Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Точно трите крачета се чупят най-трудно.Аз използвах лозарска ножица.Доста са здрави, защото са оребрени.После вече е по-лесно и сглобяването е без проблеми.

преди 9 минути, GiN написа:

Всъщност какво става, ако тази кошница не се залепи

 Няма как да се закрепи стабилно самата помпа.Предполагам, че ще подскача из кошницата и освен това няма да изсмуква горивото от дъното.Все пак има доста начини да се укрепи по български и няма нищо фатално, дори да се върже с тел или опашки.Иначе цедката и после филтъра би трябвало достатъчно да пазят от боклуци...

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, alexander alexandrov said:

https://ibb.co/nm6n9RR Ето една снимка дано се отвори линка. 

 благодаря за снимката!

Колега, със стария горивен филтър преди този, който е на 1200км, имаше ли проблем с ниско налягане? Колата има ли ремап?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваря се, сега разбрах. И да, има много начини за възстановяване на прерязаните дистанционери, наистина няма проблем да се възстановят. Когато се видя във време и аз ще действам, относно капака, който трябва да се развие, може някой колега, който има 3Д принтер да направи един ключ и да го пусне под наем:)

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имах проблеми даже по-често. Колата имаше ремап, за да скрият проблем с блокирала вихрова клапа, и върнахме оригиналния софт. Преди смяна на софта губеше мощност без да записва никакви грешки и след смяна на софта вече грешките се виждат. Изключихме клапите софтуерно и в момента само за ниско налягане записва грешка. 

Капака на кошницата е по-лесно с двама души единия да натиска надолу, а другия с нещо тъпо и чук да удря по зъбчетата, аз така го развих и няма поражения. Обратно после пак по същия начин го стегнах. 

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, OvivO said:

колеги, предполагам никой няма за продаване клапанчето върху горивния евро 4 филтър, но все пак да питам:

 

Слагай направо филтър ЕвроV.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 minutes ago, venko74 said:

Продават се нови за жълти стотинки...

90/100 лв искат за ОЕМ...баси и стинките, а моят го...загубих :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година счупих един при монтажа.Купих си от магазина за 4-5лв. Естествено не оригинален.При покожение, че евро 5 филтър е 50-60лв., направо изхвърляй стария...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж в dbk-dimitrov.com. Там има всякакви чарколяци. Аз ровнах, но намирам такова клапанче за аудита до 2005-та. Ако разбереш дали клапанчето е същото като на 2.5тди примерно?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вторник Ники ми сложи евро5, за съжаление не знаех, че клапанчето на евро4 е "златно" и не си го взех. 

Запали колата след два пъти въртене от около 3/4 секунди, което ми изглежда ок. Тръгнах си без никаква драма, не си спомням по пътя дали съм я настъпвал. На другия ден свалих на S да издухам един ситроен, който пушеше като ТЕЦ Бобовдол, и за първи път видях мигащата лампа. Загасих, запалих, нямаше лампа, но грешката бе за налягане в рейла, явно при настъпване не ѝ е стигнало гориво. Евро5 нали филтрира повече, макар че ти си с такъв и на повече милиграми и нямаш такива драми.

Ще чистя кошницата, то е ясно, ако не, ще си върна евро 4 горивен. Преди това нямах никакви драми, а не е като да не я настъпвам колата. Ако с евро 4 пак има подобен недостиг, значи нещо се е прецакало при самата смяна, но кошници, развалят се. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма шанс да е от филтъра, освен да е нещо дефектен.При чисто нов и да не пропуска достатъчно, то след няколко хиляди, трябва изобщо да не пуска.Отваряй цедката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, просто с евро 4 това никога не се бе случвало, а колата има крематорски ремап и си се дърпам по светофарите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си с ремап, трябва ти по-спортен филтър (повече нафта да минава по-лесно), а не обратното.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз по принцип имам проблем при кикдаун, сваля две предавки ако съм на шеста, започва да се ускорява и в един момент се получава някакво придръпване, все едно не й стига гориво. Ама не вярвам да е от филтъра, защото и миналата година бях с евро 5, и не съм имал такива проблеми. При мене не записва никаква грешка. Обаче поради голям мой пропуск сега забелязах, че не съм сменял въздушния филтър от две години и се беше затлачил яко, та се надявам да е от него, защото чипа ми е агресивен и може да не й е стигал въздух. Другото, което четох е, че не трябва да се кара с малко гориво, защото помпата в резервоара при позапушена цедка не може да засмуква добре, един вид мързеливо решение на проблема докато не се наканиш да я свалиш и изчистиш.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евро 5 филтрирал по-добре, по-фин бил.

 

@mili 75: направи ми го на следващия ден веднага, не знам какво е било. Днес излезнах с колата и я настъпих добре, не светна лампата. Може да е било моментно.

 

Зареждам обикновено като имам ~30 литра останали до изключване на пистолета. Сега чакам да паднат до 20л и евентуално да свалям да чистя цедката в резервоара, няма да е излишно със сигурност, не виждам и да е толкова сложно след снимките, които гледах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го момента и с обезвъздушаването, може де е имало малко въздух и да си го изкарал вече. Но филтърът според мене няма вина, моя чип нали е с много гориво и по-високо налягане на рейла на високи обороти и досега  не съм имал проблеми, а вече за втори път слагам евро 5. Цедката че трябва да се чисти, трябва, ама понеже не ми е светела лампа или гаснала колата, мисля да карам с повече гориво в резервоара засега и напролет, да я разфасовам. ПиснА ми от тая лигава кола, добре че си взех Поло 1.9 сди да се возя - тая все нещо й има.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74: нали подкачващата помпа е зад пасажера, не зад шофьора? Да не отворя грешното :)

сигурно така изглежда цедката...

цедка.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...