Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

А капака на бидона лесно ли го развивате, че като си спомня как го мъчихме с някаква тройна скоба и накрая като се подхвана с отверката и се разви, но половината зъбчета отгоре заминаха. Както викаше майстора бий го с чука все едно не е твое.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много трудно.Хубаво е да е с някое дръвче и чук.Освен това не е лошо да има още един човек, който да натиска силно от срещуположната страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt:

3 hours ago, venko74 said:

 

Ако беше казал, в събота за един час, докато изпием по едно кафе щяхме да я свършим :)

Просто не ми е правила проблем, но както си говорихме за горивата, дори в белите страни, че са кофти, ако имам малко снимков материал, да знам какво ме чака, ще го направя профилактично. Благодаря за готовността да помогнеш! Сега и като ви познавам, сигурен съм, че ще ми помогнеш дори ако дойда при теб и ти отнема от времето.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, GiN написа:

:respekt: сигурен съм, че ще ми помогнеш дори ако дойда при теб и ти отнема от времето.

Винаги бих помогнал с нещо, което ми е по възможностите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, mili 75 said:

А капака на бидона лесно ли го развивате, че като си спомня как го мъчихме с някаква тройна скоба и накрая като се подхвана с отверката и се разви, но половината зъбчета отгоре заминаха. Както викаше майстора бий го с чука все едно не е твое.

Първия път е много зор. Наистина е добре да има втори човек, по-бързо става. Права отверка, чук и много чукане. Но не със сила , а с постоянство и малко по малко започва да поддава. Важно е да сте в синхрон от двете страни на капака. Сам отива мноого време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, предстои ми смяна на амортисьори, някакви мнения/впечатления за конкретни марка и модел ? Да вметна само, че съм взел айбах про кита пружини, които ще сложа в последствие на амовете..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Papi123: с какво окачване ти е колата и мислиш ли да я сваляш/повдигаш?

Положението с амовете е зле. Само за sachs не съм чувал лоши отзиви, за всички други - едва ли не на паркинг на сервиза като си тръгваш след смяната и изпускат. Буквално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, ся като сложиш Б12-ката, друга песен ще запееш ;)

Колегата @Papi123 е взел вече пружините Ейбах Про, значи остава да вземе амортисьори Билщайн Б8 (спорт или комфорт) и е в играта. И после ги слагаме трите за реклама на Билщайн :)

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шибаният b12 pro kit го чакам вече 2 месеца. От два сервиза ми казват, че билщайн често изпускали до 1 месец. А последно даже ми казаха, че докато излезе от двора колата :) сега, не е ясно коя серия визират, от къде са поръчвани и прочие, но направо се плаша. дброс и Ники Илиенци препоръчват Каяба, други хора казват, че имат над 10 рекламации за 1 година на Каяба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Evgeni K. написа:

Първия път е много зор. Наистина е добре да има втори човек, по-бързо става. Права отверка, чук и много чукане. Но не със сила , а с постоянство и малко по малко започва да поддава. Важно е да сте в синхрон от двете страни на капака. Сам отива мноого време.

Да сещам се, защото тая пластмасовата гривна като я чукаш бяга настрани като ексцентрик и ако не я връщаш от другата страна, така заклинва, че няма отвиване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO със Слайн съм ама ще го махам че колата много лошо се държи, явно има заминали... И сега търся подходящи амове на които да сложа айбах пружината пак с 3 см надолу.. @Gangbango прати ми някъв линк ако е удобно на б8 да разгледам, ти с такива ли си? Ако да, как е положението с возията и поведението на лодката

 

Колеги и друго искам да питам, има едно чаткане което идва от предно и задно дясно колело, звука е все едно има камъче в грайфера на гумите.. и се чува като метално щтракане.. В точно определен момент. Вкарах колата в сервиз, но не можаха да ми дадат обяснение. При движение направо, като завия на която и да е посока, тва чаткане спира...

 

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Papi123, Билщайн Б8 напиши в гугъл и ще те прати на всевъзможни сайтове с описания в какво се изразяват възможностите на амортисьора. Проблема е, че в момента да се сдобиеш с комплект Б8ци е почти невъзможно, защото самите билщайн не снабдяват. Колегата @OvivO, може да потвърди, защото ги чака 2 месеца и сигурно няма да ги дочака. Кофти момент явно. Ти можеш да комбинираш ейбах-а с Koni. Аз съм карал и такава комбинация, но явно не бях уцелил серията на конито и ги унищожих за 2 месеца.

За возията с Билщайн Б12 мога да кажа........много много добре е. А аз дори съм с 19". Като сложа зимните 17ки, разликата със заводската возия е минимална. Снижават с 3см, но амовете са настроени комфортно. Дори бих казал прекалено комфортно, защото колата доста се гмурка при вдлъбнатини, но пък ребаунд-а на амортисьора е твърд и залепя колата за пътя. Като цяло.....не съжалявам за парите, които съм дал за окачването.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

b12 pro kit вози супер, по-ниско е, но не е твърдо, карах колата на @Gangbango, затова и си поръчах точно такъв. Bilstein обаче имат проблем с доставките и всъшност го поръчах на 25 юни и още го няма...Не е ясно и кога ще дойда, вчера им писах, че отказвам поръчката и сега съм шах с пешката какво да слагам. 

Sachs Sport

OEM

...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако набода тия пружини на Закс, от тия дето ги дават по каталог... Бързо ли ще духнат... Сега и аз съм шах, защото имам пружините, а няма на какво да ги сложа.. :Д В София ми предлагат оферта айбах пружини със Закс амове за по-малко от 1000лв. Излиза ми по 139лв за бройка амортисьор.. А тук в Бургас от реномирано место по 240 кинта на бройка за предни...разликата не е малка и се зачудих..Направо се чудя кво да правя..

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако закс-а ти е по каталог за с-лайн, мисля че ще паснат. Въпроса е да не сложиш амортисьор за нормално окачване на -3см пружина. Така убих конитата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кони, каяба, билщайн и монро ми казаха да бегам с 200 и реално само Закс били читави от тези които се продават в България. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV: Bilstein B12 Pro kit - B8 ам с eibach пружина - съм ги викнал от Германия, но нещо Bilstein явно имат проблеми с производството. Някой ми каза, че им паднало качеството, откакто са обединили част от бизнеса си с Febi. Gangbango е доволен и им е направил повече от 10к вече. На мен също много ми допадна возията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш за Pro нямам идея пък и казвам какво ми споделиха от сервиза.

В крайна сметка си е малко на късмет тъпото е, че понякога се налага да се действа по схемата проба грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В два сервиза като ги питах за Bilstein и казаха, че имат много рекламации, а даже един ам изпуснал още на двора, като си тръгвал човека...пак казвам, не знам за коя серия говорят и от къде са купувани...

В друг сервиз ми казаха, че са класа над OEM амовете, но това може и да е било или да не трябва да са от България. 
Gangbango си ги е поръчал от Германия и е доволен. И аз бях доволен, когато му карах неговата кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа отварях кошницата да вадя помпата. Проблем с капачката нямах, доста бързо и лесно се разви, тъй като с първото Ауди имах доста опит с нея и не се затрудних изобщо. Извадих я навън и видимо от горната страна имаше доста полепи, но така и посмях да я счупя, за да я извадя напълно. Пръсках доста с обезмаслител и оставях да се накисне няколко пъти и излезе доста чернилка. При вкарването обратно видях малко зор, но се справих без поражения. После я покарах малко и не знам дали си внушавам, но като че ли тръгва една идея по добре от ниските, но пак ми светна подгрева. Явно ще трябва да се проверяват дюзи и помпа.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз първия път като я вадих не посмях да чупя, но като ме остави на пътя вече бях наясно, че се налага.Това, което се вижда отгоре е почти нищо.Предполагам, че цедката е в трагично състояние.Събирай кураж и троши смело.С обезмаслител и четка за зъби, при всичко разглобено не беше лесно да се изчисти.Ти не си направил почти нищо, освен тренировка за следващия път...

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се счупят тези 3 крачета, които са на стената на кошницата, за да излезе всичко навън нали? Ще я видя тези дни и може пак да я отворя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос, понеже все пак няма снимки и не мога да си го представя. Всъщност какво става, ако тази кошница не се залепи, тя ли е 'носещия' елемент на помпата или ако не се залепи ще минават боклуците към дюзите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...