Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

На 23.01.2022 г. at 10:40, Evgeni K. написа:

Усилвателитеса много видове, въпреки, че превидно са еднакви. Нито буксите на коаксялите могат да се заместят, нито пък спойките са на същите крака. (Говорим без побългаряване). Ако например, трябва да сменяш такъв усилвател, трябва да е абсолютно същия. Букви цифри и жълтата кръгла лепенка също. Ако правиш ретрофит, отново може да имаш затруднения. Например, слагаш печка и си имаш DAB, но пък донора няма DAB. Нито един от двата усилвателя не става. Трябва да си намериш друг, от кола която има и печка и DAB. Също в този случай трябва да се проверят, дали трите крачета към прозореца, са запоени на същите места или трябва да се преправя. 

Знам че са различни, но в случая на схемата го дават с един и същи номер, та по скоро се чудя два еднакви ли са или е само един.

Ако имаш възможност метни едно око. Става въпрос за усилвател с позиция 23.

https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a6+avant/a6/2010-648/0/035-35015/

 

Редактирано от Mindburn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти ЕТКА, за да гледаш PR кодовете според оборудването на колата ;)

Малко е мазало с тия антени и усилватели.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ПР кодовете ги няма аералите. Те ще излязат в етка след въвеждане на вин. Но етката трябва да е "офишъл"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз всъщност, не мога да разбера какъв е проблема точно и какво искаш да направиш. Ако опиташ да обясниш, може и да мога да помогна.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.12.2021 г. at 1:57, Mindburn написа:

Колеги, моля помагайте!

Взех си колата от ремонт в сервиз - смяна на няколко детайла и цялостно боядисване и установих проблем с радиото.

На дисплея стоят налични само 2-3 радия. Като дам ауто скан нищо не намира, а при ръчно търсене (смяна на честоти) излизат всички останали. Не се сетих да проверя дали ги е запомнило но се съмнявам. След диагностика излезе грешка, която при изтриване веднага излиза пак.

Ето я и нея:

1 Fault Found:

02981 - Connection between Radio and Impedance Converter 1

            011 - Open Circuit

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01101011

                    Fault Priority: 5

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 18

                    Mileage: 346618 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2021.12.13

                    Time: 12:00:00

 

             Freeze Frame:

                    Voltage: 14.10 V

 

Върнах се в сервиза, бяха забравили да сложат антенния усилвател който коментираме по горе с позиция 23 и букви АЕ накрая. Сложиха го и грешката изчезна, но проблема със станциите си го има. Като минавам през центъра на София излизат много станции, на други места се губят и остават само 2-3 активни или само текущата която свири към момента. Не стават сиви, а просто изчезват. На мемори ги има всички и си работят, но на ауто скан нищо не намира.

Та от тук тръгнах да гледам схемата за усилвателите. 

Впечатление ми направи, че момчето в сервиза спомена, че "новата" врата която са ми сложили е от кола с десен волан ако има значение.

Преди 1 час, Evgeni K. написа:

Аз всъщност, не мога да разбера какъв е проблема точно и какво искаш да направиш. Ако опиташ да обясниш, може и да мога да помогна.

Това е накратко проблема. Не е болка за умиране, но ме дразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по-скоро провери кабелчетата към антената според мен. Или не са включени, или при демонтажа са ги скъсали. На тея аерали няма кой знае какво да йм се развали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво количество и какъв разход изразходват тези печки? Някой знае ли около колко литъра на час, от колко до колко +-?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Случайно да имате идея дали по нещо различават водните помпи на печките?
На моята гледам че парт номера е 9005470c, но намирам също 9005470d и 9005470е. На външен вид ми излгеждат едни и същи.

Ей тука разликата в цената е фрапираща:
https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c6-dodatkowa-pompa-wody-9005470e-10525677625?reco_id=cb4bbd7a-7df9-11ec-ba89-bc97e12c9940&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&

https://allegro.pl/oferta/audi-a6-c6-dodatkowa-pompa-wody-9005470c-8919440250?reco_id=29d0ac29-7dfa-11ec-88fd-b026284c7730&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO 

Иво, резервоара за въздух за окачването на комбито е триъгълен и е зад задната седалка под кората на багажника.

А и на тая снимка компресор сякаш не виждам, защото е ... трябва да е точно между десния кулер и предна дясна гума.

Това долу на асфалта под кулера не е компресор, а десния халоген за мъгла.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз говоря само за това синьото и оградено в червено :) нищо друго не съм гледал на тази снимка. Ако е за вакуум, ми е интересно моят кош без въздушно дали го има и толкова

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

35 minutes ago, OvivO said:

аз говоря само за това синьото и оградено в червено :) нищо друго не съм гледал на тази снимка. Ако е за вакуум, ми е интересно моят кош без въздушно дали го има и толкова

Ясно, че говореше за посинелите от студ топки :). Вакуумен резарвоар е - цък.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zdrash: да, ти си казвал, куца им много диагностиката на 90% от майсторите...но за наша сметка.

 

@royce: ще заспя спокоен вече :) 

 

няма само за радио антени да се говори тук, без това радиото съм го пускал 4 пъти за 70к

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tsborissov беше се счупила едната шпонка на шайбата на помпата и като запаля тракаше ужасно докато си намери място парчето. Разбраха чак като свалиха скоростната кутия и вече бях купил вериги.  Ако било заклинило парчето можело да се скъса вала според майстора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от скоро започнах да чувам едно особено цъкане при работа на мотора. Нещо средно между цъкане и съскане. Насочвам се към диХтунгите на дюзите. Смяната им рискова процедура ли е? Има ли особености и драматични моменти при процеса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...