Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@Vasil82 Едната грешка за ел. помпата под клапаните за парното, а другите са за потенциометрите на клапите, но са непостоянни грешки, така че ги изтрий и виж какво ще се появи пак.

 

Черната тръбичка, която съска е за вакуума на сервото на спирачките, така че трябва да я оправиш спешно да не ти се втвърди педала на спирачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.10.2021 г. at 10:04, Vasil82 написа:

Колеги излязоха ми следните грешки в модула на климата 

00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)

01844 - Control Module for Fresh Air Blower (J126)

Идея какво да очаквам.  За сега се трият 

 

@mili 75 само за потенцометъра се появява от време на време.  Преди това имаше тези сега ги няма. 

@VBI помпата под чистачките веднъж  я чистих пак ще я видя,черната тръба е продължение на тази за климатика за която по горе питах. Днес вентилатора сам се пусна и не реагира на бутона за вкл./изкл. ,а като чукнах панела отдолу и спря.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да разбера защо някои а6-ци го имат този отвор, а някои не.
Единият ми подкалник беше сменян с пластмасов и беше ужас. Търсейки оригинален преден подкалник с триста зпра намерих на няколко места и всичките бяха без отвор с капаче.
Сега от едната страна имам капаче, а от другата не.



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега не намирам парт номера, утре ще ти го дам.

 

Ето го, 

Audi A6 C6 Wheel Arch Liner Headlight Access Cover New Genuine 4F0809967B

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някакъв спомен, че 2.0 тди имат само от едната страна, ама може и да се лъжа. Демек от едната страна можеш да си бръкнеш направо.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, zdrash said:

@OvivO явно след няколко смени са се светнали че са се оакали.   Аз имам и на двата мигача. :)

И при мен имам на 2-та ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин след около 2 седмици палене на място запали лесно, но за около 10-15 секунди колата тресеше. Всичко друго си е нормално, няма записани грешки няма дим или пушек. На какео можр да се дължи това? И след като потеглих в първите 10 минути вътре в купето меришеше на сурова нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел му претрисвашпе след като беше слагал от една леко съмнителна нафта. Колата не я беше барал може би 2 седмици и той. Каато запали му тресяло нещо, покарал малко, сложил по-хубава нафта и всичко точно. В един сервиз му казали, че най-вероятно нафтата е била кофти и е имало малко водичка. Мисля, че не е имал миризма на нафта в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, petio_venkov написа:

Холд он...откъде сипА гориво?

Последно от Петрол около 40 литъра, при почти засмукан до дупка резервоар. 17 дена не съм и докоснал Аудито, днес се наложи да я покарам и като врътнах ключа запли от ряз но започна да тресе, все едно някой от цилиндрите не работеше, и се оправи за 15 тина сек. После нямаше проблеми няма и записани грешки. Интересно миришеше на сурова нафта по край ауспусите така и се усещаше вътре в купето. Никога от както имах проблеми със свещите  не съм имал такава аномалия. По някога затракват веригите, и си помислих че прескочи някоя верига :D усещам вече как идва време за 4G.

Редактирано от djuni_ibiza
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, djuni_ibiza said:

Последно от Петрол около 40 литъра

Моят прЕател зареди/зареждаше на Петрол в София. В Младост има една на Петрол, която е на самообслужване и цените са с поне 0.10 надолу (ако добавиш карта става топ оферта на деня). Доста пъти беше слагал там нафта. Всичко беше наред ама ей го на... 

Редактирано от marinnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/20/2021 at 11:27 PM, OvivO said:

сега наближава обслужване и ще видя как ще е след смяната, не вярвам грам да не мирише, дори и с нов филтър. За съжаление прекалено много "икаруси" и бензинови "масларки" има по пътищата ни

смених си филтър купе с Valeo и активен въглен. Смяната си става все пак лесно през малкото капаче отдолу на жабката.

Действително сега не мирише на светофар, не се бях замислял, че 10 000 км реално са му много...ще го сменям по-често :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, djuni_ibiza написа:

...при почти засмукан до дупка резервоар...

Тук е разковничето. Никога не карай на изпарения. Задърпала е тинята от дъното, според мен. Да не прецакаш дюзи...

Преди 6 часа, OvivO написа:

смених си филтър купе с Valeo и активен въглен. Смяната си става все пак лесно през малкото капаче отдолу на жабката.

Действително сега не мирише на светофар, не се бях замислял, че 10 000 км реално са му много...ще го сменям по-често :)

С чисто нов супер-дупер, с въглени и жар (дабай)...позиционираш ли се след някой маслогор...нямаш шанс в купето ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...