Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Няма го на лепенката, поне на Вартите. BEM кода е специфичен само за VAG групата, така че няма да го видиш на акумулатор който не е щампован за VAG. Затова BEM кода се взема от VAG акумулатор от същия производител със същите или близки параметри, като този който съм дал по-горе.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, CVT написа:

Няма го на лепенката, поне на Вартите. BEM кода е специфичен само за VAG групата, така че няма да го видиш на акумулатор който не е щампован за VAG. Затова BEM кода се взема от VAG акумулатор от същия производител със същите или близки параметри, като този който съм дал по-горе.

 

Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е нужно и ще се обоснова защо. Колата ми е 2010г, като аз я купих 2019г. Не беше с оригиналния си акумулатор,  а с Бош 95А АГМ. Всеки месец изписваше на таблото, че е слаб акумулатора и ММИ често не тръгваше веднага, а след 10 минути. Карах я по електричари да мерят за утечка и колко зарежда. Оказа се, че утечка няма, но зарежда 13,7в отзад на акумулатора. Проблем с клемата при двигателя нямаше и след четене в форума разбрах, че трябва да зарежда над 14в. Купих си кабел, защото в моя град не са и чували за такива кодирания и си я кодирах сам. Резултата е, че сега зарежда с 14,7в без да е барано нищо друго по нея и от тогава проблем с акумулатор нямам. Обяснението което аз си правя е, че модула си е мислел че това е оригиналния акумулатор от 2010г и с цел да го пази да не умре защото е стар, нарочно му пуска по-малко ток. След кодирането му пуска вече като за нов акумулатор. И стария БЕМ код си беше за АГМ акумулатор, та не е от него незареждането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само от кодиранете и от 13.7V започна 14.7V, което ми се вижда високо леко? Много се съмнявам. 

Моят е на 6 години Bosch AGM и си го зарежда от 5 години все на 14.3V

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT прав си, объркал съм се, мислех че колегата е качил и двете снимки :). Моя като го смених го кодирах че е с нов акумулатор, но му оставих стария код (нямах друг) и vcds то изписа че ще пробва да го подкара със стария код. Не съм имал проблеми вече 3 години. Оригиналния беше 110ач варта, сложих 110ач бош (210  лв излезе с отстъпка и връщане на стария).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз ще споделя какво направих с моя акумулатор. Стария Молл загина от раз. Сложих новия Бош Агм и тръгнах да направя 100км за тест, дали всичко ще е наред. Докато карах бях пуснал на ММИ зареждането на акумулатора. В първите 5км падна до една черта, после започна да се пълни и зареди до край. Вече година и половина не съм засичал да падне черта дори и след 2 седмици стоене без палене. Да пипам ли кодировки и т.н......не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главната идея на това кодиране е BMS-a да знае параметрите на акумулатора, така че да може да го зарежда оптимално и да изкара колкото се може по-дълго. При неправилно кодиране просто му се скъсява живота с някакъв неизвестен процент.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги......ще превъртя нивото!

Споделете моля, колко са ви тихите обороти на CDYA-тата? Моя държи 610 гледайки го на око по чертичките. Не съм видял все още с VCDS какви са с точност, но мисля, че ще са там. Нямаше да задавам въпроса, ако тези ниски обороти не ми създаваха проблем. Тресе се цялата кола и е осезаемо неприятно. Иначе са равномерни обороти и мотора работи тихо, но тресе юнашката. Като вдигна с газ малко да идат на 650-680-700 се кротва. Все едно са неестествени тези 610 оборота. Към какво да се насоча?

Да вметна, че преди месец правих голямо обслужване - всички ремъци и ролки + демпферната шайба, масла, филтри, хидравлики, спирачни системи....всичко. И сякаш след това започна да тресе повече и да държи супер ниски тихи обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

38 minutes ago, Gangbango said:

Колеги......ще превъртя нивото!

Споделете моля, колко са ви тихите обороти на CDYA-тата? Моя държи 610 гледайки го на око по чертичките. Не съм видял все още с VCDS какви са с точност, но мисля, че ще са там. Нямаше да задавам въпроса, ако тези ниски обороти не ми създаваха проблем. Тресе се цялата кола и е осезаемо неприятно. Иначе са равномерни обороти и мотора работи тихо, но тресе юнашката. Като вдигна с газ малко да идат на 650-680-700 се кротва. Все едно са неестествени тези 610 оборота. Към какво да се насоча?

Да вметна, че преди месец правих голямо обслужване - всички ремъци и ролки + демпферната шайба, масла, филтри, хидравлики, спирачни системи....всичко. И сякаш след това започна да тресе повече и да държи супер ниски тихи обороти.

На тия 4-буквените май се зацепва и ГНП-то. Да не е разбутано там нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях в сервиза като я работеха и видях, че беше зацепено гнп-то с някакъв пин през един отвор в зъбното колело. Друго зацепено не видях. На времето на АФН-а си гледах центровка, предварение, закъснение ала бала....правех се на разбирач. Тук има ли как да се гледа нещо по центровката на гнп?

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маха се и колелото към разпределителния вал, обтяга се ремъка и тогава се стяга болта на колелото на вала, трябва да има вкаран пин отзад на вала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят проблем с ниското налягане излезе в ГНП-то, едната глава на помпата не правила достатъчно налягане. Избрах вариант да я рециклираме. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги казанчето за антифриза на 3.0 тди и на 3.2 бензин едни и същи ли са

Също така на Swag стават ли казанчетата или оем трябва да е 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес както си карам цяла сутрин с жената и детето, спирам пред една аптека, гася колата, слизам и по навик без да се усетя че жената и детето са вътре заключвам централното. Връщам се след 5 мин не мога да отворя. Жената отвори ръчно от вътре и ме нахока що съм ги заключил. Била вкарала другия ключ да пусне климатика и дала на контакт но не го пуснала защото изписало някакво съобщение на фиса. Принципно от скоро изписва за обслужване съобщението защото мина 1 год. Качвам се, вадя нейния ключ и слагам моя ключ паля и веднага след това угасва. Светнаха лампи и фисове страшна работа. Първо изписа на фиса нещо за parking brakes, после светна лампата за фаровете и изписа и нещо за тях, дистроника светна в червено, светна и чек енджайна. след още няколко опита за запалване пак пали и след 2 сек изгасва сама. Въздушното окачване беше неактивно като стоеше на най високото ниво. И накрая на фиса и лампата за зареждане на гориво светна и стрелката падна в червената зона. Погледнах отдолу, капеше под шофьорската седалка. Не беше нафта със сигурност, нещо без мирис и леко мазно, мисля да не би да е е сп. течност. Викнах пътна помощ. Докато чаках платформата пак пробвах, тоя път запали без да изгасне но остана да свети чек енджайна само. Все пак не посмях да шофирам при това положение и я закарахме в сервиз, там при свалянето от платформата си запали без да гасне и нямаше никакви светещи лампи по табло и фис. Оставих я, но за съжаление са натоварени и не се ангажираха конкретно кога ще могат да я видят. Някакви предварителни идеи какво се случва имате ли? Айде това капене на течност явно има проблем ама да светят толкоз други работи изведнъж ми е странно. Възможно ли е ушашкване на колата заради заключването и отвън и в същото време даването на контакт с др ключ отвътре?
Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Vasil82 said:

Колеги казанчето за антифриза на 3.0 тди и на 3.2 бензин едни и същи ли са

Също така на Swag стават ли казанчетата или оем трябва да е 

Вземи си OEM-казанче + капачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Mindburn: отиди и си прочети колата, няма как някой да ти каже по този разказ, след това пусни грешките тук. Този теч да не е бил от климатика, беше ли пуснат преди да спреш там? Ошашкала се е колата от това, че е заключена и някой е дал контакт с другия ключ, си мисля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото е да се е намокрила и затова да се е ошашкала, от заключване/отключване няма как да станат нещата, които описваш :nixweiss: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...