Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Преди 12 часа, GiN написа:

@kikson1979 Всички носачи от всички страни... на една марка ли са??? Мерил ли си ги с ролетка дали са еднакви дължини?

ОЕМ са всички носачи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да питам,защо се трият масово коментари!?Все пак обсъждаме неща,които биха били полезни и на други колеги в някакъв момент…нито се караме,нито се псуваме…не виждам с какво сме заслужили това!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото беше в техническия раздел. Преди 3 години предложих да се направи отделен публичен раздел точно за такъв вид обсъждания, но все още не са го направили:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Cikata  В този раздел се разискват само технически проблеми. За останалите неща има раздел Извън темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Светна ми индикацията за накладките "Brake Pads!" , но при оглед с просто око забелязах, че има още доста хляб в тях, та се чудя от къде идва грешката. Да не би кабелчето да се е прекъснало някъде? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вътрешните накладки се износват повече, точно там е кабелчето. Въпреки това индикацията светва при вътрешни от поне 4мм и можеш са си караш още.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормално е вътрешните накладки да се износват повече, все пак апаратите са еднобутални ;)

 

@zdrash Това с ръба на дисковете и претъркването на кабелчето сигурно ли е или теория ?

Все пак буксата се закача точно за да няма опасност от претъркване на кабелчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV Не е теория.Когато ми светна лампата, окъсих кабелите, струговах ръбовете и карах още година, преди да сложа нови дискове и накладки. Имаха доста още, докато свършат. Когато има голям ръб на дисковете доста по-рано святка лампата за износване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

основно лампата светва, защото индикаторната жичка е сложена да се прекъсне в накладката, когато тя е на 4/5 мм. 
Не знам какъв ръб трябва да имат дисковете и то само отвътре, че да резнат жичката преди тя да се прекъсне от износване на накладката. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е в сферата на научната фантастика малко. По-вероятен е филмът с вътрешната накладка, както вече предположихме няколко човека.

 

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично си свалях наскоро предните накладки, за да почистя много натрупан пясък при километри по силно опясъчен път.

Възможно е диск да среже жичката, но трябва ръба да е много голям и да е вероятно неправилно монтиран кабела за датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash Същото беше и при мен, но окъсих кабелите (уж временно) за да не ми свети вътре на таблото. Временното беше една година...

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи си може и от ръба на диск.

При мен винаги си светват от изтриванането на накладките, аз също ги лекувам временно като връзвам кабелчето на късо, за да не ме побърква всеки път индикацията, става за 5 мин на страна.

А индикацията определено си светва прекалено рано...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , някой може ли да каже с точност при ръчна смяна на маслото на скоростите колко литра могат да се сменят понеже едни казват 7 други 6 други 4 и не знам как седят нещата. 

 

И втория ми въпрос е , че в колата маслото е ЗФ6 , ако сменя със зф8 и се омешат маслата какво може да се случи.

 

Благодаря 🤠

Редактирано от beast1122
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще слагам на Зф че ми направиха топ цена с отстъпка от 27лв на литъра , ама филтъра си е 80 лв. Само това омешване на маслото ме притеснява 

Редактирано от beast1122
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой може ли да каже има ли значение при смяна на АБС модул, че колата е авант, а модула който намерих е от седан със същия мотор и номер на модула? 
 

Благодаря!

 

Редактирано от Стамба
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, beast1122 said:

Ще слагам на Зф че ми направиха топ цена с отстъпка от 27лв на литъра , ама филтъра си е 80 лв. Само това омешване на маслото ме притеснява 

предната смяна при мен с ZF6 масло.

Сега януари с ZF8 ръчна смяна, кутията сменя много по-мазно от преди смяната. За сега 6000 км няма драма, но са малко като цяло :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.04.2022 г. at 20:37, OvivO написа:

 

Помниш ли колко сте източили като литри . 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята събра 5.5 литра. ZF8 сложих. Не знам колко изтече. Филтъра е Febi, защото ме излъга продавача. Металната гарнитура беше към 70лв. Не бих сложил хартиената която върви с филтъра.. Минал съм към 20к км. Предишното масло го е сменял джамбазина - пак със zf ( не помня 6 или 8 )и метална гарнитура от Аутоплюс. Филтъра беше Mahle.

Първите 1000км се държи странно, въпреки че я ресетнах.

П.С.

От febi нищо хубаво не съм видял.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.04.2022 г. at 0:06, zdrash написа:

 

Какви подобрения усещаш след смяната

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...