Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@OvivO пробвахме да намерим някакъв заместител но нищо не стана, в крайна сметка оригинален тройник с маркучите.

Сега остава да сваля перките да видя дали ще стане с профилактика заради тази грешка

006480 radiator fan v7 p1950-002 Movement Restricted / Jammed - Intermitten

Дано както беше казал по горе колегата да е от лагера. Ако някой друг е свалял ще съм благодарен за помощ

@Mindburn преди време играх подобен филм с battery manager погледни него

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е много лесна смяната трябва канал, да иска обезвъздушаване и антифриз взе около 3 л. ама при мен нали се счупи и антифриза изтече.  Иначе може би по малко ще вземе.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Mindburn написа:

Колеги, днес както си карам цяла сутрин с жената и детето, спирам пред една аптека, гася колата, слизам и по навик без да се усетя че жената и детето са вътре заключвам централното. Връщам се след 5 мин не мога да отворя. Жената отвори ръчно от вътре и ме нахока що съм ги заключил. Била вкарала другия ключ да пусне климатика и дала на контакт но не го пуснала защото изписало някакво съобщение на фиса. Принципно от скоро изписва за обслужване съобщението защото мина 1 год. Качвам се, вадя нейния ключ и слагам моя ключ паля и веднага след това угасва. Светнаха лампи и фисове страшна работа. Първо изписа на фиса нещо за parking brakes, после светна лампата за фаровете и изписа и нещо за тях, дистроника светна в червено, светна и чек енджайна. след още няколко опита за запалване пак пали и след 2 сек изгасва сама. Въздушното окачване беше неактивно като стоеше на най високото ниво. И накрая на фиса и лампата за зареждане на гориво светна и стрелката падна в червената зона. Погледнах отдолу, капеше под шофьорската седалка. Не беше нафта със сигурност, нещо без мирис и леко мазно, мисля да не би да е е сп. течност. Викнах пътна помощ. Докато чаках платформата пак пробвах, тоя път запали без да изгасне но остана да свети чек енджайна само. Все пак не посмях да шофирам при това положение и я закарахме в сервиз, там при свалянето от платформата си запали без да гасне и нямаше никакви светещи лампи по табло и фис. Оставих я, но за съжаление са натоварени и не се ангажираха конкретно кога ще могат да я видят. Някакви предварителни идеи какво се случва имате ли? Айде това капене на течност явно има проблем ама да светят толкоз други работи изведнъж ми е странно. Възможно ли е ушашкване на колата заради заключването и отвън и в същото време даването на контакт с др ключ отвътре?
Благодаря!

 

Цялата драма да се вика пътна помощ и да се кара в сервиз и на мен ми се вижда доста ненужна. Тези средства биха били изхарчени много по-ефикасно за закупуване на VAG-COM или OBDeleven.

 

Ако  климатика е вървял докато колата е стояла, това което е капало под колата най-вероятно е вода от конденз на климатика. Иначе активирането на имобилайзъра най-ревоято е станало защото колата е мислила че я крадат. Когато се заключи отвън, след около минута се активира алармата, която би се задействала ако колата се отвори отвътре или се даде на контакт.

 

Другото е че климатика за да духа студено не е достатъчно само да е на контакт, но и трябва да е запалена. Иначе ще духа студено само за малко.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT Имам vcds кабел в колата, но нямах лаптоп под ръка. Бебока беше в колата и бях спрял на самия булевард и се притесних. Надявам се да си прав с предположенията. И аз си мисля за някаква защитна функция че се е включила, въпреки че нямам звукова аларма, затова попитах тук дали е възможна такава хипотеза.

Разбирам, че според теб се е активирал имобилайзера? Така ли се случва когато се активира? Не знам за крадец, ама аз действително се ушашках когато таблото стана като коледна елха и почнаха надписи на фиса един след друг да излизат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, центрирането на предния мост със специализиран ОЕМ инструмент ли се прави и каква е процедурата там? (питам заради лекото ми дърпане само на дясно) Всичко по окачването уж е ок+реглаж (има леки съмения за тръгнал шарнир на долен преден прав носач от лявя страна)

@buzzi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се сложи на стенда,се разхлабват болтовете на магарето и ако има страничен наклон с местене наляво  или надясно  се търси златната среда. Местенето не е в голями граници,после аз оправих едно дърпане със смяна на всички тампони,без да се налага местене на моста .Това за б8.5 а4 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

f1c28cb82a223cdd8ac3fb829017778c.jpg
Шах с пешката.
Събота спирам нормално без никакви проблеми и вчера давам на контакт и след малко - се изреждат грешки жълти и червени. На диагностиката всичките грешки са че модулите нямат комуникация с ТСМ … а той показва това.
Запали за малко и даде грешката пак днес. Двигателя работи нормално но няма трансмисия.

Платформата и …. сега се чеша по главата какво може да е станало?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се провери това утре вече
понеже качвах карти на навигацията скоро и майстора предположи, че е от тях 
та днес върнах старите въпреки, че не ми се вярваше (имам си идея от софтуер), но не исках да му чупя хатъра  ...
е не е от тях само загубихме половин ден в качване 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Galin Огледай куплунга на скоростите отдолу - може да е влезнала вода вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казаха че са го оправили ... утре ще видя какво е било ... не са отваряли кутията ама са разглобявали и прозвънявали

 

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74 аз си поръчах от тези, но още не са дошли. BGN 19.76 | 1 Set P2015 Auto Repair Bracket Manifold Kit 2.7 3.0 4.2 TDI For Audi Cayenne For VW Car Repair Replace Accessories 059129086
https://a.aliexpress.com/_mLFlydg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,какви са симптомите при тръгнал РАЗПРЕДЕЛИТЕЛ на кормилната рейка (сервотроник)?

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден на излизане от София климатика започна да духа топло от 2те десни духалки и постепенно започна и от левите да духа леко хладно. И така до Свищов през целия път. След обяд като карах тук в града си духа студено както трябва, днес пак си е студено. Утре ще я карам да видим фреон колко има, но какво друго може да е? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли това за какво служи?

Извадено е от бушониерата откъм шофьорската врата.

 

20220623_005223.jpg

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това мисля е голям конектор/букса между два снопа кабели, която ги свързва. Има мисля по две такива от двете страни като се отворят вратите

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е по-скоро част от многопинова букса - закопчалката с лостчето. Позволява буксата да бъде извадена без дърпане, а само с надигане на лостчето. Използва се в случаите когато буксата е запоена директно на платка и дърпане може да повреди платката. Например на Б7-ците таблото е свързано с 2 такива букси със закопчалки.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Питам защото ония ден е имало опит за ПЗО. Патрона е изкорубен с меча лапа или нещо от сорта, 4те стъкла свалени до долу и тая букса беше на седалката, а капака на бушониерата на пода.

Та се чудих какво ги е спряло да не я вземат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е едната хипотеза. За щастие разпозна моя ключ и запали и няма светещи лампи. Утре ще пусна един скан да видя кво е положението. Аз вчера сложих нов патрон, ама се притеснявам дали са могли нещо да човъркат и да вземат от колата инфо за обучаване на ключ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втори опит в близко бъдеще изобщо не може да бъде изключен като вероятност. Аз на твое място бих пренаредил или извел на скрито място OBD2 буксата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...