OvivO Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 вчера смених маслото на типтроника с оригинален кит на ZF, разбира се, ръчно, а не с машина. Благодаря на @P_PETKOV за кита Много време я отлагах тази смяна, защото четях, че колеги при колеги са започнали проблеми след това, а и кутията не работеше като нова, но нямах и съществени оплаквания. Сега има чувствителна разлика при всяка смяна, имам чувството и във вървежа - колата живна, не знам дали и не падна леко разхода. Сутрин на студено се усещаха с идея по-груби първите смени на предавки, тази сутрин това тотално го нямаше. Моята кутия е GZW със софтуерна версия 0100, но има и по-нова версия 0110, някой да е ъпдейтвал към по-новата и да сподели каква разлика е усетил? Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl Part No SW: 4F0 910 156 H HW: 09L 927 156 Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 И при мен беше същото усещане. Може да е субективно, но работеше по-тихо и по мазно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 не е само внушение. А прави ли ъпдейт на софта и към коя версия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Да, Стефан ми ъпдейтва кутията,защотоо минах на ZF8, но трябва да погледна версията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Къде смени маслото? И аз го отлагам вече няколко години. Миналата пролет бях на кантар, но пак отложих и смених само на диф и раздатка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Маслото го смених в сервиз с машина, защото минах от ZF6 на ZF8. Занапред ще си го сменям сам, както ханс казва, като венозна инфузия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mindburn Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 А ти OvivO? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 отиваш при Ники Илиенци и го сменя за 30мин макс час. Принципно е лесна процедурата и е добре да се спазва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 Колко литра изплю? Палихте ли, да върне още? Преди 6 часа, ники 125кс. написа: Маслото го смених в сервиз с машина, защото минах от ZF6 на ZF8. Занапред ще си го сменям сам, както ханс казва, като венозна инфузия. Машината вади ? литра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2022 по процедура се отваря пробката, точи се, излизат около 5 литра. Сваля се картера на кутията, чисти се там, това-онова, след което се слагат новите уплътнения и болтове, както и пробката. Пълни се докато протече от горната пробка и чак тогава се пали. Без масло в кутията не се стартира двигателя. След това включваш R, D и държиш по 10 секунди. Може пак да долееш, но не помня дали веднага или първо се държат 2000 оборота за 30 секунди и мисля на работещ двигател доливаш. Много ясно е обяснено в процедурата. и аз съм с ZF lifeguard 8 и от днес и с последна версия на софта за моята кутия - от 0100 краматор я направи на 0110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 12 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2022 Значи, аз взех 10 литра, за да може да изчисти всичко.После ми протече семеринга на хидрото и докато се усетя 1.5 литра бяха изтекли. Долях, но имаше условие да е загряла кутията на 30-40 градуса мисля. Така че, закачате кабела и гледате, като стопли маслото на тия градуси, отвивате пробката(голямата) на РАБОТЕЩА кола и доливате докато прокапе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2022 не е препоръчително да се сменя на машина, защото прави налягане, което не е предвидено. Ако се цели максимална подмяна на маслото, трябва да се вземе "бинокъла с другите уплътнения": https://aftermarket.zf.com/en/aftermarket-portal/services-and-support/catalog/#/article/1071.298.042?languageID=4&brandID=14,32,294,35,68,126,161&countryID=D - там изтичало още масло. Не знам дали и как се изкарва маслото от хидрото, след като двигателят не трябва да се пали, ако в кутията няма масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2022 Те филтрите повече се запушват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 12 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2022 Преди 20 часа, ники 125кс. написа: И при мен беше същото усещане. Може да е субективно, но работеше по-тихо и по мазно. И аз скоро сменях моето.Усещането не е субективно, а наистина работи по-добре, но мисля, че е по-скоро заради филтъра, а не заради новото масло.При мен гумичката му беше много втвърдена, като пластмаса. Когато свалих картера, филтъра падна сам. Освен това беше много запушен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 Така, днес сложих кан модул с номер, 4L0907468 BSW 4L0910468A, за да видя дали ще я има отметката за камера. Отметката я имаше, но забелязах, че в инсталацоинния лист с опции липсваше номер 25 - имобилайзер. Забравих да запаля с този модул да видя дали ще запали, но на сегашния ми модул като махна отметката на 25- имобилайзер ми изписва, че не е регистриран и го търси. Сега въпроса е, с кан модула който ще слагам за камерата ще има ли проблем като липсва 25-имобилайзер.Дали колата ще запали и дали ще търси имобилайзера, след като го няма като опция в кана? А, дали пък, като махна компонента ще се появи и 25-имобилайзер в листата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 Дайте идея защо пише тези грешки за напрежение и може ли да пише грешки и по другите модули заради това? Колата зарежда 13.8-14.2 отпред и отзад при акомулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 може да имаш утечка. Очевидно имаш спад на напрежението и то с няколко грешки, а не само една. При този спад колата започва да изключва функции и модули, така че е напълно нормално да има свързани грешки и по други модули. Вечер като заключиш колата, изчакай и гледай копчето за аварийни, трябва до макс 5 мин да загасне, това означава, че колата е "заспала". Ако не загасва, някой модул не се гаси. Погледни я и след 30 мин/1 час дали не е светнало отново само копчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 Здравейте, След неволно почистване с кърпа която е била напръскана преди това с препарат за стъкла се получи това петно на дисплея. Не се маха и много дразни. Някой сблъсквал ли си е с такъв проблем и поправима ли е щетата. Предполагам част от покритието е паднало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 @miro299 При мен е същото положението по същата причина. Свикнах вече, но ако има лесно решение ще е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 Имам приятел, който има излишен неработещ дисплей и върху него ще пробвам с някаква паста да видя какво става. В нета има клип с паста на Meguiar's и уж става. Но има коментари. че така се премахва филма и като има светлина върху дисплея от слънцето не се виждало по същия начин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 @miro299 Ако пробваш после пиши какъв е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 @miro299 моя е итъркан леко в долния край. До колкото събрах информация- или го изтъркваш нацяло или нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 15 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2022 On 1/14/2022 at 10:38 PM, OvivO said: може да имаш утечка. Очевидно имаш спад на напрежението и то с няколко грешки, а не само една. При този спад колата започва да изключва функции и модули, така че е напълно нормално да има свързани грешки и по други модули. Вечер като заключиш колата, изчакай и гледай копчето за аварийни, трябва до макс 5 мин да загасне, това означава, че колата е "заспала". Ако не загасва, някой модул не се гаси. Погледни я и след 30 мин/1 час дали не е светнало отново само копчето Заспива всичко,. Даже и две, три седмици да не я карам си пали и няма проблем, въпреки, че акомулатора не е първа младост . Интересното е, че го прави в движение, онзи ден влезе за две три секунди в авариен режим на кутията. Да добавя и, че кабела който е отпред не грее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2022 да не прави пък високо напрежение? Или колкото и странно да звучи - да е прецакана стоп машинката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 16 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2022 Погледни си четките на динамото, може да не се допират хубаво до колектора и от време на време да набива такива грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване