Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Виж си номера на твоето за най сигурно.Това което сменяхме скоро беше 8К0919145А,но колата е фейсова.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Тези дни ще сменям волана от три лъчев с този скосения с кръглия бег. Има ли нещо специфично при смяната освен, че трябва да разкача акумулатора? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно и без откачане на акумулатора става. Иначе ако е със същите бутони и букси сваляш и слагаш. 

 

Кой е партномера на скосения волан? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни ще е при мен, не му знам номера сега. От S4 е със алуминиеви пера, бутоните са същите като на моя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всяка цена махни едната клема на акумулатора. Вярно е че става и без разкачане, но се препоръчва с цел безопасност. Ако по някаква причина бега се активира докато му закачаш буксата и металната част гледа към тебе, може доста сериозно да ти пренареди физиономията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оолеги какви гуми на 16 ки джанти да си взема - кой размер? В момента съм със 225-55х16 има ли вариант да са по високи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@djuni_ibiza Това е стандартният размер за тая кола. Иначе предполагам можеш и, по високи да сложиш, но при тази тежест, предполагам ще е много нестабилна.

 

Не, че и с тези разликата не е фрапираща. Аз зимата съм с 16 и винаги бързам да сложа летните (245/40/18) Поведението няма нищо общо.

:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/12/2022 at 10:28 PM, DaBoss said:

Здравейте, колата ми е A6 Avant (4F5, C6) 3.0 TDI, код на мотора - CDYA. Tрябва да сменям тампони на двигателя и не ми се дават пари за оригинални. Някой може ли да даде мнение за афтър-маркет решенията на пазара - примерно SWAG стават ли? Четох в една от темите, че LEMFÖRDER били ОК, но не намирам такива за моя двигател.

 

Здравейте колеги, да споделя - смених двата тампона с афтърмаркет такива MEYLE от аутодок. Вибрации няма вече, няма го и разтрисането на купето при запалване/гасене. Общо взето съм доволен.

 

Едит: добавям и снимков материал:

Старите тампони:

44788691-1CA0-43C0-83A8-07BEBD2E255A.thumb.jpg.278fae786fa863756a7755a26705f593.jpg

 

Новите:

 

6E1B8BF8-E4E7-427A-B4B2-77895C057DAF.thumb.jpg.33d5a0a2517d418cb305ff2b02ca6e3c.jpg

 

Смених дифтунгите на дюзите, качвам една снимка на който му е интересно да види разликата между нова и износени:

78B4EA6A-5E17-489B-86E4-916346749249.thumb.jpg.83276d7ffece0f3d48221eec2d331c79.jpg

 

Започнах да събирам и това-онова за скоростната кутия, реших карантията да си я оправям сам, а торка и клапанното тяло ще ги изпратя за рециклиране в МИД Авто

 

755D6110-6924-4A67-979D-DB8D85B7E2C4.thumb.jpg.99d3906e1921366359d90d44131f6291.jpg

Редактирано от DaBoss
добавяне на снимки
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@djuni_ibiza: тези гуми са си много високи, колата вози меко с тях, няма никакъв смисъл да взимаш друг размер.

 

@DaBoss: това е добро инфо, колко излязоха като пари и смяна? Ако след 6 месеца излязат вибрации (надявам се не), ще е добре да пишеш, за да се знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм, пак са си цифра, мислих, че са около 520лв. 2 х Vaico не са ли под 500лв? Meyle са добра марка, макар че имат последно време и те издънки за носачи и биалетки при мен. 

Щом се наемаш типтроника сам да го отваряш, значи няма какво да те спре с тампоните :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко изкарах колата и в движение ми премигна подгрева, влезе в авариен режим и изгасна. Прибрахме я на платформа, защото пробва 2 пъти, но само върти без да пали. Записала е тази грешка

000135 fuel Rail/system pressure 

P0087 - 005 too low 

Какво може да бъде? Скоро сменях клапана на помпата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. помпата в резервоара или цедката ѝ да е запушена - моята не беше

2. горивен филтър

3. гнп да иска сваляне, почистване, стенд - аз скоро го правих това със същата грешка като твоята и сега колата се държи много по-адекватно

4. датчик на левия рейл, като си към колата, който контролира налягането

5. датчик на десния рейл, който само мери налягането и праща към еку

6. дюзи връщащи повече обратна

7. проблем по тръбичките за обратната нафта на дюзите или там има един клапан, който трябва да държи 10 бара 

 

п.п. ако си с алуминиевата помпа има и друга присъда, но дано не е тя - стружки. При фейса има и една чеждинна помпа след тази в резервоара

 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 месеца може би сваляха дюзите и помпата за почистване и стенд, смениха и клапана на помпата. С алуминиевата съм и казаха, че няма наченки на стружки, цедката я отварях също скоро и я чистих, но не беше много зле. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих започнал с откачане на маркуча преди горивния филтър и пускане на помпата в резервоара с лаптоп. Ако има хубаво налягане и дебит, тогава се търси отпред при скъпите неща. Ако имаш под 30л. в резервоара, виж дали не са в едната половина само.

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм, значи ти повечето неща си ги направил.

Горивен кога е сменян, макар че много ме съмнява да е той.

При фейса има и една междинна помпа между тази в резервоара и ГНП, не знам как се вижда с vcds и тества.

Може регулаторът на налягането в рейла да отваря рано, гледай живи данни там и ги запиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, alexander alexandrov написа:

Помпата я пусках с лаптопа и се чува, но не съм откачал маркуча

Според мен го откачи. Първо преди филтъра виж и после след него. Така ще си сигурен, че назад всичко е наред с елементарна проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махни FCA клапана и виж дали има стружка. Ако има сменяй горивната система и си сложи CP3 помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...