Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

За съжаление дойде време да обслужвам и се чудя този път какво да налея? Последният път сложих Elf но като чели го гори повече от обичайното за моята кола.

Някой има ли отзив за TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W-30 мисля да си го купя от този сайт защото шофьора който им внася стоката ми даде неговия промокод и ползвам отстъпки на масла и добавки.

Редактирано от Reactiv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да се пинне една тема за маслата отгоре в раздела. През 15-20 поста, някой пита едно и също.
Съответно отговорите са същите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Reactiv Бухай смело тоя тотал и сменяй на минимум 30хил км все пак и сервизите трябва да имат работа.

За да е всичко точно прави редовно заварки на колата ;)

 

п.с. Иначе сериозно писано е безброй пъти кои са доказано читавите масла.

 

п.с.Истинска синтетика за под 10лв литъра няма. Разбира се и високата цена не означава автоматично, че дадено масло е истинска синтетика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се опитах да се сдържа максимално, но този елф и тотал и незнам там каква още френска сФирка е направена за техните си марки. Не случайно още стоят лепенките по задните стъкла елф на рената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Reactiv said:

За съжаление дойде време да обслужвам и се чудя този път какво да налея? Последният път сложих Elf но като чели го гори повече от обичайното за моята кола.

Някой има ли отзив за TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W-30 мисля да си го купя от този сайт защото шофьора който им внася стоката ми даде неговия промокод и ползвам отстъпки на масла и добавки.

@P_PETKOV И после аВди-тата били чупливи ... А те още навън слагали най-еФтЕното масло ...

 

  

6 hours ago, ники 125кс. said:

Мисля, че трябва да се пинне една тема за маслата отгоре в раздела. През 15-20 поста, някой пита едно и също.
Съответно отговорите са същите.

Темата за маслата лесно се намира, трябва съвсем малко търсене ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има глава на раменете и пълното право да буха в мотора каквото си реши ... ся къв ще е крайният резултат е един друг въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес установих, че подгрева на задното стъкло работи само в долната част  (колата е комби) до сега не е имало проблем някой има как да проверя нагревателите и евентуално как да ги оправя. Благодаря предварително 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пак се появи този гаден пукащо-чаткащ звук идващ от предно ляво и задно дясно колело. Започна когато колата беше с фланци и 19 цола джанти. Вкарах я в сервиз дори, но и там не можаха да установят от какво идва точно. В последствие с настъпването на сезона сложих зимните 16-ки и близо месец нямаше помен от този звук. До днес, когато пак го чух. На определен оборот на колелото изчатква. И назад пак го чувам. Почвам вече да мисля, да не би да е лагера на главината или каре. Лагерите отпред са за смяна, защото от известно време започнах да ги чувам, че вият.  Предният път пак писах, но никой не даде някаква идея. Сега мисля да го запиша в движение и да го кача. Иначе за протокола - както казах вече съм със зимните 16ки и фланците. 

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/9/2021 at 7:42 PM, marinnik said:

Бях се разровил из тубата и ми попадна ей това видео, в което човека сряза едната жица, която отива към колоната дето се бъгва. Единственото изискване е волаана да е отключен, когато се реже. Някой пробвал ли го е това :Д ?
Според видеото работи тази опция и сега се чудя има ли смисъл да се правят тия емулации дето се предлагат като решение.

 

 

от днес това е изпробвано на колегата @Cikata, операцията стана за 5 минути и колата дори не разбра, поне за сега :) Важно е да се спазват точно указанията в клипа - колата даже бе на контакт, за да е сигурно, че е отключен воланът, срязахме жицата - червено-черната, те са само три на кормилната и все едно нищо не се бе случило. Загаси, извади ключа, воланът не се заключва - очаквано. Пали без проблем. Той ще каже след време дали има някакви драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Браво, важно е да се знае, че този метод работи :gut:  !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има това пукане, доколкото разбрах можело да е от противошоковите тампони на амортисьорите, ако са скъсани се получавало това пукане

А нещо за подгрева на задния прозорец къде да се гледа за проблем 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е пукане може и да са горни носачи, може и да са долни, но по-скоро горните. 
Амовете - тампони или самите амове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...