DREAMORREAL Публикувано 28 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2021 Имам автоматик, като дам газ на педала има и "втори" натиск с който педала пада повече и съответно колата трябва да се "изреже почеве" как се нарича второто разделение? Също така някак си не усещам разлика на 2.0 тди 140 кс дали е натиснато разделеноето за нормална газ и дали и въпроснния втори разделител, незнам как да го кажа ... карал съм и бензин автомат и там има разлика осезаема а на дизела не намирам, дали е проблем при мене ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 И аз не знам официалния термин на български, ако изобщо има такъв. Чувал съм да казват "след втората дупка". Иначе на английски позицията на педала където се активирва се казва "кикдаун пойнт" а ключето "кикдаун суич". При тебе ако не го усещаш може потенциометъра на газта да е взет от кола с ръчка, или самото ключе да се е прецакало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 Или просто го помпа в ниски обороти и умрелия дизел + умрялата турбина + умрялата кутия не могат да се "наемат" така както му се иска :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване