Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

На мен ми тече много от третия стоп, но не отива при гумата, а се пълни в задната врата.Купих си нов стоп-пак тече, после силикон по уплътнението-пак тече, Всичко около него отвън омазах със силикон и уж не течеше, но сега след продължителните дъждове пак имаше вода във вратата.Махнал съм тапичките отдолу и така я оставям, че ми писна.По принцип я държа в гараж и не ми е голям проблем....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ilian_9009: има много такива случаи - да тече при резервната гума, виж отдолу дали имаш тапичките на дъното, разрови - колеги са го намирали от къде тече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, venko74 said:

На мен ми тече много от третия стоп, но не отива при гумата, а се пълни в задната врата.Купих си нов стоп-пак тече, после силикон по уплътнението-пак тече, Всичко около него отвън омазах със силикон и уж не течеше, но сега след продължителните дъждове пак имаше вода във вратата.Махнал съм тапичките отдолу и така я оставям, че ми писна.По принцип я държа в гараж и не ми е голям проблем....


Като изсъхне свали кората и я огледай за ръжди отвътре. Ако няма купувай восък (или парафин беше) спрей на NOVOL и напръскай обилно.

Но задължително да няма ръжди и да е суха вътре. Ако има ... еми ръждопреобразувател, грунд и тогава NOVOL-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тече през също през задното стъкло, ако е отлепено - личи си отвън.

На мен ми течеше през моторчето за чистачката. Сменя се бързо и лесно и е към 140лв ново.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сме на темата течове.....при мен има нещо, което не наричам теч, но влиза вода през уплътненията на 5-тата врата (Авант). При това само като пръскам с водоструйка на автомивката. Виждам водата, която е проникнала, защото попада върху хоризонталната щора в багажното. Образува се малка локвичка. При дъждове колкото и да са бурни, няма мокрене. Само като мина с водоструйката през горната фуга на багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахах и аз имам същия проблем. преди май 2г смених третия стоп и почна да влиза вода. свалях кори, мори и нищо не видях, предположих , че е отт смяната на стопа. преди година сложих силикон и уш нямаше проблеми, а сега като валеше пак се напълни. ще взема да проверя също да не влиза от задната чистачка също.

брат ми има кемпер и ми предложи да сложа от ей тоя силикон - http://shop.caravanicamping.com/декалин-силикон-светло-сиво-310ml-199800?fbclid=IwAR2gzj9R9W5B98d0PwLp02JwVAjIbUrig8KpyhCPWcGZF2N9Igyn0FdQP3s. този бил предназначен за външен монтаж и не губи еластичността си от УВ лъчи, температурни разлики и т.н.. мисля да му дам шанс.

 

@ilian_9009, мисля, че имаше някво място около самите стопове. като отвориш багажника и има едно пластмасово парче дето седи по канала на вратата. под него имаше няква дупка и има случаи, където от там влиза. може да го провериш това. от 3тия стоп водата седи само във вратата, не излиза от нея, според мен.

Редактирано от marinnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има малко откъснато от уплътнението на багажника отгоре и от там на автомивката капе на щората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се сваля решетката около халогените в бронята, че ми счупиха двете ребра на лявата и трябва да я сменя. От към радиаторнага решетка се изхлузват, но от към халогена не поддава. Явно има чалъм, но не намирам клипче в нета?  Има дупка под халогена, за реглаж ли е или е крепеж?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свалял съм веднъж, по спомен се щраква само, но може да има и един винт. То зависи и дали е стандартна или слайн бронята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След основен ремонт (хонинг на ризите, нови бутала и сегменти и шлайф на коляновия вал) как се процедира с маслото ?

- на около1000км само маслен филтър или и маслото се сменява ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash Принципно си има специални масла за тази цел. Примерно това и това. Караш макс 1000км и сменяш.

 

Мисля е редно да се обърне внимание на този момент:

"Please pay attention to the specifications of your engine reconditioners during the break-in phase. High engine loads and speeds are to be avoided."

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипах му castrol edge 5/30. Първите 250км го карах в града до към 2200 оборота. После го засилих 2-3 пъти до към 4500. Днес минах към 300 км по магистралата със 140 ( към 2300 оборота). На 600 км е в момента. Утре ще мръдна до Плевен и ще ги направя 1000км. Маслото е прозрачно, та се чудя дали да не сменя само филтъра и след още 1000км да сменя филтър и масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@royce към 5700лв.

1020лв -  шлайф  - 2х200лв глави, 350лв коляновия вал, 270лв хонинг и челен шлайф блок.

2000лв - работа

Другото са части:

Гарнитури, бутала, основни и биелни лагери, комплект за обслужване дюзи с капачетата, подгревни свещи, маслена помпа, хидравлични повдигачи, болтове, масло, антифриз (може да пропускам нещо). Оригиналните части ги вземам с 20% отстъпка,  Elring-а с около 40%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, zdrash said:

@royce към 5700лв.

1020лв -  шлайф  - 2х200лв глави, 350лв коляновия вал, 270лв хонинг и челен шлайф блок.

2000лв - работа

Другото са части:

Гарнитури, бутала, основни и биелни лагери, комплект за обслужване дюзи с капачетата, подгревни свещи, маслена помпа, хидравлични повдигачи, болтове, масло, антифриз (може да пропускам нещо). Оригиналните части ги вземам с 20% отстъпка,  Elring-а с около 40%.

 

И на 5700 още 200 лв за масло ще те съборят?!

 

Честно казано ако недай си Боже ми се наложи да го правя аз това - с кламера през тавана и отива на купа на Надин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз си я харесвам колата. Сменил съм вериги, турбо, актуатор, дюзи, маслен охладител, радиатор.

Да взема следващия кенеф за реставрация срещу 20к лв. не ми се струва по-добър вариант. 

А за маслото - за 1000км какво му е при положение, че филтъра хваща почти всичко, и според това което прочетох, опасността е само той да не се задръсти при разработването.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...