Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Помпата в резервоара я знам, там чистих цедката, питам за тази спомагателната от коя страна под купето е. Сега не съм мерил налягане на датчика.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип с вагкома се пуска и се чува като работи.Не рискувай да я караш така че да не пусне ГНП-то стружка.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я карам през седмицата в сервиз да я видят. Преди 2 месеца може би пак беше така, закарах я в авариен режим и като я оставих след като я пробваха и гледаха всичко беше ма ред. Взех я и казаха, ако стане пак да я карам тогава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес ми се счупи тройника за антифриза който е под турбото.  Някой знае ли парт номер или от къде може да се намери и трудна ли е смяната

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ОЕМ е нов този маркуч мисля, струва около 270 лв и то с отстъпките. Интересно ми е как се сменя...че при мен още не се е счупил :) 

Би трябвало да е това:

4F0819334D

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 240лв го взех с отстъпка.. Смяната е малък празник. Час и нещо майката. Нито излиза нито влиза. На подемник с опипване става работата. Смених моя профилактично - мислех че пуска, проблема беше в гарнитурите на главите, по принцип изглежда много здрав.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

51 minutes ago, zdrash said:

Смяната е малък празник. Час и нещо майката. Нито излиза нито влиза.

След това иска ли обезвъздушаване и много ли антифриз изтича?

И сега инфлационно мисля няма да е 240лв "само" :)

 

@Vasil82: горе над главата до разширителния съд има друг тройник, той е по-обикновен и ми го смениха с метален, след като ме остави колата в едно селце и се возих на платформа :)

Този е доста по-особен и казват, че е по-трудно само той да се смени...а и ауди са си заложили да направят ХХХХХХХ EUR само от тази част, която е цяла, искаш да им разваляме бизнеса ли? :)

 

И аз се замислям да го сменя, да не ме остави и той някъде. Ако имаш развитие без закупуване на всичко, ще е полезно да пишеш.

 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След изчакване на поръчка за предно стъкло PILKINGTON, днес най-накрая смених челното стъкло на моята 4Ф. Старото ми стъкло се напука без видима причина, вероятно от вътрешно напрежение. Колата ежедневно я паркирам на един "офроуд" паркинг и купето понася определено усукване, поради което мисля, че това е допринесло за пукнатините. Пукнатините тръгнаха от двата долни ъгъла и се разпространиха диагонално на около 50см от ъглите. Както и да е, това е само лирическо отклонение.

Притеснението ми е друго.

От тази сутрин се радвам на новото стъкло, но ме предупредиха да не мия колата 3 дни. Това добре, но до преди малко валеше прилично обилно в квартала и питането ми е свързано с това, дали ще има нещо негативно за челното стъкло? Дали във водата е проблема или в агресивната химия, която се ползва на автомивката. Предполагам, че има отношение към качественото залепване на силикона.

Та да се притеснявам ли заради дъжда или нещата са нормални? 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е сменено вчера, днес би трябвало да си ок, все пак и не си минал с водоструйка колата...провери как е в краката на шофьора и на пасажера, дали няма локвичка все пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Torrro  Не се притеснявай. Лепилото, което ползват съхне много бързо от вътре на вън. Достатъчни са му 3-4 часа да направи прилична 'коричка' за да не му повлияе водата. Иначе не трябва да се мие колата за да се предпази лепилото от механично повреждане от водоструйката и както си предположил от препаратите за безконтактното.

 

Какви пари ти легна стъклото? Огледа ли го мнооого внимателно за кривини ,пречупвания?

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

26 minutes ago, GiN said:

@Torrro

Какви пари ти легна стъклото? Огледа ли го мнооого внимателно за кривини ,пречупвания?

350 лв. с монтажа и със сензор-лепенка. Толкова бързах за работа, че не можах нищо да огледам, ха, ха. После бързах за празник на дъщеричка, че завърши първи клас, а накрая дъжда. Все пак, докато карах колата, нищо не ми пречеше или дразнеше. Утре ще разгледам стъклото по-обстойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO този до разшерителния съд го смених преди повече от 3 години и над 60к км с месингов обикновен и да чукна на дърво няма ядове. Ще огледам първо тоя другия преди да поръчам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой знае ли каква е нормалната работна температура на типтроника? При 30 градуса и градско или извънградско - в какви диапазони варира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден отворих клапана на ГНП да надника за стружки, нямаше нищо. Обаче вкара доста въздух, после запали малко трудно. На следващия ден запли сутринта, а след обяд не запали, вечерта запали.. 

Прибрах я вкъщи и погледнах датчика за температура на излишната нафта беше със скъсано кабелче, запоих го. Пусках помпата, отвивах тръбите на рейката при пусната помпа с вагкома, за да я обезвъздуша, но няма палене.. 

А утре трябва да я карам в сервиза, ако не запли ще е с платформа, но каква е причината да не пали изобщо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах ниско налягане, сменихме клапана на ГНП, чистих цедката, смяна горивен, оборотите играеха в ниските обороти и на празен ход и един ден ми загасна в движение, нямаше палене. Оправи се след стенд и почистване на ГНП, но ти каза, че това е правено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...