Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Колеги, дойде време да сменям мехлема на А6цата. Искам да сложа редлайн, но не знам кой снабдява нашия пазар. Също като съм с всички екологии по колата, коя серия на редлайн-а ми трябва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, аз като взех 19-ките, които са ЕТ30, дойдоха с нови болтове, които са по-дълги от тези за 17-ките. Но ги сравних на свалени джанти и излиза, че колкото стърчи дългия болт на 19-ката, толкова стърчи и късия болт на 17-ката. Влизането на двата болта в главината е едно и също. Най-добре да вземеш джантите, да измериш на оригиналната джанта с колко стърчи резбата, после да го сложиш на 18-ката и да сравниш положението. Така ще знаеш дали ти трябват по-дълги болтове. Сигурно, ако разликата е 2-3мм няма драма, но при мен разликата в оставащата резба беше близо сантим. Това доста си зависи и от профила на джантата при отворите за болтовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не, зависи дали иде реч за оригинални жанти или афтърмаркет. Всички оригинални жанти за 4F са с едни и същи болтове. Дори тези от RS6 ползват същите болтове ;)

Вече ако се слагат фланци ЗАДЪЛЖИТЕЛНО по-дълги болтове съобразно дебелината на фланците и те така.

p.s. Писано е многократно кои са оптималните параметри за джанти на 4F от там нататък трябват малко елементарни сметки :bia:

 

Преди 20 часа, Gangbango написа:

Колеги, дойде време да сменям мехлема на А6цата. Искам да сложа редлайн, но не знам кой снабдява нашия пазар. Също като съм с всички екологии по колата, коя серия на редлайн-а ми трябва?

 

Eто ти ама e ~ 20 евро литъра ... като сложиш и доставка става още по-забавна цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно болтовете, аз сложих афтърмаркет 19-ки с ЕТ30, а немеца ми беше включил в цената и комплект болтове, които бяха съобразени като размер и затова писах, че в момента, колкото навлиза оргиналния болт в главината, толкова навлиза и новия по-дълъг болт, който дойде с 19ките. 

Относно маслото......бегай мани. При смяна на 9000км викам и Равенол-а ще върши работа :) , който между другото вчера видях как бичи на 130 градуса на магистралата, при 150км/ч. Явно много триене и гърмежи се случват в тоя двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си с VMP-то в тия жеги е нормално да държи високи температури.

Бидейки истинска синтетика нищо няма да му стане на маслото ;)

Можеш да добавиш Archoil AR9100 брутален модификатор на триенето аз бухам по една доза вече втори път и поне при мен веригите спират да изтракват след като не съм палил колата повече от 3-4 дни.

 

Антифриза ти ако е за -35 каквото е масовата практика също допринася за лошия топлообмен. Писано е кои са правилните химии за подобряване на топлообмена и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колятя дойде със 17ки с ет30 на 7,5j сега 18ките са ми оригинални от Q5 мисля с ет 35 и 8 j така че би трябвало болтове да станат ,ще сваля едната джанта и ще видя спрямо другата какво е положението 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, джантите са 57.1 ,на тях има щампа на ауди и лепенка Q5 затова казах че мисля че са от такова. Ето въпросните джанти 20210203_141531.thumb.jpg.716b7d7fc02ea9c05cae1b4791f3490a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, Vasil82 said:

@P_PETKOV това е от външната страна на джантите 

20210809_115351.jpg

наистина ли тези джанти имат истинска щампа с логовото на Ауди, защото не би трябвало да са оригинални.

Направени са в Германия от фирма DBV, но са си афтърмаркет. По принцип всички джанти с KBA XXXXX и някакъв номер не са ОЕМ на Ауди.

https://shop.dbv.eu/pdf/gutachten/00150337.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях се разровил из тубата и ми попадна ей това видео, в което човека сряза едната жица, която отива към колоната дето се бъгва. Единственото изискване е волаана да е отключен, когато се реже. Някой пробвал ли го е това :Д ?
Според видеото работи тази опция и сега се чудя има ли смисъл да се правят тия емулации дето се предлагат като решение.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми изглежда абсолютно ОК да се среже, ако има някаква драма след това - винаги може да се свърже отново и колата няма да го запомни с лошо :D

Имаш и disaster recovery plan, go ahead and deploy changes straight to production!

Ако те е страх от нещо, ела, аз ще я срежа без никакви сантименти :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, принципно си е така :Д.

Просто се чудех, защо хората ходят до сервизи да им ги махат тия нееща като тя работата била елеменнтарна (ако волана не е заключен вече).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...