Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Няма, трите са на куп, не са с никасил или алусил и могат да се шлайфат и хонинговат. Аз минах само с хонинг. Има и ремонтни бутала. При бензиновите е драма. 

Губеше антифриз от както я взех преди повече от 4 години и най-накрая го намерих в картера. Други симптоми нямаше. 

Прегрявана е, сипали са и прахче и аз го отнесох.  

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Едно питане. Забелязах, че сега, когато застудя, сутрин като запаля колата -4Ф, БМК - са ми неактивни бутоните на волана , както и пневматичното окачване не може да се командва. Иначе перата за смяна на скорости, подгряването на волана и превключватели за чистачки и т.н. работят, работят и всички останали функции на MMI. Като загрее колата и изключа, при последващо включване, всичко работи нормално. Къде може да се крие причината за този проблем? Не е драма, но ми е интересно защо така се получава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като перата работят а бутоните не, значи имаш комуникация по CAN-a и проблема е в самите механизми на бутоните. Търси го първо в десния механизъм, тъй като през него минава всичко. Прилича на студена спойка или лош контакт на една от буксите след като се оправя като се затопли.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега сутринта , очаквано, същия проблем - неактивни бутони на самия волан и неактивно управление само на въздушното окачване в MMI.  Всичко друго функционира нормално. Събота/неделя ще закача колата на компютър да видя какви грешки е натрупала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин като запаля колата, лампите в купето примигват и в менюто на мми гледам че зарежда 12.3 волта.
Ремъка свири и от време на време като спре, веднага се вдига на 13.6 волта.
Оптяжната ролка е нова на ина, ремъка го смених с континентал вчера, защото го набедих че е от него, но уви сутрин си свири.
Въпроса е дали ролката на динамото прави проблем, защото когато сменях обтегача лятото, майстора ми каза, че ролката не е от ония дето се въртят наопаки (забравих как се казват).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е натегнат добре самия ремък - смени ли обтягащия механизъм при смяната на ремъка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам тогава, но ако ремъка е оригинален и е сменен целия обтягащ механизъм (не само ролката му) би трябвало да не свири като се натовари алтернатора :nixweiss: . Другото е нещо да са се износили каналите на шайбата на алтернатора и от това да приплъзва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бърз въпрос

с АМИ съм, когато слушам през флашка с оригинален кабел, качеството е супер.

Но, когато пусна AUX от телефона, качеството е значително по-зле, въпреки че на телефона са ми флакове.

USB кабела е оригинален, AUX-са е Китай.

Въпросът е дали ако си набавя оригинален кабел с 3,5 мм, дали качеството ще е по-добре?

Някой има ли наблюдения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би оригинален кабел ще е една идея по-добре, но няма как да е 1:1 като през USB-то. Най-малкото от телефона имаш digital to analog после AMI-то прави analog to digital ...

Това, че в телефона ти имаш FLAC е все тая ;)

 

п.с. Отделен е въпросът колко читав е DAC-ът на телефона ти. Всъщност на друга система/кола пробвал си да пускаш музика през телефона?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам тогава, но ако ремъка е оригинален и е сменен целия обтягащ механизъм (не само ролката му) би трябвало да не свири като се натовари алтернатора :nixweiss: . Другото е нещо да са се износили каналите на шайбата на алтернатора и от това да приплъзва.
Ремъка е континентал, обтяжния механизъм целия с ролката е на ИНА. Проблема е сутрин на студено време, следобяд на слънцето няма никакви проблеми.
Може би алтернатора нещо затяга.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Ноте 9-ка съм. Уж трябва да е много добре. На слушалки, дори и някакви за 50 лева, качеството е перфектно. Към ресийвър също нямам забележки, за това се зачудих дали няма проблемът да е в качеството на кабела. И дали някой няма наблюдения по тази тема, преди да дам 30-40 лева за кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам в аутодока, че има ремъци за моя мотор 2460 мм., а моя дето го свалих и смених си е 2490мм. Да не би да идва оттам тоя проблем с свиренето на студено, ако е по-дълъг ремъка с 30мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прежалих още 58 лв. и взех 2460мм.
Утре сутрин ще видя резултата.
Баси, ония в магазина вика, ами 2460 мм. става за БМК, ама по рамата го дават 2490мм.
Е сложих го влезна си с малко по силно натягане на обтягащия механизъм за да може да го сложа, но това ме успокоява, че ще е по-опънат.
Между другото бях забравил че има и ремък ма помпата, та като свалих колектора за да имам достъп до обтегача ми се видя че ремъка е със заоблени зъби и май трябва да го сменя. Има ли зацепване на помпата или където дойде ремъка? Колата е преди фейса 2006.,януари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят проблем с неактивното управление на въздушното окачване се задълбочи. От днес явно окачването не работи. Преди се оправяше, но днес не. Дали компресор, дали някоя възглавница изпуска, дали е в някой датчик, ще трябва да се прецизира в сервиз.

Диагностиката показа грешки 02646 и 01583.

Редактирано от Torrro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ники 125кс.: сменяй ремъка на помпата с ролката, повечето пъти зъбите се изронват целите, но понякога се и къса и става още по-лошо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ники 125кс. написа:

Прежалих още 58 лв. и взех 2460мм.
Утре сутрин ще видя резултата.
Баси, ония в магазина вика, ами 2460 мм. става за БМК, ама по рамата го дават 2490мм.
Е сложих го влезна си с малко по силно натягане на обтягащия механизъм за да може да го сложа, но това ме успокоява, че ще е по-опънат.
Между другото бях забравил че има и ремък ма помпата, та като свалих колектора за да имам достъп до обтегача ми се видя че ремъка е със заоблени зъби и май трябва да го сменя. Има ли зацепване на помпата или където дойде ремъка? Колата е преди фейса 2006.,януари.

 

Според ЕТКА-та за БМК е 2460 мм ако си с ръчка и 2490 мм ако си с автоматик: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но с 2490 ремък още на първата сутрин след смяната има този проблем.
Сега сложих 2460мм.и утре ще пиша.
Дано спре да свири и да прекъсва зареждането.
Между другото волтажа ми се повиши на 13,97v след смяната, преди беше до 13, 88v в менюто.
Все попадам на някакви странни коли.
Преди като правих ремонта на 190-ката, нямаше такива бутала, даже в Германия в складовете, арабите от Симеон ми изнамериха отнякъде ремонтни с изпъкнало чело и до ден днешен си върви Мерцедеса, ама все така ядове за някакви части дето все на мен се пада да ги няма или да не отговарят на модела по рама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснал съм че ако VIN-a ти е преди 4F-6-100 001 ремъка е 2460 мм независимо дали си с ръчка или с автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...