Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@OvivO Няма проблем и профилактично да се почисти. Не му се скъсява живота. Ако имаш как да си го свалиш без да плащаш за това...супер, след това е кеф като гледаш, че е като нов и не се пуска по 400-500км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моят и сега регенерира на 800+ км и то я карам предимно градско, често стига и до 1500км, а рекордът му е на 2200км регенериране.

Не знам толкова рядко дали е добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да кажа дали е добре, но пътя на логиката.... е повече от добре

 На компа какви данни ти дава, за сажди, да диференциалните налягания ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от Ауди казват, че ако влезе кола при тях с 0.46 Ash volume  - направо смяна на DPF. Моят е на 0.59 и до сега никога не съм виждал неприятната лампа. 0.51 беше преди 30 000 км.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е мен лично много ме дразни OvivO с неговите 1000+км за регенерация на ДПФ при предимно Софийско каране. Ш го еа в такоата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахаха, имам си ексел файл за последните 30 000 км и регенерациите, които е правила :D

Дай ми я за една седмица, да ти я разработя, бре :hilezh:

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash: мдам, твоята юнашки си я караш, няма само пари да се дават, трябва и да им се радваме :)

 

@Gangbango: като знам какви спирачки ще и слагаш, си представям след това как ще я засилиш. Правилно подхождаш, първо спирачкките, след това якия ремап! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 minutes ago, Gangbango said:

Ама......за мен ще важи поговорката, няма значение, че колата ти спира за 30 метра щом задната спира за 50

Ако ти спреш за 30 метра, задната ще спре за 31 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 бутални 347/349 са си доста добре :)

Моите са като от зрънчо сравнени с такива.

 

Някой знае ли каква звезда са двата болта за малката кора точно на волана отдолу. Трябва да е много дълга и малка...излезна, че нямам такава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вярно ли като се спрат вихровите клапи колата ще стане мудна в ниските обороти? Вие вашите спряхте ли ги и усетихте ли промяна в негативен план?

Редактирано от pufa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като се спрат вихровите колата скача на старта доста по живо, поне при мен това забавяне преди удара на нютоните се скъси, а с хубав ремап вече става доста добре като за тежък дизелов шлеп

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам защото ми вкараха мухата да не ги спирам тях, че ставала мудна колата в ниските обороти за сметка на високите където било по-добре. Махали се на БМВтата щото били фабрично проблемни, а за нашите коли било добре да си стоят работещи. Моята кола обаче вече е на 200к и мисля скоро ще се прецакат я моторчета я нещо друго, затова като я чипосват така или иначе плащам ще ми е безплатно да спрат егр и клапите да няма ядове с тях занапред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 1800 оборота така или иначе клапите са отворени. Затворени са само на ниски обороти. Ако ги спреш в ниски ще е по-бедна сместа и може да държи малко по-висока температура. Друг проблем според мен няма. Теоретично може би ще дърпа една идея по-бавно в началото, но не мисля че можеш да го усетиш. Основно заради азотните оксиди са ги сложили според мен.

Аз ги спрях защото лявата задържаше понякога като загрее много градско и набиваше грешка за позиция на клапата.

Колекторите са пластмасови и се посукват с времето и почват да задържат, а не ми се сменя колектор.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Електрониката на моята 4F, 3.0TDI, 224к.с., нещо се побърка. Различните компоненти спряха да си говорят един с друг. Закачих я на компютъра и всичко светно в червено, а след това дори отказа да се чете колата. Какъв ще е евентуалния проблем? Колата пали и движи, но се притеснявам  да не спре изобщо.

Ето какво показва преди да спре изобщо колата да си говори с лаптопа.

IMG-20220130-154703.jpg

IMG-20220130-154707.jpg

и после

IMG-20220130-154844.jpg

Ако някой се сблъсква с подобен проблем, ще се радвам да помогнем със съвет.

Преди време единствената грешка на колата беше в DVD-модула за навигация.

 

 

 

 

Редактирано от Torrro
Грешно изписани думи
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...