Gangbango Публикувано 19 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2022 +1 за човека в Бистрица. Много точен, народен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 20 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2022 Към колегите с Sline окачване,возията на задните седалки наистина ли е толкова зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 20 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2022 Моята е със С лайн окачване на 19ки не ми е чак толкова твърдо, колкото го описват останалите. Може би, защото ми е 3-то Ауди със С лайн окачване и съм свикнал😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 колеги, изненада днес. Направих си няколко маршрута, никакви проблеми. Загасих и след 2 часа се опитвам да запаля - дава контакт, но дори не се опитва да върти. Имам чувството, че прецъка нещо първите два пъти под капака, сега вече не цъка там, цъка нещо в краката ми, но дори не се опитва да завърти. Прочетох я, грешки няма. Може ли от дросел клапа да не върти дори? Стартер не съм правил до сега, но не мисля и че ми е забивала до сега заради него. Ако е от него, мога ли някак да го видя или ресетна На контакт като там на D и ми показва, че е на 3-скорост типтроникът, това нормално ли е?! Не би ли следвало да е на първа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 @OvivO някоя жица не са закачили ( затегнали) като са качвали кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 преди 27 минути, OvivO написа: ... На контакт като там на D и ми показва, че е на 3-скорост типтроникът, това нормално ли е?! Не би ли следвало да е на първа? 3-та скорост на D означава че и автоматика е влязъл в авариен режим поради електрическия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 мога ли да разбера дали допълнителният имобилайзер не отключва по някаква причина? Дава контакт, не върти, цъкат някакви релета и толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 (Редактирано) @OvivO ако му е ниско напрежението на стартера, няма да завърти. Някой плюс или маса не са закачени като хората. Редактирано 22 Юли 2022 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2022 нисичко е напрежението, може и дано да е от това Снимах Access and Auth и ми се струва, че ключът не е разпознат, смених батерията, няма промяна. Опитвам се и да намеря какво е това Immo Status = 6 в Access and Auth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2022 (Редактирано) @OvivO Ако имобилайзера е поставян от застраховател би трябвало като заключиш/отключиш колата няколко пъти да се изключи и да запали. Лошо е обаче, че показва 3-та скорост, когато си на "D" - вероятно скоростната кутия е в авариен режим. Виж когато си на "P", дали пак показва 3-та скорост през VCDS и ако е така най-вероятно селектора на скоростите си е загубил позицията, а от това се блокира стартера да не върти - т.е. колата е останала на 3-та скорост. Погледни отдолу на скоростите да не се е извадило или разхлабило жилото от селектора. Ако нищо от това не е проблема замери какво напрежение отива до стартера, провери си прословутата снадка на дебелия кабел отпред към стартера, виж си и клемите на акумулатора - хлабави, зацапани. Редактирано 23 Юли 2022 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2022 когато селектора е на P, ми показва, че е на 0 скорост. Ако преместя на D - показва 3. Няма грешки нито в кутията, нито в engine, нито в Access and Auth. от застраховател е имобилайзерът, да. Отдолу в момента нямам достъп до стартера, той мисля е някъде зад алтернатора от страната на пасажера ниско долу? Ще пробвам да го чукна и огледам, заредих акумулатора през нощта и ще видя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2022 (Редактирано) явно не е акумулатор. ще се ходи на сервиз. мен две неща ме притесняват - в access and auth ми дава key authorized NO а трябва да е yes и e415 s contact е off - това май е соленоида към стартера. А самият стартер без подемник не виждам как ще го достигна. Редактирано 23 Юли 2022 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2022 (Редактирано) @OvivO Да не ти е изключена кормилната колона? Правено ли е нещо по колата преди да се появи проблема? Би трябвало при проблем с ключа да ти изпише SAFE на таблото като дадеш контакт. Имаш ли 2-ри ключ за проба. По принцип има начин да завъртиш на стартер като пуснеш 12В директно на кабела на шалтера много лесно, но е много важно да си на "Р" на скоростите и на ръчна да не вземе да тръгне сама ако си я забравил на скорост. Редактирано 23 Юли 2022 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 23 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2022 Тук като гледам стартера е умрял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 Преди 19 часа, OvivO написа: ... и e415 s contact е off - това май е соленоида към стартера. А самият стартер без подемник не виждам как ще го достигна. А като завъртиш ключа на стартер пак ли е OFF? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 да, не се променя и status s-contact си стои OFF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 Преди 15 часа, VBI написа: @OvivO ... По принцип има начин да завъртиш на стартер като пуснеш 12В директно на кабела на шалтера много лесно, но е много важно да си на "Р" на скоростите и на ръчна да не вземе да тръгне сама ако си я забравил на скорост. Самия кабел за шалтера върви в снопа точно до дебелия кабел със снадка. Пробвай с допълнително кабелче да подадеш +12В на кабела за шалтера и ако е изправен ще завърти. Вече ако и там не върти ще е заминал стартера или кабела до него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 (Редактирано) преди 22 минути, OvivO написа: да, не се променя и status s-contact си стои OFF Аз не мисля че проблема е в стартера. Според мен просто не ти разпознава ключа. Най-вероятно четеца се е развалил, или пък Е415 не прави контакт като завъртиш ключа на стартер. Виж тази тема за повече информация как работи цялата система: https://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/a6-c6-ignition-switch-e415-2915650/ и този PDF на 13-та страница: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_326.pdf Редактирано 24 Юли 2022 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 @VBI: ще се опитам да го намеря и да подам 12V @CVT: и аз в това се съмнявам също, защото в access and auth ми дава, че key authorized = no. Колата е с keyless, но пробвам със старт бутона и с гълтача, както и с двата ключа. Отключване и контакт работят, може би при опит за палене въобще не подават сигнал към стартер. Има ли някакво лесно обучаване в този случай на ключа? Ако е имобилайзер пак ли няма да върти дори или ще върти, но няма да пали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 Фабричния имобилайзер си пали и след това я изгася след 1 секунда. Този от каското не знам какво прави. Няма да е зле някой колега със същата кола и VAG-COM да покаже точно какво трябва да виждаш на този екран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 (Редактирано) @OvivO Допълнителния имобилайзер на застрахователя прави точно това - не пуска захранване към шалтера на стартера. Съответно колата дава на контакт, но не върти. На мен ми се е случвало няколко пъти да не завърти на стартер и като заключа/отключа няколко пъти докато съм вътре в колата се оправя. Опитай изтриване на грешки в authorization модула, този на двигателя и на таблото ВЪПРЕКИ, че нямаш грешки и виж дали ще завърти. Другото е да откачиш акумулатора за 15-на минути и после да видиш дали ще завърти. Последния вариант е да подадеш +12В директно на шалтера на стартера - това работи безотказно, също съм го правил няколко пъти, когато е имало проблем с имобилайзера на застрахователя. Редактирано 24 Юли 2022 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 колата стоя една вечер със свален акумулатор. Заредих го, няма разлика след това. Днес свалих кутията на въздушния и успях да видя само соленоида на стартера. Почуках го малко, но няма промяна. Къде да ги дам тези 12 волта, че поне да мога да отида на ход някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 (Редактирано) Даваш колата на контакт и даваш ток на бобината от по дългата шпилка към по-къса фпилка / внимавай да не опре на корпус/маса че да не направиш беля / , ще преискри , но това да не те плаши , ако запали си ок да стигнеш до сервиз -ако има старт - стоп система я изключи , може и да не се случи нищо т.е. дане завърти , но ако започне да върти и да не пали не я мъчи , тогава най вероятно компа не дава сигнал до дюзите / ако прави self check на всичко по запалителната система дали е ок / да впръскат гориво и няма смисъл да я мъчиш , а си я натовари на пътна помощ. Ще ти трябва да си направиш МОСТ от меден кабел за целта U образно и в 2-та края заголваш кабела , да ти е удобен за хващане . Редактирано 24 Юли 2022 от vle4ugoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 да, аз там на соленоида знам как, но стартерът е забит на невъзможно място без подемник май ще се возим на камионче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Юли 2022 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2022 нали на контакт и на N може колкото да я качим на платформата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване