Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Моята е със С лайн окачване на 19ки не ми е чак толкова твърдо, колкото го описват останалите. Може би, защото ми е 3-то Ауди със С лайн окачване и съм свикнал😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, изненада днес. Направих си няколко маршрута, никакви проблеми.

Загасих и след 2 часа се опитвам да запаля - дава контакт, но дори не се опитва да върти. Имам чувството, че прецъка нещо първите два пъти под капака, сега вече не цъка там, цъка нещо в краката ми, но дори не се опитва да завърти.

Прочетох я, грешки няма.

 

Може ли от дросел клапа да не върти дори?

Стартер не съм правил до сега, но не мисля и че ми е забивала до сега заради него. Ако е от него, мога ли някак да го видя или ресетна :D

На контакт като там на D и ми показва, че е на 3-скорост типтроникът, това нормално ли е?! Не би ли следвало да е на първа? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, OvivO написа:

...

На контакт като там на D и ми показва, че е на 3-скорост типтроникът, това нормално ли е?! Не би ли следвало да е на първа? 

 

 

3-та скорост на D означава че и автоматика е влязъл в авариен режим поради електрическия проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога ли да разбера дали допълнителният имобилайзер не отключва по някаква причина? 
Дава контакт, не върти, цъкат някакви релета и толкова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO ако му е ниско напрежението на стартера, няма да завърти. Някой плюс или маса не са закачени като хората.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нисичко е напрежението, може и дано да е от това :)
Снимах Access and Auth и ми се струва, че ключът не е разпознат, смених батерията, няма промяна. 

Опитвам се и да намеря какво е това Immo Status = 6 в Access and Auth

ауди-access-n-auth.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Ако имобилайзера е поставян от застраховател би трябвало като заключиш/отключиш колата няколко пъти да се изключи и да запали.

Лошо е обаче, че показва 3-та скорост, когато си на "D" - вероятно скоростната кутия е в авариен режим. Виж когато си на "P", дали пак показва 3-та скорост през VCDS и ако е така най-вероятно селектора на скоростите си е загубил позицията, а от това се блокира стартера да не върти - т.е. колата е останала на 3-та скорост. Погледни отдолу на скоростите да не се е извадило или разхлабило жилото от селектора.

Ако нищо от това не е проблема замери какво напрежение отива до стартера, провери си прословутата снадка на дебелия кабел отпред към стартера, виж си и клемите на акумулатора - хлабави, зацапани.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато селектора е на P, ми показва, че е на 0 скорост.

Ако преместя на D - показва 3. Няма грешки нито в кутията, нито в engine, нито в Access and Auth.

от застраховател е имобилайзерът, да.

Отдолу в момента нямам достъп до стартера, той мисля е някъде зад алтернатора от страната на пасажера ниско долу? Ще пробвам да го чукна и огледам, заредих акумулатора през нощта и ще видя :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно не е акумулатор. ще се ходи на сервиз.

 

мен две неща ме притесняват - в access and auth ми дава key authorized NO а трябва да е yes

DFAA3441-F611-492E-90E9-2EF915938529.jpeg.4e17a25128581723b40e8fa66a20d38f.jpeg

 

и e415 s contact е off - това май е соленоида към стартера. А самият стартер без подемник не виждам как ще го достигна.

 

A0AFFD45-A69C-4C94-86E0-416A44AFCE88.jpeg.0319c475bca0c6def56bb4ecf0a0db11.jpeg

 

 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Да не ти е изключена кормилната колона? Правено ли е нещо по колата преди да се появи проблема? Би трябвало при проблем с ключа да ти изпише SAFE на таблото като дадеш контакт. Имаш ли 2-ри ключ за проба. По принцип има начин да завъртиш на стартер като пуснеш 12В директно на кабела на шалтера много лесно, но е много важно да си на "Р" на скоростите и на ръчна да не вземе да тръгне сама ако си я забравил на скорост. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, OvivO написа:

...

и e415 s contact е off - това май е соленоида към стартера. А самият стартер без подемник не виждам как ще го достигна.

 

A0AFFD45-A69C-4C94-86E0-416A44AFCE88.jpeg.0319c475bca0c6def56bb4ecf0a0db11.jpeg

 

А като завъртиш ключа на стартер пак ли е OFF?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, VBI написа:

@OvivO ... По принцип има начин да завъртиш на стартер като пуснеш 12В директно на кабела на шалтера много лесно, но е много важно да си на "Р" на скоростите и на ръчна да не вземе да тръгне сама ако си я забравил на скорост. 

Самия кабел за шалтера върви в снопа точно до дебелия кабел със снадка. Пробвай с допълнително кабелче да подадеш +12В на кабела за шалтера и ако е изправен ще завърти. Вече ако и там не върти ще е заминал стартера или кабела до него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, OvivO написа:

да, не се променя и status s-contact си стои OFF

 

Аз не мисля че проблема е в стартера. Според мен просто не ти разпознава ключа. Най-вероятно четеца се е развалил, или пък Е415 не прави контакт като завъртиш ключа на стартер. 

 

Виж тази тема за повече информация как работи цялата система: https://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/a6-c6-ignition-switch-e415-2915650/

 

и този PDF на 13-та страница: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_326.pdf

 

64313d1488565673-a6-c6-ignition-switch-e

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI: ще се опитам да го намеря и да подам 12V

 

@CVT: и аз в това се съмнявам също, защото в access and auth ми дава, че key authorized = no.

Колата е с keyless, но пробвам със старт бутона и с гълтача, както и с двата ключа. Отключване и контакт работят, може би при опит за палене въобще не подават сигнал към стартер. Има ли някакво лесно обучаване в този случай на ключа?

 

Ако е имобилайзер пак ли няма да върти дори или ще върти, но няма да пали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабричния имобилайзер си пали и след това я изгася след 1 секунда. Този от каското не знам какво прави.

 

Няма да е зле някой колега със същата кола и VAG-COM да покаже точно какво трябва да виждаш на този екран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Допълнителния имобилайзер на застрахователя прави точно това - не пуска захранване към шалтера на стартера. Съответно колата дава на контакт, но не върти. На мен ми се е случвало няколко пъти да не завърти на стартер и като заключа/отключа няколко пъти докато съм вътре в колата се оправя. Опитай изтриване на грешки в authorization модула, този на двигателя и на таблото ВЪПРЕКИ, че нямаш грешки и виж дали ще завърти. Другото е да откачиш акумулатора за 15-на минути и после да видиш дали ще завърти.

 

Последния вариант е да подадеш +12В директно на шалтера на стартера - това работи безотказно, също съм го правил няколко пъти, когато е имало проблем с имобилайзера на застрахователя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата стоя една вечер със свален акумулатор. Заредих го, няма разлика след това. 

Днес свалих кутията на въздушния и успях да видя само соленоида на стартера. Почуках го малко, но няма промяна.

Къде да ги дам тези 12 волта, че поне да мога да отида на ход някъде :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартер AUDI A6 (4F, C6) 2004-2011 A140422N-73 в Резервни Части в гр.  Левски - ID36701846 — Bazar.bg

Даваш колата на контакт и даваш ток на бобината от по дългата шпилка към по-къса фпилка / внимавай да не опре на корпус/маса че да не направиш беля / , ще преискри , но това да не те плаши , ако запали си ок да стигнеш до сервиз -ако има старт - стоп система я изключи , може и да не се случи нищо т.е. дане завърти , но ако започне да върти и да не пали не я мъчи , тогава най вероятно компа не дава сигнал до дюзите / ако прави self check на всичко по запалителната система дали е ок  / да впръскат гориво и няма смисъл да я мъчиш , а си я натовари на пътна помощ.  Ще ти трябва да си направиш МОСТ от меден кабел за целта U образно и в 2-та края заголваш кабела , да ти е удобен за хващане . 

Редактирано от vle4ugoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...