Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Някой може ли да ме насочва от къде и какви лед диоди да си закупя за амбиентното осветление, така и с какъв размер беше самия диот?

Редактирано от djuni_ibiza
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам леко разхлабване във волана. Проследих от къде е и се оказва точно горе при самия волан. Луфтът не е особено голям, но се усеща при движение на магистралата. Сякаш колата ходи където си иска в някои моменти. Малко е неприятно. Какви са ми вариантите? Нов волан ли да търся или болта горе е проблем? Има ли лечение това състояние?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляй бега и провери болта който държи волана. Т40 или нещо около беше ама не помня с точност. Бега е на два болта пак торкс. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като свалям бега, има ли шанс да ми гръмне в муцуната? Преди като си бъзиках Пасат-а, бях чел, че от статично електричество можел да гръмне, ако се пипнат там едни жици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От статично електричество едва ли, а и ти няма защо да пипаш самите голи жици, които си имат букса. Откачи обаче едната клема на акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, има ли някой с допълнителен имобилайзер от ЛевИнс, нали под волана ги монтирали, днес го търсих моя, не го открих. Някой има ли представа къде е монтиран и как изглежда? Търсих под кората на волана, както и под кората в краката на шофьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, дайте идея как да се пуска оригинална камера като включа на задна,без да цъкам петнайсе пъти некое копче.
Питам защото имам проблеми с усилвателя босе ,който след смяната на тоя прословут кан модул след 3 дни набива компонент и свири само предна и задна лява врата.
Целия ретрофит го направих с оригинални части ,но си сложих моя кан модул,който не потдържа камера,но пък си свири босето с него.
Трябва да има някакъв чалъм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ники 125кс.: аз не съм с оригинална камера, съответно съм без камера модул и го направих с едно реле, което вместо от тв тунера, превключва към камерата. MMI хедюнита пуска на екрана, каквото му се подава в този миг, така че той не е определящ, но @zdrash е прав - ако модулът за камерата не получи команда да пусне видео сигналът от камерата, не знам как ще успееш да го излъжеш.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

човек и добре да живее, електрическата ръчна се разваля :)

Както и много други хора описват, кабелите ръждясват и буквално се късат. При мен беше единият кабел отдясно скъсан и ръждив точно до буксата, която влиза в моторчето. Като цяло може и да се поправи. 

epb.thumb.png.0fc69b29fdbcbb8f9de3a2a216bd9b95.png

 

Нов кабел е около 200 лв и при модула за ръчната не е на букси, а трябва стария кабел да се реже и новия да се свърже, като снопът е и за датчикът за ABS

4F0972254F

141259_x800.webp

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO и при мен се случи същото на левия апарат - поправяш твоя куплунг с нови жици и го запояваш към кабелите от инсталацията. За да стане добре трябва да си извадиш пиновете от буксата, да отвориш кербовката, да махнеш стария кабел и на негово място да запоиш нов многожилен 4кв.мм. След това от оригиналния маншон на буксата вадиш пластмасовата глупост вътре и я хвърляш и го монтираш към куплунга. Самия маншон или го лепиш в предния край със силикон или го стягаш добре към буксата с тънка миша опашка. Хубаво е на кабелите да сложиш термо-свиваем шлаух там където излизат от гумения маншон за да не влиза вода вътре. После запояването към инсталацията е малко играчка защото кабела е патинирал и трябва специален флюс за да хване калая както трябва.

Иначе се продават и нови кабели с букси за ръчната (без гумения маншон) в ebay.com по 10-на лева единия, но много се чака за доставката. Поръчал съм преди повече от месец 2 броя такива кабели, но вероятно ще дойдат след края на юни месец. Затова се наложи да си възстановявам моя кабел. Иначе при мен имаше и друга екстра известно време след ремонта даде грешка на моторчето на левия апарат и се наложи да го сменя и него с китайско ITN - благодаря на Пепи ( @buzzi ) за това че го намери на добра цена и го монтира :gut: .

 

Докато се отремонтират нещата се наложи да извадя буксата на модула на ръчната спирачка, че пищеше непрекъснато :hilezh:  . След като се извади буксата на всяко палене пищи по 3 пъти и после остават да мигат две червени лампи внимание, но пък е тишина :hilezh: .

 

След като ремонтираш кабела за да се изтрият грешките и да се направи адаптация трябва първо ръчно с копчето да пуснеш и спреш ръчната - иначе не става.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз вчера се справих с ремонтирането, ще видим колко време ще издържи, но мисля, че стана добре. Все пак иска ми се да сменя буксата към моторчето, заедно с двата кабела, които излизат от нея - някъде поне 5 см и да ги хвана читаво за кабелите, които идват от модула. Може да разгледам и аз за кабел от ebay с букса.

При мен не се наложи никаква адаптация. Пуснах ръчната и си захапа. Спрях я и пусна и така няколко пъти, но аз последно я отворих с VCDS, че не пускаше точно дясното колело и след това не съм го докосвал копчето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вашите моторчета чуват ли се много като се активира ръчната,аз моите ги смених със нови пак евтини китайски сигурно и единият апарат е със сменен комплект на буталото и пак се чува като стържене като е топло времето сутрин се чуват много леко и вече към обяд в жегата направо стържат,не затягат колелата изобщо и водачите са сменени със нови на супорта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чуват се в рамките на нормалното.

Може да трябва да се направи обучение с vcds или да се смажат. Обслужи и другия апарат.

 

Какви ти бяха симптомите и защо смени моторчетата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С чистак бърсак рециклирани апарати и смазани механизми и т.н и т.н и ръчната се чува както преди. Т.е, бих казал, че шума на моторчето не зависи от състоянието на апарата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може твоите и преди да са били добре :)

 

А на колегата може някое моторче да е със спукан кожух и да е започнало да се пълни с пясък, но той пък каза, че поне едното е сменено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със старите моторчета пак се чуваше същото и си работеха грешки не е давала взех че ги смених но пак се чува това стържене затова попитах вашите как са да не би да се смазва нещо като се сменят самите моторчета,сменях и тогава накладките и е направена калибрация 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...