Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Волана няма общо с въздушното. По скоро нещо има драми с кабели и т.н. 

 

Стискам ти палци да се открие бързо проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Torrro написа:

Преди време бях писал за проблеми с въздушното окачване на моята 4ф. Колата вече е в С-матик и ще видим какво ще направят по този проблем. Понеже, когато ми ставаше неактивно окачването /засивено/ на ММИ, то и копчетата на мулти- волана не ми работеха, а щом ставаше активно то и тези копчета ставаха функционални запитах майсторите в С-матик, но от там ми казаха, че не би следвало да има такава взаимовръзка. Затова и тук да попитам - от какво може да е този проблем! Неактивно окачване - неработещи копчета на волана, активно окачване- работещи копчета? Да не се окаже, че проблемът ми с въздушното окачване е електрически и е от някакви кабели? Или пък нещо от компютъра на колата?

Имал съм няколко проблема с въздушното, но така както го описваш по-скоро да е ел проблема. 

П.с пукал съм 2 пъти възглавници, но мултиволана ми работеше. 

Колата закачана ли е на ваг ком, да се види за грешки когато е ставал проблема? 

 

 

От известно време съм се замислил за спортен филтър на 3.0 TDI ASB 233 к.с, но не мога да намеря филтър и евентуално кутия за него, някой с K&n да сподели от къде го е взел и как го е вързал? 

П.с лятото мисля да правя и генерация и след това един чип, но мисля, да почна първо с въздушния филтър. 

Редактирано от stasko24
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките на въздушното окачване са 02646 и 01583. Обадиха ми се от С-матик и казаха, че според тях проблемът е с компресора. Реших да го рециклирам за 200лв., че 800-900лв. за нов ми се вижда множко. Като го отремонтират ще видя дали проблемът с волана ще се отстрани. Но и аз смятам, че въздушното  окачване и волана не би трябвало да са свързани. Така, че въпросът ми за вероятната причина на проблема с копчетата на волана остава.

Също така ми е интересно как ,като не работи компресора, колата вчера се "оправи" и се вдигна безпроблемно до ниво "лифт". Иначе от една седмица беше "легнала". Преди това също, ту работеше, ту не работеше.

Редактирано от Torrro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за съжаление тия курници без здрав акумулатор и зареждащо перфектно динамо, почват да правят цигански номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излиза понякога грешка свързана с акумулатора, при четене с Ваг-Ком, но иначе винаги е на 100%. На два пъти и шофьорския прозорец се смъкна без причина,  и два-три пъти отварянето на вратите не сработваше. Абе, колата си има проблеми, но за 16г. е доста спретната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, открих това нещо в един шкаф в офиса.

До колкото помня е блутут модул, който да се закачи към mmi 3g на мястото на ami.

Купувал съм го от китайците за 4ф-ката, но тя си замина без него.

Ако на някой му върши работа му го подарявам.

 

EC975F72-F57D-4ADC-BCF8-9CB4AF065685.jpeg

Редактирано от VBI
По желание на автора
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години сложих същия модул на мойта каляска и работи екстра .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моля помагайте!

Взех си колата от ремонт в сервиз - смяна на няколко детайла и цялостно боядисване и установих проблем с радиото.

На дисплея стоят налични само 2-3 радия. Като дам ауто скан нищо не намира, а при ръчно търсене (смяна на честоти) излизат всички останали. Не се сетих да проверя дали ги е запомнило но се съмнявам. След диагностика излезе грешка, която при изтриване веднага излиза пак.

Ето я и нея:

1 Fault Found:

02981 - Connection between Radio and Impedance Converter 1

            011 - Open Circuit

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01101011

                    Fault Priority: 5

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 18

                    Mileage: 346618 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2021.12.13

                    Time: 12:00:00

 

             Freeze Frame:

                    Voltage: 14.10 V

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за сведение на хората, на които може да им се случи моят конкретен проблем с въздушното окачване на 4Ф -  освен рециклиране на компресор се налага и подмяна на разпределител въздушно окачване. И тук ще търся втора употреба, че нов е натоварващ за бюджета ми, пък дано с това да се приключи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венко управлението на климатика и два модела. Единия модел можеш да го извадиш само с дърпане и разклащане другия модел обаче се вади с щипки разглобяват се въздуховодите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За порден път към всички които искат да разглобяват и ровят по колите си, подкарайте си ELSA ;)

 

p.s. Има и готови виртуалки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се извади климатроника и кората под него излиза лесно. Под самия пепелник има винтове, които се отвиват и после излиза заедно с механизма. Моя съм го свалял няколко пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , единимия ми с-лайн амортосьор е бая омаслен , та ще сменям само него с такъв втора ръка който намерих. Работата е че моя е десен , а от колата която намерих здравия е левия (готов с макферсон и пружината). Та въпроса ми еднакви ли са или не ? Мерси :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, тъй като все още мъча проблема с радиото, да попитам по запознатите за следната схема - http://www.catcar.info/audivw/?lang=en&l=c3RzPT17IjEwIjoiQnJhbmQiLCIyMCI6IkFVREkiLCI0MCI6IkF1ZGkgQTZcL0F2YW50IEV1cm9wZSIsIjUwIjoiMjAxMCIsIjYwIjoiQWNjZXNzb3JzIiwiNzAiOiIwMzUxNSJ9fHxzdD09NzB8fGJyYW5kPT1hdXx8bWFya2V0PT1SRFd8fG1kbD09QTYgICB8fEVwaXM9PTY0OHx8RWluc2F0ej09MjAxMHx8TWFpbkdyb3VwPT0wfHxCaWxkdGFmZWw9PTAzNTE1fHxHcmFmaWs9PTAwMzUxNTQ0OA%3D%3D

Тъй като са ми сменили задна врата(багажник) бяха забравили да преместят модул (усилвател) 23 от старата врата на новата. Сложихме го, тествахме, станциите се появиха и след поставяне на корите пак изчезнаха. Грешката вече не се появява но станциите ги няма.

Та въпросите са:

1.Според схемата, следва ли да имам същия модул 23 и от другата страна на стъклото и гредата?

2. Модул с позиция 21 пак ли на вратата (спойлера) се намира или е някъде в купето?

Благодаря!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.12.2021 г. at 16:25, beast1122 написа:

Здравейте , единимия ми с-лайн амортосьор е бая омаслен , та ще сменям само него с такъв втора ръка който намерих. Работата е че моя е десен , а от колата която намерих здравия е левия (готов с макферсон и пружината). Та въпроса ми еднакви ли са или не ? Мерси :D

 

Най-добре смени и двата с нови. Аз бях изправен пред същата дилема преди 3 месеца и се чудех дали да сменям само левия който беше омаслен или и двата. В крайна сметка реших да сменя и двата  и при смяната се оказа че и десния е тръгнал. 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя механик ми препоръча SACHS като най-добър компромис между цена и качество. Пишеше че са произведени в Германия на кутията. Иначе разликата след ремонта беше огромна, но имах и друг проблем в окачването (долния десен носач също беше за смяна) и не знам колко е заради него и колко от амортисьорите. Иначе вътрешните пружини и на двата оригинални амортисьора бяха заминали и не се връщаха.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз преди 3 години сложих Закс 4бр на sline окачване.Все още са бетон.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...