zdrash Публикувано 21 Февруари Доклад Share Публикувано 21 Февруари (Редактирано) Vaico ползвах около година и половина и не съм имал проблеми. На половина е на ОЕМ като пари. Редактирано 21 Февруари от zdrash 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YGK Публикувано 25 Февруари Доклад Share Публикувано 25 Февруари Понякога пък става и с добро почистване на казанчето ама си е занимавка. Самият датчик явно образува слой корозия от там духа само студено залъгва електрониката и след почистване се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 26 Февруари Доклад Share Публикувано 26 Февруари (Редактирано) Вчера моята бегачка ме изненада вкарвам ключа и никой ... не светва нищо ама нищичко. Бях на паркинга на метро с едно кученце се забавлявахме в колата докато напазарят (останах с него в колата да го пазя). Изключих колата извадих ключа изгасна таблото, после реших да завъртя и ... нищо .... а дори не бях излизал от колата Потрес излизах влизах заключвах чаках да заспи не и не ... махнах клемата след 10-тина мин закачих и запали все едно нищо и е нямало грешки с VCDS от вчерашния ден няма има една за ключа но отпреди месец някъде и не се повтаря, само дежурната на мигача на дясната врата защото ги смених с LED преди 4 години (защо само на дясната става ... китайска му работа) и една на MMI което значи, че HDD има лоши сектори която е откакто съм взел колата. Малко предистория - миналата година ми направи подобно но при 2-3 опита палеше и се усъмних в кормилната колона и махнах червеночерния кабел и нямах проблем. Тогава обаче пускаше радиото и светваха километрите и часа на таблото (сега не светнаха) имаше и записана грешка на моторчето на колоната (сега няма такава грешка). Някой ако се е сблъсквал с подобно нещо (без записани грешки да не дава контакт и да не запали) да каже как е решил проблема? Редактирано 26 Февруари от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Февруари Доклад Share Публикувано 26 Февруари нито една лампа по таблото и мми дори не вкючва? Щях да кажа кормилна колона, но ако си махнал червено-черния кабел, тогава не е тя. Друг вариант е гълтачът - J415 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 26 Февруари Доклад Share Публикувано 26 Февруари (Редактирано) да нищо не светна ... само ключа се върти и толкова и никакви записани грешки а ММI може да се включи от копчето долу де и да се изключи, но ако е включено май не се изключи при вадене на ключа (сега като се замисля)... май ще се рови за тоя гълтач ... как се вади това нещо има ли клип или име, че "гълтач" ме изпраща в olx само Редактирано 26 Февруари от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_9009 Публикувано 2 Март Доклад Share Публикувано 2 Март На 19.02.2024 г. at 18:14, YGK написа: Имам проблем с парното, духа само студено. Колата има към системата и печка. Смених термостат държи си 90 градуса източих цялата система и смених антифриза и проверих дали работят соленоидните клапани за купето и соленоидният четири пътен клапан към системата на печката. Вътре самите тръби, когато бърках с пръсти бяха със слой корозия и извадих цели парчета отлагания от тях. Явно старият собственик не я е карал с хубави течности. Търся решение на проблема. От какво може да е колеги ? Пипни си маркучите директно към радиаторчето, ако единия е по топъл от другия следователно е запушила радиаторчето на парното. Препоръчвам да се закачи на машина за почистване на радиаторчета и ще дойде парното, ако нямаш проблем със клапана под чистачките и клапите в таблото. Найстина по добрия вариант, но не рентабилен е да го смениш с ново, но ако имаш мизерии в цялата система пак ще го запуши. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stilioza Публикувано 8 Март Доклад Share Публикувано 8 Март Здравейте, препоръчайте моля ви брави за вратите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 14 Март Доклад Share Публикувано 14 Март Колеги днес пуснах профиктично всин скан на колата и ми се появиха тези грешки на 61 ви канал на battery manager 02273 - quiescent current stage 2 02274 - quiescent current stage 3 02276 - quiescent current stage 5 02277 - quiescent current stage 6 Някакви идеи от какво може да са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Март Доклад Share Публикувано 14 Март не си карал колата много дни или само на къси отсечки? Това са нива на паднал акумулатор. Не знам на колко години е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 14 Март Доклад Share Публикувано 14 Март Акумулатора е на почти 5 години, да имаше няколко дни да я карам по малко из града. На дисплея на мми ми дава 100 % . Има ли повод за притеснение И всички грешки са от един и същ ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Март Доклад Share Публикувано 14 Март за сега бих си карал, но я следи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 14 Март Доклад Share Публикувано 14 Март @OvivO Благодаря ще я наглеждам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lavatrice Публикувано преди 16 часа Автор Доклад Share Публикувано преди 16 часа Спря да ми се заключва волана. Колата е със Keyless,при натискане на стоп бутона някъде в таблото чувам някакво реле да "цъка",но нищо не се случва, а на фис-а продължава да ми излиза съобщението да го натисна за да си заключа волана. Известно ми е за много обсъждания проблем на кормилната колона,но нямам записана грешка, колата си пали и всичко друго си е наред. Знам че бая народ го изключи това заключване, ама ме дразни че не знам от какво е. Да съм касметлия и да се е прецакала колоната в отключено състояние? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано преди 16 часа Доклад Share Публикувано преди 16 часа Аз никога не задържам стоп бутона, за да заключа волана. Ти до сега си го правил ли? Иначе: Даваш контакт, за да си сигурен, че е отключен воланът. При това положение режеш червено-черния кабел, който влиза в модула на колоната и забравяш. И няма да ти се заключва воланът повече никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване