mili 75 Публикувано 26 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2021 Аз пък не знаех, че има ризи за такъв мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 26 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2021 (Редактирано) Няма, трите са на куп, не са с никасил или алусил и могат да се шлайфат и хонинговат. Аз минах само с хонинг. Има и ремонтни бутала. При бензиновите е драма. Губеше антифриз от както я взех преди повече от 4 години и най-накрая го намерих в картера. Други симптоми нямаше. Прегрявана е, сипали са и прахче и аз го отнесох. Редактирано 26 Октомври 2021 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 27 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2021 Здравейте! Едно питане. Забелязах, че сега, когато застудя, сутрин като запаля колата -4Ф, БМК - са ми неактивни бутоните на волана , както и пневматичното окачване не може да се командва. Иначе перата за смяна на скорости, подгряването на волана и превключватели за чистачки и т.н. работят, работят и всички останали функции на MMI. Като загрее колата и изключа, при последващо включване, всичко работи нормално. Къде може да се крие причината за този проблем? Не е драма, но ми е интересно защо така се получава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 27 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2021 (Редактирано) След като перата работят а бутоните не, значи имаш комуникация по CAN-a и проблема е в самите механизми на бутоните. Търси го първо в десния механизъм, тъй като през него минава всичко. Прилича на студена спойка или лош контакт на една от буксите след като се оправя като се затопли. Редактирано 27 Октомври 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Сега сутринта , очаквано, същия проблем - неактивни бутони на самия волан и неактивно управление само на въздушното окачване в MMI. Всичко друго функционира нормално. Събота/неделя ще закача колата на компютър да видя какви грешки е натрупала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Провери как ти е акумолатора също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Сутрин като запаля колата, лампите в купето примигват и в менюто на мми гледам че зарежда 12.3 волта.Ремъка свири и от време на време като спре, веднага се вдига на 13.6 волта.Оптяжната ролка е нова на ина, ремъка го смених с континентал вчера, защото го набедих че е от него, но уви сутрин си свири.Въпроса е дали ролката на динамото прави проблем, защото когато сменях обтегача лятото, майстора ми каза, че ролката не е от ония дето се въртят наопаки (забравих как се казват). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Не е проблем че нямаш фраилайф.Явно алтернатора умира.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 А, защо свири ремъка, динамото ли запъва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Може да не е натегнат добре самия ремък - смени ли обтягащия механизъм при смяната на ремъка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Не знам тогава, но ако ремъка е оригинален и е сменен целия обтягащ механизъм (не само ролката му) би трябвало да не свири като се натовари алтернатора . Другото е нещо да са се износили каналите на шайбата на алтернатора и от това да приплъзва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 бърз въпрос с АМИ съм, когато слушам през флашка с оригинален кабел, качеството е супер. Но, когато пусна AUX от телефона, качеството е значително по-зле, въпреки че на телефона са ми флакове. USB кабела е оригинален, AUX-са е Китай. Въпросът е дали ако си набавя оригинален кабел с 3,5 мм, дали качеството ще е по-добре? Някой има ли наблюдения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Може би оригинален кабел ще е една идея по-добре, но няма как да е 1:1 като през USB-то. Най-малкото от телефона имаш digital to analog после AMI-то прави analog to digital ... Това, че в телефона ти имаш FLAC е все тая п.с. Отделен е въпросът колко читав е DAC-ът на телефона ти. Всъщност на друга система/кола пробвал си да пускаш музика през телефона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 28 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2021 Не знам тогава, но ако ремъка е оригинален и е сменен целия обтягащ механизъм (не само ролката му) би трябвало да не свири като се натовари алтернатора . Другото е нещо да са се износили каналите на шайбата на алтернатора и от това да приплъзва.Ремъка е континентал, обтяжния механизъм целия с ролката е на ИНА. Проблема е сутрин на студено време, следобяд на слънцето няма никакви проблеми.Може би алтернатора нещо затяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 С Ноте 9-ка съм. Уж трябва да е много добре. На слушалки, дори и някакви за 50 лева, качеството е перфектно. Към ресийвър също нямам забележки, за това се зачудих дали няма проблемът да е в качеството на кабела. И дали някой няма наблюдения по тази тема, преди да дам 30-40 лева за кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 Гледам в аутодока, че има ремъци за моя мотор 2460 мм., а моя дето го свалих и смених си е 2490мм. Да не би да идва оттам тоя проблем с свиренето на студено, ако е по-дълъг ремъка с 30мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 много е възможно, 3 см са си много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 Прежалих още 58 лв. и взех 2460мм.Утре сутрин ще видя резултата.Баси, ония в магазина вика, ами 2460 мм. става за БМК, ама по рамата го дават 2490мм.Е сложих го влезна си с малко по силно натягане на обтягащия механизъм за да може да го сложа, но това ме успокоява, че ще е по-опънат.Между другото бях забравил че има и ремък ма помпата, та като свалих колектора за да имам достъп до обтегача ми се видя че ремъка е със заоблени зъби и май трябва да го сменя. Има ли зацепване на помпата или където дойде ремъка? Колата е преди фейса 2006.,януари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 (Редактирано) Моят проблем с неактивното управление на въздушното окачване се задълбочи. От днес явно окачването не работи. Преди се оправяше, но днес не. Дали компресор, дали някоя възглавница изпуска, дали е в някой датчик, ще трябва да се прецизира в сервиз. Диагностиката показа грешки 02646 и 01583. Редактирано 29 Октомври 2021 от Torrro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 @Torrro аз от Вабонти съм много доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 @ники 125кс.: сменяй ремъка на помпата с ролката, повечето пъти зъбите се изронват целите, но понякога се и къса и става още по-лошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 Преди 1 час, ники 125кс. написа: Прежалих още 58 лв. и взех 2460мм. Утре сутрин ще видя резултата. Баси, ония в магазина вика, ами 2460 мм. става за БМК, ама по рамата го дават 2490мм. Е сложих го влезна си с малко по силно натягане на обтягащия механизъм за да може да го сложа, но това ме успокоява, че ще е по-опънат. Между другото бях забравил че има и ремък ма помпата, та като свалих колектора за да имам достъп до обтегача ми се видя че ремъка е със заоблени зъби и май трябва да го сменя. Има ли зацепване на помпата или където дойде ремъка? Колата е преди фейса 2006.,януари. Според ЕТКА-та за БМК е 2460 мм ако си с ръчка и 2490 мм ако си с автоматик: цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 Да, но с 2490 ремък още на първата сутрин след смяната има този проблем.Сега сложих 2460мм.и утре ще пиша.Дано спре да свири и да прекъсва зареждането.Между другото волтажа ми се повиши на 13,97v след смяната, преди беше до 13, 88v в менюто. Все попадам на някакви странни коли. Преди като правих ремонта на 190-ката, нямаше такива бутала, даже в Германия в складовете, арабите от Симеон ми изнамериха отнякъде ремонтни с изпъкнало чело и до ден днешен си върви Мерцедеса, ама все така ядове за някакви части дето все на мен се пада да ги няма или да не отговарят на модела по рама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2021 Пропуснал съм че ако VIN-a ти е преди 4F-6-100 001 ремъка е 2460 мм независимо дали си с ръчка или с автоматик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване