Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Добър вечер колеги, може ли някой да помогне. След  като 2-3 пъти ми светкаше индикацията за дпф филтъра през ден два и след 3-4 мин. изгасваше, днес наби грешка p0471. Кажете какво трябва да направя, да свалям филтъра да го чистя, да сменя датчика за диференциалното налягане или...... ?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагах добавка. Изминах 700 км. и вчера го направи същия номер, дори тази сутрин като запалих светна пак дпф и след 3 мин изгасна....ако самия дпф се е запуши няма ли да свети постоянно и според мен няма да си направи регенерация градско за 3-4 мин.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, датчикът за DPF е 50 лв и може да е от него. Иначе включи на ръчно, трета и над 3000 оборота покарай 10 км. Трябва да поотпуши, като е супер, ако преди това смениш датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около седмица го пробвах номера извън градско я обърнах на ръчен режим и още преди да вдигна 3000 оборота изгасна индикацията за дпф. След това движих главно извънградско и нямаше ядове. Но от няколко дни в града на по къси отсечки и пак светна и гасне след 3-4 мин .... Ще сменя датчика и ще пиша какво се случва.

Редактирано от ilian_9009
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с ниско налягане на горивото от време на време, става въпрос за CDYA, сменихме регулатора, но пак е същата работа. Отново сложихме стария регулатор, в момента съм минал над 1600км предимно извън града и за тези километри само един път влезе в авариен режим. 

Грешката, която записва е 

000135 fuel Rail / system pressure 

p0087 - 003- to Low 

Някой със съвет на къде да се насоча, майстора ми предложи да свалим дюзите и помпата ма стенд да видим какво ще покажат те? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, alexander alexandrov написа:

 

Някой със съвет на къде да се насоча, майстора ми предложи да свалим дюзите и помпата ма стенд да видим какво ще покажат те? 

И аз минах доста километри, докато открия проблема и докато ме остави на пътя.И на мен ми даваха съвети за дюзи, помпи и други скъпи неща, но се оказа една тъпа цедка, която си оправих с 0лв...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да четох, че си отварял и чистил там. Май ще взема Неделя да отворя и да погледна какво става там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A64F 2011г.при включване на мигач  лед светлината във фара не намалява ( не се димва ).

Кое трябва да се промени в кодировката? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че някои колеги си кодират лед светлините да работят на по-високи проценти т.е по-силно. Гадая, но може при такова кодиране да спира функцията димиране при мигач. Виж дали твоите ледове не са кодирани на по-голяма мощност. Моите не са пипани и си димират при мигач.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега. Трябва да се ровне форума и ще изскочат темата и коментарите с указанията къде какво се пипа.

Това излезна. Мисля, че това е начина, но трябва да го разнищиш. Копнах го от някаква тема тук във форума. Тия потъмнените аз ги потъмних, защото мисля, че точно те трябва да се настроят за да димира лед-а. Успех!

 

Daytime running lights behaviour: Daytime running lights (DRLs) behave differently in different markets, for example the front LED light strips that accompany Xenon lights turn off or dim in some markets when blinking/signalling. Aerodave on A5OC.com has researched this and posted his experiences here: http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/have-solved-drl-2468/index.html. In short, he reports that changing Central Electronics 09, Submodule 0 (Master Cent. Elec. box, rather than a slave module), Byte 3 (fourth from the left), Bit 7 (first bit from the left in the binary representation, bottom check box in the VAG-COM long coding helper) is the key. If set to 1, setting it to 0 makes the DRLs stay on when signalling. Thanks to Aerodave and please see the full thread for more! Note: Depending on market certain light configurations may be illegal to drive on public roads.

Aerodave - thanks! - sent this great list of additional bits you can toggle and turn to change the DRL behaviour.

For submodule 0:

Byte 02

bit 0 -

bit 1 - front side markers as DRL

bit 2 - headlights as DRL

bit 3 - fog lights as DRL

bit 4 - LED strip as DRL

bit 5 -

bit 6 - side markers as DRL

bit 7 - tail lights as DRL

Byte 03

bit 0 -

bit 1 -

bit 2 - LEDs remain at full brightness with parking lights

bit 3 -

bit 4 - Turns off DRLs when checked

bit 5 -

bit 6 -

bit 7 - Turn off LED-strip DRL with turn signal (dim LED if front side marker also selected as DRL)

Byte 10

bit 3 - Set to 0 to disable amber side markers (U.S. vehicles)

See also: http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/some-new-lighting-3490/index.html

Apparently Ross-Tech have added long coding helper labels for A5 Central Electronics module in later versions of their VAG-COM/VCDS software. The downside of this seems to be that you can not easily edit bits unknown to the software, like the bits controlling some aspects of day-time running light behaviour (previously they just had checkboxes without labels for easy changing). If you need to change these bits using VAG-COM and you can't see the easy checkboxes in your version, you need to edit either the module coding binary representation or the bytes manually. Aerodave reporrts here http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/help-vagcom-3585/index.html?p=39477 that you also need to hit tab, up or down after entering bits or byte manually in order to save them before exiting the long coding helper.

If you choose to edit individual bytes, some instructions: When you need to change, say, bit 1 in Central Electronics submodule 0 byte 02 (front side markers as DRL) make note of the value displayed for byte 02 currently in the long coding helper. It is a byte displayed in hexadecimal numbers, ranging from 00 to FF (that is 0 to 255 in "regular" numbers, hex values just use letters A to F in addition to numbers). You will need to take the hex value of byte 02, convert it to binary representation, i.e. bit form (a byte consists of eight bits so the resulting "bit form" would be something like 10010001, eight zeros or ones), change the bit you want to change, and convert the bits back to a hex value that you can enter to the VAG-COM software in place of the old hex value.

You can use e.g. this hexadecimal converter http://www.mathsisfun.com/binary-decimal-hexadecimal-converter.html or any other capable converter or calculator if you don't know exactly how to do the math yourself. In the linked converter, type the hexadecimal value from VAG-COM to the hex field and you can see the bits in the top-most binary field of the converter. Change the bits you like and note the resulting hex value. In bit math bits are entered from right to left, the right-most bit being the bit 0 and the left-most bit 7. So, if you need to change bit 1, change the second digit from the right. To change, say, bit 7, change the first digit from the left. After changing the bits in the calculator, you can enter the resulting hex value to VAG-COM to replace to existing hexadecimal byte value there.

If bit math isn't your thing, apparently you could also remove the labels file for the particular module from the VAG-COM directory (Labels sub-directory) to be able to see and click the unlabeled bit checkboxes again. See here: http://www.a5oc.com/forums/showthread.php/help-vagcom-3585/index.html

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cdya има подкачваща помпа под пасажерската седалка.Моята скоро даде фира след едно зареждане в Украйна с кофти нафта.Също Р0087 набиваше и горивния пълен с говна.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния горивен го смених на 11к км и източих нафтата от него беше доста чиста. Сегашния филтър е на около 1200км и за този пробег само 1 път влезе в авариен режим. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, GiN написа:

 да ги почваме и ние.

 

Ако беше казал, в събота за един час, докато изпием по едно кафе щяхме да я свършим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то не е някаква философия, едно време я вадихме със Стефчо и Ники даже се включва. Махаш задната седалка и отдолу е един пластмасов капак като бидон за зеле. Помня че имаше една пластмасова гривна, на резба, която притяга капака и много трудно я развихме. После вадиш помпата с един тон кабеляци по нея. До тук си спомням, ама Вената да хване да обясни ако може в няколко стъпки последователността.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето е това, което казваш, освен че няма толкова кабели, Има една букса, която идва от лявата половина, но на братовчед ми не беше с букса и рязах кабела. Другите кабели се вадят заедно с кошницата. Има 2 маркуча, които трябва да се откачат.След като се извади най-горната част на кошницата е нещо като капак, но залепен.Подпъхва се отверка между двете части и малко се чупи. След това се вижда помпата. Тя е пъхната в отвор кръгъл, но не може да се извади. Вижда се как се държи и трябва да се счупи на 3 места, където е залепено към кошницата.Пос;ле се сглобява по обратен ред, като се лепят счупените места с поялник и става доста стабилно, без опастност нещо да не работи после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отвориш капака, за да измъкнеш кошницата има 2 букси за разкачане и 2 маркуча. След 25 ия път, вече става лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...