март месец ги мених със Закс нещо си, с обикновени съм. Това са най-добре изхарчените ми към 500 лева в живота. Караш си по магистралата на темпомат и може и да не бараш волана, няма значение с колко караш. Не знаех, че тази кола може да е толкова стабилна при, каквато и скорост да е. Спиш си просто.( и преди това си мислех, че е стабилна )

Иначе по единият се виждаше масло.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mihailks: маслото не го сменям никога на повече от 1 година, сменям го на 10000км и ги правя за различно време, този път за 8 месеца, имам 2 литра от смяната в тубата, затова и питам? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз само събирам туби в нас. Държах останалото в колата преди за доливане, ама не намаля и сега имам 3-4 туби в нас. Който го е измислил това 8 и 2 ли, колкото беше да идва да си ги събира.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си ги наливам 2та литра останали и купувам само 6 за втората смяна. 

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои колеги се вманиачават прекалено според мен.Купили си кошове на по половин милион, при това Италианеца никога не е сменял маслото, ама за няколко месеца в тубата и вече не става и за пантите на гаража да си смазваш...😅

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, така си е, но аз си пазя веригите. Като наближи 365-тия ден и започвам да ги чувам доста, сменям и нищо. Иначе ако излезе един от ремонтите за 3 бона, не знам дали ще ги дам. Не знам, дали си заслужава, въпреки че много си я харесвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята понеже е водена в официални сервизи по Италията, гледах историята тия едно 35- 40 000 километра си ги карат с едно масло и така до 360 000. И после я взимам аз и сменям маслото по давност, че не мога да навъртя 10 000 за една година. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята от 5 годишна е в братовчед ми до 11 годишна.От 210 хил. до 255 хил.Поне и знам истинските километри, но и той си живее в Италия и е сменял масло на 30 хил. Сега са малко над 300хил. километрите и засега вериги не чувам.Така или иначе и аз сменям поне веднъж годишно, защото правя над 15, но не бих го сменял, ако примерно след година имам 7хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, сменям маслото, за да не се счупи нещо, докато инфлацията вдигне заплатите и предлагането свали цените на 4-гтата до поносими нива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, mihailks написа:

 свали цените на 4-гтата до поносими нива.

Лошото е, че както цените ще падат, така и ресурса на това 4г. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, P_PETKOV said:

@royce След рециклажа на амортисьорите имаше ли разлика в поведението на колата в различните режими ?

Еми ... сякаш да - имаше. но с новите е доста по-добре.

Или поне така ми се струва де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, mihailks написа:

Само предавам думи на познати, който се занимават само с масла от години: по-добре си сменяй маслото на 1 година, а не на километри, понеже се окислява. Ако искаш мини и 25000 магистрала, ама на 1 година си го сменяй.

За доливане аз бих го използвал иначе не.

...

 

 

Този който ти е казал това е в грешка. Сменя се както на километри, така и на време. Ако е пълна синтетика (каквото и трябва да бъде за тази кола) не повече от 12 хил. км. и не повече от 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реставрация на мотора и кутията е към 14к лв. Ако оценим купето на 6к, излиза че читава под 20к няма. Успех на новите собственици на 4Ф за 6-8к лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес в модула auto hvac ми наби нови грешки, ето кои са,ако някой може да помогне с информация ще съм му благодарен 

 

20211103_144811.jpg

20211103_144737.jpg

 

20211103_144831.jpg

20211103_144848.jpg

20211103_144904.jpg

20211103_144939.jpg

20211103_144957.jpg

 

И сега видях че тази  черна тръбичка под казанчето за спирачна течност, която мисля че  идва от компресора съска и е омазана

20211103_141926.jpg

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж това, изглежда, върви под предния джам и влиза в купето. Дали е лесно емиии зависи. Аз бих се доверил на сервиз който знае какво прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82 Тази тръба е за климатика и евентуално може да се завари ако има дупка или е сцепена. Най-добре отиди в сервиз за климатици - те ще знаят как да я оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI да така ще направя, но питах защото да я  търся евентуално, а относно грешките по горе може ли да кажеш нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...