Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Преди 17 часа, CVT написа:

За да изтича и масло трябва нещо да е спукано. Фреона е газ, докато маслото е гъста течност и излиза много по-трудно от фреона. Ще излезе целия фреон преди да излезе и грам масло.

 

 Грешка....маслото се разнася заедно с фреона,там където има "пробив" винаги е мазно ,и се вижда с просто око :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли извод някъде по тръбите на климатроника, откъдето може да се вземе студен въздух - примерно за свързване към жабката за да я охлажда? Мисля, че има такава екстра за нашите коли, но не намирам информация от къде точно се взима студения въздух и дали има предвидено място по въздуховодите на кола без хладилна жабка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да се е сблъсквал със следният проблем? Капачето на пепелника не иска да се задържи отворено. Нищо не е изпуквало, просто отведнъж спря да си върши работата. Търсих за подобен казус, но не намирам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.06.2022 г. at 9:17, zhelyazA6 написа:

Не си губи времето да се занимаваш с OBD буксата. Тая капачка дето си постнал по-горе е на CAN шината при бушоните отляво. Там се вързват и въобще "подминават" OBD буксата. 

Секретно ключе което изключва захранването на CAN гейтуея е добра идея според мен.

Въпреки казаното по-горе, ако някой е решил да прави "магията" с OBD буксата, имам готов преходник който ползвах на моята 4Ф-ка. Само трябва да си пренареди OBD буксата според преходника. Ако някой има интерес да пише.

2022-07-02 19.29.15.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз първоначално го мислих варианта със захранването на can gateway, ама май се отказах. Ще трябва винаги да се отключва и заключва механично колата. Би могло с някакви дистанцонни да се вържат ама май става дебела работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.07.2022 г. at 11:25, petio_venkov написа:

Някой да се е сблъсквал със следният проблем? Капачето на пепелника не иска да се задържи отворено. Нищо не е изпуквало, просто отведнъж спря да си върши работата. Търсих за подобен казус, но не намирам...

Намерих, но с помощта на чичо Гугъл. Благодаря на всички, задръстихте ми личните 🙃

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше написал как си го оправил - може да е от полза и на друг колега ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да питам нещо друго, някой измислил ли е вариант за втори къп холдър отпред ,че на нашите малко тъпо е измислено под подлакътника. Примерно на Е60 пепелника може да се смени с къп холдър вътре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си живея с един и той дори не е толкова удобен, бях шокиран в началото колко малко място има вътре в купето - във вратите, в жабката, около седалките, включително къпхолдърите

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви се "похваля". На снимката долу в средата се виждат градусите на климатика нз как се появиха там. Колата е фейс с двузонов клима. На следващия ден като запалих я нямаше тая "екстра", а дали има начин там да ми излиза външната температура?

IMG_20220607_090853.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли снимка на белезите на ремъка на горивната помпа? Става въпрос за 3.0тди. Сменях моя преди 3 години и нямам спомен дали изобщо имаше зацепване. Може би няма, а има само белег за обтягането на ролката...

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е фейс, преди може би 2 месеца го сменях без да зацепваме нищо. Сложих Конти. 

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да питам какви (марка) подгревни свещи препоръчвате да слагам за 3тди 240кс.? И ако някой скоро е сменял как върви цената за смяната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

×
×
  • Create New...