Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

да, това е сигурно, но е добре да се сменя по-често от маслото, сега е по-добре с чисто нов, ще видим кога пак ще се появят миризми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги задните пружини на седана и комбито еднакви ли са или не. За спортни става въпрос не са стокови.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашите подгревни свещи са с последващо подгряване, нали?
Какво всъщност е това? Когато е нужно колата по време на работа на даден цилиндър пуска свеща за да оптимизира горенето ли?
Питам, защото винаги когато имам изгоряла свещ мотора си променя работата. Последно имах на 1 цилиндър и като я смених заработи по мазно, скоростите се сменят по-мазно, даже и разхода май понамаля малко, колкото и да е субективно това, но ме интересува каква е точно функцията последващо подгряване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лятото имах 1 изгоряла свещ на 5-ти цилиндър, тогава не се ползват и реално може би затова не видях никаква разлика в работата на мотора, смених ги и 6-те.

Малко ми изглежда невероятно чак такава промяна да има дори и да е студено, може би само първите 3 минути...

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък аз като имах една изгоряла свещ и ми даваше грешка.....дпф-а не влизаше в регенерация. В мига в който смених свещите си пусна регенерацията. Басимуси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля и аз. Днес смених тампоните на предното магаре в сервиз, няма такъв кеф! Вече го няма онова неприятно закъснение при маневра с по-висока скорост, все едно гумите са високи 70. И волана започна да ми се връща сам по-мазно и почти до 'прав'.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@GiN: колко излезнаха тампони и труд? Аз не знам моите как са, но скоро ще я вкарвам да ми видят всичко по окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ovivo щом не си ги сменял сменяй.Задните ще са леш, предните по държат.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще кажат какво ще излезе в сервиза, надявам се да могат да се диагностицират.

Сменял съм до сега по окачването само горни предни носачи (2 пъти) - вторите са Meyle HD и за сега държат, първите се предадоха за под 2 години. И една биалетка предна - отново Meyle HD - падна сама на асфалта след 8000 км. Каквото съм сменил, само проблеми след това. Вярно, не слагам ОЕМ, но и топ марките вече не държат на качеството.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO  По 24лв. На тампон и 130 труд. И да, колегата е прав, задните се разпадаха, моста беше опирал на лапите, предните бяха по-малко смачкани.

 

Диагностицирането...., ако моста аха-аха да лежи върху лапите, на 100% са заминали. На моите алуминия беше изгнил чак/ някъв цам ли е, кво ли е/ падаше на парчета.

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като взех колата преди 90к км смених тампоните на магарето -4бр. И двата долни носача. От тогава не е мръднала. Сложих Lemforder и по спомен ми излезе малко под 1000лв.

Сваля се магарето, тампоните се вадят и набиват с преса.

130лв за труд само ако ти е братовчед майстора :).

 

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Gangbango Да, амовете от към носачите и двата долни носача само от към магарето, стабилизиращата щанга.Подпира се на двигателя /или с греда отгоре/ и на скоростите. 

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги двата модула взаймно заменяеми ли са?

каква е разликата между двата?

DA3A92D6-AC31-4DDC-B52C-65D2F064F38D.jpeg

7078B1B8-26A4-4538-BFB8-82F78CA37BEB.jpeg

Редактирано от koleshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

взех си amsoil detergent engine flush, ще правя втора смяна с VMP, a човекът от сайта взе да ме убеждава, че Ravenol VMP не е никак лошо, но за европейско масло :)
Той, като вносител на Amsoil, ме насочи към AMSOIL SAE 5W-30 LS Synthetic. Като цена е много леко по-висока от Ravenol.

@P_PETKOV: като много навътре с маслата - ти разглеждал ли си ги това?

https://ap1shop.com/bg/products/amsoil-sae-5w-30-ls-synthetic-european-motor-oil-6/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм.....Овиво аз ще го пробвам това масло следващия път и ще кажа впечатления. В общи линии от както имам колата ще се съберат 2 смени с Xenum XPG 5w30, 2 смени с VMP 5w30 и бъдещата смяна с Amsoil. Ще имам добра база за сравнение. Само ще вметна, че за сега с Xenum-а най-добре усещах двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Стой с Равенола аз лично Амсойл съм ги зачеркнал първи в синтетиката ала бала и кво накрая 15-40% група 3 масло емиии благодаря. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия данни от руснаците ли ги знаеш? Щото, ако просто е прехвалено масло и аз няма да си експериментирам. Макар, че и за ксенума казваш, че е бъркоч, но наистина си бях много доволен от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV: благодаря за отговора :) Може redline тогава да пробваме :) 

@Gangbango: то е много субективно това с работата на двигателя, ако сложиш пак ксенум, ще видиш дали е по-тих с него, сравнен с Ravenol

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ще има ли проблем ако на комби се сложат задни пружини от седан - спортни са

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.11.2021 г. at 13:19, Gangbango написа:

Тия данни от руснаците ли ги знаеш? Щото, ако просто е прехвалено масло и аз няма да си експериментирам. Макар, че и за ксенума казваш, че е бъркоч, но наистина си бях много доволен от него.

 

Ся може и да добър Амсойла, но си има доста високо съдържание на група III масла. Това е видно MSDS шийта който го има в сайта на Амсойл. 

 

Моето виждане е, че ако дадено масло е с доста високо съдържание на група III масла, то е повече шарен етикет от колкото пълна синтетика. Да вярно е, че ги определям като чорбалини тези масла, но и от тях има читави (с условностите на група III маслата). Зависи с какъв пакет добавки са и т.н. Неща които ги няма общодостъпни. От друга страна такива масла стъпват ~ като цена на масла които са истинска синтетика. 

 

Темата е дълга за маслата, аз за мен съм си направил изводите и за момента бухам само Равенол. Ако един ден го съсипят ще го мисля и те така. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...