Vasil82 Публикувано 22 Април 2022 Доклад Share Публикувано 22 Април 2022 (Редактирано) Колеги как "лекувате" тънките,чупливи тръбички на егр-а. С байпас с маркуч или по друг начин. Редактирано 22 Април 2022 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Април 2022 Доклад Share Публикувано 22 Април 2022 С маркуч ги лекувам аз всички такива тръбички за вакуум, ако това имаш предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 22 Април 2022 Доклад Share Публикувано 22 Април 2022 Да точно това имам предвид. Благодаря. Весели празници на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Април 2022 Доклад Share Публикувано 22 Април 2022 (Редактирано) 11 hours ago, beast1122 said: 11 hours ago, beast1122 said: Помниш ли колко сте източили като литри . аз не помня колко източиха в сервиза. Иначе в оригиналния кит има и хартиена, и метална гарнитура и нови болтове. Моята кутия няма адаптации и нищо не ресетвах, но нещата определено се подобриха. Основно се запушвал филтъра и реално дебитът на масло се влошава. След смяна вече не е така. Редактирано 22 Април 2022 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 22 Април 2022 Доклад Share Публикувано 22 Април 2022 Преди 1 час, OvivO написа: Основно се запушвал филтъра и реално дебитът на масло се влошава. Точно така беше и при мен. Беше много запушен. Освен това гумичката, която уплътнява горе беше като камък. Аз източих почти 5 литра и толкова налях.Адаптации не съм занулявал. Наистина работата на кутията осезателно се подобри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 22 Април 2022 Доклад Share Публикувано 22 Април 2022 @OvivO@venko74 как усещате колите след това . Осезаема разлика в смяната на скоростите има ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 22 Април 2022 Доклад Share Публикувано 22 Април 2022 @beast1122 Определено има разлика. Много по-меко превключва сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Април 2022 Доклад Share Публикувано 22 Април 2022 преди си мислих, че ми е добре кутията, след смяната е много по-мазна. Съжалявам единствено, че не го смених още по-рано, въпреки че при мен вече бе сменяно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 22 Април 2022 Доклад Share Публикувано 22 Април 2022 (Редактирано) А какво ще ме посъветвате за това че в момента е пълна със ЗФ6 , а ми сложиха последната версия 70-та. Ако ръгнем там 4-5 литра ЗФ8 може ли да се пресече маслото ако се омешат ? Редактирано 22 Април 2022 от beast1122 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 22 Април 2022 Доклад Share Публикувано 22 Април 2022 22 minutes ago, beast1122 said: Ако ръгнем там 4-5 литра ЗФ8 може ли да се пресече маслото ако се омешат ? Няма никакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 22 Април 2022 Доклад Share Публикувано 22 Април 2022 Аз също смених маслото на скоростите преди 30 000 км. Тогава също ъпдейтнахме софта и разликата беше ден-нощ. Единствено съжалявам, че си спестих 100-200 лева и сложих кит на SWAG, а не на ZF. Сега вече превключва малко лошо като е студена. Като загрее кутията започва по-мазно, но преди това си подритва деликатно. След още 20тина хиляди ще сипя ZF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 23 Април 2022 Доклад Share Публикувано 23 Април 2022 А вие с какви кутии сте ? Аз съм със ZF8 със ZF8 Масло и филтър. Но моята е след основен ремонт И драми нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 25 Април 2022 Доклад Share Публикувано 25 Април 2022 Аз също обмислям да сменям маслото на кутията…защото е на 290К вече таа гробница,а си е с на бако немец първото масло може ли да дадете идеи от къде да си взема масло и там филтър и гарнитура…и ако друго още трябва…пък и къде да се направи качествено процедурата…пък ако някой ме ориентира за цената на комплект на ЗФ (и кой номер ми трябва на мен) ще е супер…колата е 2005-та 3-ка куатро 224(5) коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beast1122 Публикувано 26 Април 2022 Доклад Share Публикувано 26 Април 2022 (Редактирано) 350 лв е комплекта . За труд взимат между 50-100 лв. Редактирано 27 Април 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Април 2022 Доклад Share Публикувано 26 Април 2022 хайде да го кажем, че за труд взимат от 50 до 100++ лв спрямо сервиза и договорката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikata Публикувано 26 Април 2022 Доклад Share Публикувано 26 Април 2022 Ако сега и на лично или тук ми препоръчате къде да отида в софия да го свърша това нещо…ще съм ви бая благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 30 Април 2022 Доклад Share Публикувано 30 Април 2022 (Редактирано) Колеги вчера ми е набила тази грешка по долу. Идея какво да очаквам или как може да се отстрани Редактирано 30 Април 2022 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Април 2022 Доклад Share Публикувано 30 Април 2022 Вентилатора на климатика не сработва от време на време. Ще трябва да се свали и да се провери - може четките да са заминали. В противен случай лятото ще имаш проблем като започнеш да включваш климатика. Големия вентилатор ще се мъчи да компенсира и може да замине и той. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 30 Април 2022 Доклад Share Публикувано 30 Април 2022 @CVT благодаря имаш ли идея лесно ли се сваля или има много разглабяне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 4 Май 2022 Доклад Share Публикувано 4 Май 2022 Про смяна на предни накладки на 3.0тди фейс нужен ли е ВагКом или може без него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 4 Май 2022 Доклад Share Публикувано 4 Май 2022 Няма нужда от вагком.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Май 2022 Доклад Share Публикувано 4 Май 2022 само задните се отварят с vcds Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 5 Май 2022 Доклад Share Публикувано 5 Май 2022 Благодаря 😎 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FiveWish Публикувано 10 Май 2022 Доклад Share Публикувано 10 Май 2022 (Редактирано) Колеги, да не отварям нова тема, имам (неразличим за мен от когато имам автомобила) леко тракане/чукане в двигателния отсек. Смених маслото и филтри преди 50 км. Вчера сменях и акумулатора и майстора го забеляза. При няколко независими други майстора мненията им съвпаднаха, че са "клапани при колекторите". При откачване на този маркуч и затапването му на посоченото място, тракането изчезва/намаля. Трябвало да се подменят клапаните, като цента с труд е 1500 лева. Дайте мнение, някой имал ли е подобен проблем и как го е решил, освен въпросния ремонт или ме мятат по върбите. Вие какво мислите? Колата е Ауди А6, 2.4, 177 к.с., бензин/газ. Редактирано 10 Май 2022 от FiveWish Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Май 2022 Доклад Share Публикувано 10 Май 2022 откъде си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване