Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Не скърцат моторчетата а самия апарат.Моите ги разглобявах и ревизирах,смених буталцята и всекакви уплатнения.Вече 3години си вървят мазно.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой с дизел преди 2007 и коя еко категория ви определиха колата?

По всички таблици преди 2007 нашите шлепове за евро4 трябва да са категория 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO ASB 09.2006-та. Еко 3. Това от август 2021.

И аз мислех, че ще ми лепнат 2-ката, ама ... нейсе.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 2008 ASB. Миналия месец в Dekra в Мюнхен ми дадоха зелен стикер 4. Другия месец ще видя в София как ще я оценят.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята ръчна така се чува, първо я изключвам, след това спирам вентилаторът, че тръгна и след това я включвам :)

https://www.dropbox.com/s/8d5mpy4q4zhwf1b/New Recording 5.m4a?dl=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен си се чува моторчето, когато активирам спирачката, но не мисля, че е супер ислно. Трябва в колата да е спряна музиката, за да ги чуя общо взето.

Това с категорията май зависи много къде минеш преглед. Аз в стз минах и ми лепнаха евро 3 ако не се лъжа, но прегледа си беше ала бала :Д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да помогне с намирането на парт номер на малката перка за охлаждане която е за климатика за 3.0 тди бмк мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, за втори път след пробег 10км в горещо време  започва да се чува нещо като стържене/ръмжене преди всичко като завия по-рязко наляво.

Аз си мисля за рейка или помпа хидравлика? Течността е сменяна скоро на хидравликата, но може и да сълзи от един маркуч ниско долу в ляво до радиатора.

https://www.dropbox.com/s/55g2tbl67janwov/Video 25.05.22%2C 14 05 32.mov?dl=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж като почне да ръмжи ако натиснеш леко спирачката дали няма да спре - може "ръмженето" да е от скърцаща накладка. Вече ако ремъка издава въпросния звук някъде четох, че се износва шайбата на помпата на хидравликата и почва да приплъзва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasil82 към 1300лв е с управлението ОЕМ. Няма заместители. Аз взех втора ръка, че бях на зор. Междувременно смених лагерите на моята за 40лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI: скоро сложих отпред OEM накладки и като гледам може и да е от тях, че са на под 300 км, а дисковете не са нови и още се напасват, като гледам следата по диска. Прави го само на загряла кола/спирачки в топло време и на ляв завои, не знам дали накладката успява да мърда леко в това положение.

Дано да е това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash моя малкия ту тръгва ту спира набива тази грешка на топъл мотор

Ако някой може да помогне с информация ще съм му благодарен 

20220430_084153.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, OvivO написа:

@VBI: скоро сложих отпред OEM накладки и като гледам може и да е от тях, че са на под 300 км, а дисковете не са нови и още се напасват, като гледам следата по диска. Прави го само на загряла кола/спирачки в топло време и на ляв завои, не знам дали накладката успява да мърда леко в това положение.

Дано да е това :)

Иво и при мен беше така за около ден…малко преди това смених предните накладки…и аз се стреснах първоначално,но след около ден каране вече нямаше и помен от скърцане или триене…Явно е нещо от напасването…

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емии направи няколко резки спирания да се напаснат нещата по-добре и след това всико ще е ок :) ОЕМ накладките са меки нали ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO При мен и сега от време на време го прави, особено като се движа назад с наполовина навит ляв волан или при десен завой напред пак с половин волан. При леко пипване на спирачката изчезва. С нови предни дискове и накладки АТЕ на около 2000км съм, но и преди ми го правеше от време на време със старите дискове и накладки. Звука го определям по-скоро като стържене от накладка.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 minutes ago, Drone said:

ОЕМ накладките са меки нали ? 

не знам дали са меки, но по мое усещане спират много по-добре от предишното ATE. 

 

@VBI: дисковете са с втори комплект накладки сега и си имат лек ръб, новите накладки търкат леко, явно е от това, ще пробвам с натискане на спирачка в този момент, но то е много за кратко :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пътувах от Свищов към София, при изпреварване колата, която беше пред мен излезе без да погледне и влязох в банкета без да опира в каквото и да е колата. И веднага влезе в авариен режим, не намерих къде да я закачат там и се прибрах вечерта отново в авариен режим. Грешките са за ниско налягане на горивото P0087 - 003-To low MIL ON

и другата е за EGR P0401 - Insufficient Flow 

Какво общо може да има с излизането в банкета, че да се появят веднага тези грешки? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не виждам да има общо, евентуално вибрациите, които са се  получили. 
Ниско налягане при мен се оправи след сваляне на ГНП - почистването ѝ и стендоване, но може да са доста неща по веригата от резервоара до дюзите: подкачваща помпа или цедка в резервоара, горивен филтър, датчик на ГНП - fuel metering valve, самото ГНП, двата датчика на двата рейла, дюзите или маркучите за обратната им нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГНП и дюзите минаха стенд и чистене, маркучите за обратна нафта са нови, филтъра е на около 15х км, цедката я чистих, остава единствено тази подкачваща помпа, от коя страна беше тя? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

помпата е отдясно зад пасажера, там е и цедката в основата ѝ. Ако колата е 4х4 има и някаква помпа зад шофьора, но на нея няма какво да ѝ стане и нейната роля е да прехвърля от лявата половина на резервоара в дясната. Това лесно можеш да го видиш в instruments cluster - какво показват двата нивомера за горивото. Аз скоро я чистих цедката, но при мен си беше в топ състояние. Някои колеги казват, че при тях е била много запушена.

А дали си гледал двата датчика на рейла? Този пред шофьора само мери налагянето в рейла и го праща на ECU. Ако мери грешно, колата може да влиза в авариен режим, заради голямата разлика между изискано налагяне в този момент и измерено.

Датчикът пред пасажера пък контролира налягането и отваря към обратната нафта, ако е високо. Ако отваря много по-рано в някои случаи, то не се достига налагяне и влиза в авариен.

 

П.П. на самото ГНП има един клапан - Fuel Metering Valve - него сменихте ли го? Той също връща към обратната и може да не пуска достатъчно говиро към ГНП, съответно понякога не ѝ достига да направи налагяне. Цената е под 200 лв с отстъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...