Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Колеги днес ходих да ми направят тази профилактика на климатроника. В колата имаше останали 230гр фреон. Доляха и 2 големи спринцовки масло в компресора. Сега духа осезаемо по-студено, 4 градуса по термометър мерене, направо студено ми става вътре. Изчисти със контактен спрей и тази капилярка, като по нея имаше леко мръсно. Пробката на компресора обаче беше идеално чиста, каза ми че навреме съм отишъл да не върти на сухо. Доволен съм като цяло от свършеното и накрая само 50лв ми струваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в кой сервиз ходи?

 

мдам, след профилактика си настава студ в колата, въпреки че преди това климатикът по усет си работи безпроблемно и охлажда. Ако си имал само 230гр фреон, значи около 300гр са избягали с годините.

 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При едни от най-добрите в Хасково - Щерю се казва собственика. Всички го знаят в града. По принцип само той се занимава и с ремонти по компресори, другите искат само да пълнят фреон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички колеги на които може да им се наложи смяна на дифузьора с перките за охлаждане, става без сваляне на бронята, без канал и без подемник. 

Сваля се дроселовата клапа заедно с колекторите, маха се филтърната кутия,маха се капака на ангренажа, маха се и бравата на предния капак(но внимавайте с кабела), отиват се четирите болта които са на маската, леко трябва да се изкриви планката на клапана който е отстрани на ангренажа.Задължително трябва да са двама човека . След като всичко е освободено и са развити и болтовете на дифузьора, излизат под ъгъл като първо се вади откъм големия. Единия човек ги вади а другия дърпа пластмасата над маската за да се освободи място. 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точене на фреона ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, като вдигнеш капака отдясно отгоре ще видиш двете тръби на климатика ,на тънката има връзка отвиваш я и вътре в тръбата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак казвам - климатикът на 4F е много силен, всеки път си мисля, че няма защо да ходя, винаги липсва малко фреон и след профилактиката по стъклата отвътре има снежинки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги одеве ми изтече маслото на хидравликата ,какво да очаквам и мога ли да разбера на място дали е помпа или маркуч 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой точно е този маркуч?

При мен ако правилно виждам е единия който идва от казанчето за течността, с оплетка който е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той е за ниското налягане нали

Идва от казанчето за течността и отива към радиатора отпред и точно там се стича да капе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи маркуча който е между позиция 15 и 16 по него се стича маслото,някой може ли да каже какъв е.

Благодаря предварително.

 

https://audi.7zap.com/ImgsWatermark/images//Bilder/448/448422700.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги вчера ново 20.

Както изпреварвам един на хемус и почна да ручи.

Оказа се че тръбата на генерацията/ауспуха се е откачила. Скобата/меката връзка беше за смяна още като взимах колата, но аз си питах ушите и не я смених. Въпроса е има ли друга връзка/скоба или нещо друго, което тря да взема за да оправя положението?

 

Screenshot_20220717-205246_Gallery.jpg

Става въпрос за 3 тди 239 кс с дпф.

Благодаря!

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно няма колеги запознати с генерациите на 4ф 😔.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми я смениха, като презаваряваха накрайниците. Пасна някаква, отиди някъде и ще ти я оправят. За София в Бистрица има добър майстор, който работи на добри цени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръждясалата скоба дето се вижда на снимката ми е ясна. Видях какви пари върви оем и афтърмаркет, но се чудя дали не е имало още нещо до нея, където са отделени двете тръби и евентуално да е паднало в движение или е само тая скоба и да се е изместила и за това са се откачили. Това ми е питането.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...