Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

вчера смених маслото на типтроника с оригинален кит на ZF, разбира се, ръчно, а не с машина. Благодаря на @P_PETKOV за кита :)
Много време я отлагах тази смяна, защото четях, че колеги при колеги са започнали проблеми след това, а и кутията не работеше като нова, но нямах и съществени оплаквания. 

Сега има чувствителна разлика при всяка смяна, имам чувството и във вървежа - колата живна, не знам дали и не падна леко разхода. Сутрин на студено се усещаха с идея по-груби първите смени на предавки, тази сутрин това тотално го нямаше. 

Моята кутия е GZW със софтуерна версия 0100, но има и по-нова версия 0110, някой да е ъпдейтвал към по-новата и да сподели каква разлика е усетил?

Address 02: Auto Trans        Labels: 09L-927-760.lbl
   Part No SW: 4F0 910 156 H    HW: 09L 927 156 
   Component: AG6 09L 3.0lTDI RdW 0100 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде смени маслото? И аз го отлагам вече няколко години. Миналата пролет бях на кантар, но пак отложих и смених само на диф и раздатка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото го смених в сервиз с машина, защото минах от ZF6 на ZF8. Занапред ще си го сменям сам, както ханс казва, като венозна инфузия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко литра изплю? Палихте ли, да върне още?

Преди 6 часа, ники 125кс. написа:

Маслото го смених в сервиз с машина, защото минах от ZF6 на ZF8. Занапред ще си го сменям сам, както ханс казва, като венозна инфузия.

Машината вади ? литра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по процедура се отваря пробката, точи се, излизат около 5 литра. Сваля се картера на кутията, чисти се там, това-онова, след което се слагат новите уплътнения и болтове, както и пробката. Пълни се докато протече от горната пробка и чак тогава се пали. Без масло в кутията не се стартира двигателя. 

След това включваш R, D и държиш по 10 секунди. Може пак да долееш, но не помня дали веднага или първо се държат 2000 оборота за 30 секунди и мисля на работещ двигател доливаш. Много ясно е обяснено в процедурата.

 

и аз съм с ZF lifeguard 8 и от днес и с последна версия на софта за моята кутия - от 0100 краматор я направи на 0110

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, аз взех 10 литра, за да може да изчисти всичко.
После ми протече семеринга на хидрото и докато се усетя 1.5 литра бяха изтекли. Долях, но имаше условие да е загряла кутията на 30-40 градуса мисля. Така че, закачате кабела и гледате, като стопли маслото на тия градуси, отвивате пробката(голямата) на РАБОТЕЩА кола и доливате докато прокапе.



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е препоръчително да се сменя на машина, защото прави налягане, което не е предвидено. 
Ако се цели максимална подмяна на маслото, трябва да се вземе "бинокъла с другите уплътнения": https://aftermarket.zf.com/en/aftermarket-portal/services-and-support/catalog/#/article/1071.298.042?languageID=4&brandID=14,32,294,35,68,126,161&countryID=D - там изтичало още масло.

Не знам дали и как се изкарва маслото от хидрото, след като двигателят не трябва да се пали, ако в кутията няма масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, ники 125кс. написа:

И при мен беше същото усещане. Може да е субективно, но работеше по-тихо и по мазно.

И аз скоро сменях моето.Усещането не е субективно, а наистина работи по-добре, но мисля, че е по-скоро заради филтъра, а не заради новото масло.При мен гумичката му беше много втвърдена, като пластмаса. Когато свалих картера, филтъра падна сам. Освен това беше много запушен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, днес сложих кан модул с номер, 4L0907468 B
SW 4L0910468A, за да видя дали ще я има отметката за камера. Отметката я имаше, но забелязах, че в инсталацоинния лист с опции липсваше номер 25 - имобилайзер. Забравих да запаля с този модул да видя дали ще запали, но на сегашния ми модул като махна отметката на 25- имобилайзер ми изписва, че не е регистриран и го търси.
Сега въпроса е, с кан модула който ще слагам за камерата ще има ли проблем като липсва 25-имобилайзер.Дали колата ще запали и дали ще търси имобилайзера, след като го няма като опция в кана?
А, дали пък, като махна компонента ще се появи и 25-имобилайзер в листата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте идея защо пише тези грешки за напрежение и може ли да пише грешки и по другите модули заради това? Колата зарежда 13.8-14.2 отпред и отзад при акомулатора. 

IMG_20220114_194743.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да имаш утечка. Очевидно имаш спад на напрежението и то с няколко грешки, а не само една. При този спад колата започва да изключва функции и модули, така че е напълно нормално да има свързани грешки и по други модули.

Вечер като заключиш колата, изчакай и гледай копчето за аварийни, трябва до макс 5 мин да загасне, това означава, че колата е "заспала". Ако не загасва, някой модул не се гаси. Погледни я и след 30 мин/1 час дали не е светнало отново само копчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

След неволно почистване с кърпа която е била напръскана преди това с препарат за стъкла се получи това петно на дисплея. Не се маха и много дразни.

Някой сблъсквал ли си е с такъв проблем и поправима ли е щетата. Предполагам част от покритието е паднало.

271219448_224304386572557_8502201477226383567_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел, който има излишен неработещ дисплей и върху него ще пробвам с някаква паста да видя какво става. В нета има клип с паста на Meguiar's и уж става. Но има коментари. че така се премахва филма и като има светлина върху дисплея от слънцето не се виждало по същия начин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/14/2022 at 10:38 PM, OvivO said:

може да имаш утечка. Очевидно имаш спад на напрежението и то с няколко грешки, а не само една. При този спад колата започва да изключва функции и модули, така че е напълно нормално да има свързани грешки и по други модули.

Вечер като заключиш колата, изчакай и гледай копчето за аварийни, трябва до макс 5 мин да загасне, това означава, че колата е "заспала". Ако не загасва, някой модул не се гаси. Погледни я и след 30 мин/1 час дали не е светнало отново само копчето

Заспива всичко,. Даже и две, три седмици да не я карам си пали и няма проблем, въпреки, че акомулатора не е първа младост . Интересното е, че го прави в движение, онзи ден влезе за две три секунди в авариен режим на кутията. Да добавя и, че кабела който е отпред не грее. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни си четките на динамото, може да не се допират хубаво до колектора и от време на време да набива такива грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...