Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@Gangbango  трябват ти и О-пръстени, капачета и стоманени пластини, ако искаш да е като хората.

Питай Крематора дали ще се навие да ти ги смени. Към 150 лв са частите без пластините (не помня колко струват)  и към 100лв за работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте да споделя един проблем с вас :) . Жената каза тея дни че печката не работи и естесвено аз и викам: -Нищо не разбираш всички работи най-вероятно няма нафта. :D  Та закачих я да видя за грешки и освен редовната за" no flame 01406", която не и пречи на нормалнара работа. По интересната беше "heater Unit Locked 02251" след кратко търсена в нета намерих как да я отключа и печката тръгна. Някой да се е сблъсквал с такъв проблем? Дали вече и е дошло времето за ревизия на Печката?

 

п.с. Акумулатора беше леко изтощен - последния месец къси разстояния в града и печка винаги преди палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение. 

Тампоните на кутията се сменят много лесно. По спомен, около по 60лв. бяха. Промяна особенна при мен нямаше, макар, че тампоните бяха смачкани тотално и не изпълняваха функцията та тампони.

Друго много важно според мен, задължително да се сменят тампоните на магарето, при мен също бяха тотално смачкани, всичко опираше 'метал в метал'. Промяната е огромна след смяна! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 minutes ago, GiN said:

Лично мнение. 

Тампоните на кутията се сменят много лесно. По спомен, около по 60лв. бяха. Промяна особенна при мен нямаше, макар, че тампоните бяха смачкани тотално и не изпълняваха функцията та тампони.

Друго много важно според мен, задължително да се сменят тампоните на магарето, при мен също бяха тотално смачкани, всичко опираше 'метал в метал'. Промяната е огромна след смяна! 

Самия ми въпрос е свързан с това , че се появиха тези дни едни вибрации в волана и купето като цяло. Тампоните на мотора са сменени , хидрото и то , меката връзка е ок , само тези на скоростите не съм пипал 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен в движение колата беше като лагава при завиване, все едно караш цистерна и течността се люшка.Има  закъснение при 'респонса'. Оправи се след смяната на тамп. магаре и скоростна, предполагам се е дължало на тамп. на магарето, но смених всичко на един път.

Ако тамп. На двигателя не си ги взел оригинални... много хора се оплакват, че афтърмаркета  са като изпуснали оригинални, има си вибрации пак.Чак след смяна с оригинални, вибрациите изчезват. Оригиналните се продават само в комплект, ляв и десен, така пишат хората.

Вибрациите в купето и волана при определени скорости се дължат и на вътрешни карета....

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на място го прави , иначе взех оригинални но супер запазени без забележки . Вибрациите изчезнаха , но откакто почнха минусовите градуси се появиха пак вибрации . Като беше добре времето нямаше нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, GiN написа:

Оригиналните се продават само в комплект, ляв и десен, така пишат хората.

 

Отделно са всеки си има парт номер ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, Vasil82 said:

Колеги модула който управлява фаровете има ли СР

Аз сменях единия модул и нищо не съм правил. МИсля, че беше от А8 дори и фара си завива нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен работи всичко, просто искам да го сменя за да мога да го кодирам на лед светлини, да не ми премигват дневните светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това out of range..., каква е причината за това съобщение?
На мен ми го дава на модула за камерата като му дам, че колата е ауди а6 4ф. Може и да иска калибриране на камерата първо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ники 125кс. Аз затова взех от А6 модул. Иначе не е сложна калибрацията, но трябва да си разпечаташ шаблони и лазерен нивелир.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато дава out of range - иска update на модула, просто не познава този кодинг, който искаш да му сложиш. VCDS знае за кодинга, но модулът не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO точно така е, но в нашия регион е малко тегаво с тези ъпдейти. Затова се насочих направо към смяна на модула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си разпечатах днес шаблона и при първа възможност ще калибрирам камерата. Сегашната височина е 970 мм., което е от q7 цата височината на камерата. Аз ще вкарам моята, която е 830 мм. и ще калибрирам. Не е важно, че не иска да сменя кодинга, не мисля че е проблем това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги има ли някой от вас който си кара колата чипосана с работещ ДПФ да сподели има ли проблем с него след чипа? Ще се задръсти ли окончателно при положение че в момента работи нормално или просто ще прави по-често регенерация? И относно чипосването кой тунер препоръчвате за нашите шлепове? Старата ми я правиха в Адлер и съм доволен, но тази е с бая повече екологии и се колебая да не прецакам ДПФ след чипа.

Редактирано от pufa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pufa  И аз съм с ДПФ , вече трета година и то основно градско, няма проблем, всичките екологии работят.

Иначе, познавам един мастор дето чисти много добре, докарва ги до истински 10% ДПФ-те и взима много тънко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82: нямам идея аз какъв софт трябва, за да се ъпдейтвал модулите.

 

@GiN: дали е добре да се почисти профилактично или при чистенето все пак се прецаква дпф-а и свойствата му?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди нинам колко време вече заради повреден датчик на налягането, ходих да чистят ДПФ-а. Те го изчистиха, но реално си ми казаха, че не е бил той проблема. С новия датчик и чистен дпф вече 2 години са може би, нямам проблеми. Лампа не е светвала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен преди време датчика за диференциално налягане беше ми разказал играта.Нито грешка набиваше,стойностите на живи данни бяха Ок,обаче се беше бъгнал и 2 седмици ДПФа светваше.Накрая на своя глава го смених,точно същия ден в сервиза наби грешка за датчика.Така,че той си е консуматив,докато не се развали на 100%,никакви признаци не дава...

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...