Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Vaico ползвах около година и половина и не съм имал проблеми.  На половина е на ОЕМ като пари.

Редактирано от zdrash
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога пък става и с добро почистване на казанчето ама си е занимавка. Самият датчик явно образува слой корозия от там духа само студено залъгва електрониката и след почистване се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера моята бегачка ме изненада :)
вкарвам ключа и никой ... не светва нищо ама нищичко. 
Бях на паркинга на метро с едно кученце се забавлявахме в колата докато напазарят (останах с него в колата да го пазя).
Изключих колата извадих ключа изгасна таблото, после реших да завъртя и ... нищо .... а дори не бях излизал от колата
Потрес излизах влизах заключвах чаках да заспи не и не ... махнах клемата след 10-тина мин закачих и запали все едно нищо и е нямало 
грешки с VCDS от вчерашния ден няма 
има една за ключа но отпреди месец някъде и не се повтаря, само дежурната на мигача на дясната врата защото ги смених с LED преди 4 години (защо само на дясната става ... китайска му работа) и една на MMI което значи, че HDD има лоши сектори която е откакто съм взел колата.
Малко предистория - миналата година ми направи подобно но при 2-3 опита палеше и се усъмних в кормилната колона и махнах червеночерния кабел и нямах проблем. Тогава обаче пускаше радиото и светваха километрите и часа на таблото (сега не светнаха) имаше и записана грешка на моторчето на колоната (сега няма такава грешка).
Някой ако се е сблъсквал с подобно нещо (без записани грешки да не дава контакт и да не запали) да каже как е решил проблема?


 

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито една лампа по таблото и мми дори не вкючва? 

Щях да кажа кормилна колона, но ако си махнал червено-черния кабел, тогава не е тя. 

Друг вариант е гълтачът - J415

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да нищо не светна ... само ключа се върти и толкова
и никакви записани грешки 

а ММI  може да се включи от копчето долу де и да се изключи, но ако е включено май не се изключи при вадене на ключа (сега като се замисля)... май ще се рови за тоя гълтач ... как се вади това нещо има ли клип или име, че "гълтач" ме изпраща в olx само

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.02.2024 г. at 18:14, YGK написа:

Имам проблем с парното, духа само студено. Колата има към системата и печка. Смених термостат държи си 90 градуса източих цялата система и смених антифриза и проверих дали работят соленоидните клапани за купето и соленоидният четири пътен клапан към системата на печката. Вътре самите тръби, когато бърках с пръсти бяха със слой корозия и извадих цели парчета отлагания от тях. Явно старият собственик не я е карал с хубави течности. Търся решение на проблема. От какво може да е колеги ? 

Пипни си маркучите директно към радиаторчето, ако единия е по топъл от другия следователно е запушила радиаторчето на парното. Препоръчвам да се закачи на машина за почистване на радиаторчета и ще дойде парното, ако нямаш проблем със клапана под чистачките и клапите в таблото. Найстина по добрия вариант, но не рентабилен е да го смениш с ново, но ако имаш мизерии в цялата система пак ще го запуши.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес пуснах профиктично всин скан на колата и ми се появиха тези грешки на 61 ви канал на battery manager 

02273 - quiescent current stage 2

02274 - quiescent current stage 3

02276 - quiescent current stage 5

02277 - quiescent current stage 6

Някакви идеи от какво може да са 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е на почти 5 години, да имаше няколко дни да я карам по малко из града. На дисплея на мми ми дава 100 % . Има ли повод за притеснение

И всички грешки са от един и същ ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Спря да ми се заключва волана. Колата е със Keyless,при натискане на стоп бутона някъде в таблото чувам някакво реле да "цъка",но нищо не се случва, а на фис-а продължава да ми излиза съобщението да го натисна за да си заключа волана. Известно ми е за много обсъждания проблем на кормилната колона,но нямам записана грешка, колата си пали и всичко друго си е наред. Знам че бая народ го изключи това заключване, ама ме дразни че не знам от какво е. Да съм касметлия и да се е прецакала колоната в отключено състояние? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз никога не задържам стоп бутона, за да заключа волана. Ти до сега си го правил ли?

Иначе:
Даваш контакт, за да си сигурен, че е отключен воланът. 
При това положение режеш червено-черния кабел, който влиза в модула на колоната и забравяш. И няма да ти се заключва воланът повече никога. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...