Jump to content

сервиз Пловдив за 4.2 V8


Recommended Posts

здравейте. решил съм да си купя нещо като за мене. понеже съм карал само италянски коли с предно предаване и не искам да минавам на задно, затова аудито можеби най ще ми пасне. въпроса ми е къде мога да поддържам такъв мотор качествено (и като цяло колата). не ми е проблем след покупка на автомобил да налея още няколко хилки за да съм сигурен, че ще работи както трябва няколко години. по принцип искам ръчни скорости понеже автоматиците ми се струват ненадежни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ами гледам S6 или S4 комбита. тези дето са 10 цилиндровите все още не съм сигурен дъли ги искам заради задължителните автомати. нищо не разбирам от автомати. като цяло и от немски коли не разбирам и ще е много сложно. реално разбирам само от алфа ромео ама тия 3.2 бензиновите са пародия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземи си автомат, обслужи го и му се наслаждавай. Ръчкането е супер излишно. Автоматът има и ръчен режим, ако ти се ръчка :) Ръчната кутия няма автоматичен.

5.2 в S6 не е много разпространен и не знам колко е надежден.

4.2 ако е в добра кондиция, ще е супер, но и ще си гори. Но може и да е много спряло V8 според предишните собственици.

Огледай и 3.0TFSI - с един ремап си върви колата много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@slaviivanov Какъв е бюджета ?

Иначе така като метна един боб най-вероятно гледаш 4F и B6/7 т.е. коли до 2006/7 с 4.2i което става на газ.

Това с ръчните скорости не го разбирам ама щом те влече ...

Иначе до около 2010 и цена около 15 бона 3.0TFSI в А6/4F е най-вървящото и най-бързо засилващо се. Обаче е само с автомат.

Ако искаш ръчка има S4-ки с 3.0TFSI,  цените почват от ~ 20 бона.

 

5.2FSI можеш да го пропуснеш, освен ако нямаш желание за приключения без край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@slaviivanov В предвид факта че си продавам моята. Ако минаваш през София се обади. Можеш да пробваш осмака с ръчни скорости и да прецениш дали е това което търсиш или ще се ориентираш към друг мотор/кутия.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, ivak_S4 написа:

@slaviivanov В предвид факта че си продавам моята. Ако минаваш през София се обади. Можеш да пробваш осмака с ръчни скорости и да прецениш дали е това което търсиш или ще се ориентираш към друг мотор/кутгле

 

гледах е тази обява със клипа. често да ти кажа до сега 2 коли си харесах с ръчни кутии. едната беше твоята. другата беше стара S6 от 2000та. на теб не звъннах защото си пишеше че има газ в обявата. на другата обява звъннах и ми сервира собственика, че е с газова. и като му казах че не търся кола с газова ме пита как ще е карам на бензин :D аз икономична кола си имам. на алфата като зареда резервоара и сигурно 2 месеца минават докъто стане за зареждане. може да се досетите, че не карам много. 

автомат неискам понеже нищо не разбирам от тях. карал съм автоматици и честно казано не ми хасреса (а съм карал бмв Ф11 със два съединителя). 

не ми е проблем да си купя 10 цилиндровата и да е обслужвам. нагари по клапани и смукателни колектори и сичко по 10 от към обсужване на този етап не ми е проблем. проблема ми е колкото и да звучи странно от човек който кара алфа ромео е, че се притеснявам тва ауди да спре и да не тръгне повече по неизвесни причини. свикнал съм на алфите дето съм имал само масло и окачване да сменям. колкото и да ви звучи смешно алфа ромео си е доста сигурен автомобил ако разбираш малко от коли.

като цяло съм си решил да си купя за мене си атмосферен мотор който да има сила и нютони като дизел с турбо. реално ми писна от турбинирани коли вече. 

на този етап малко мнения от хора които имат такива коли ми трябват както и ако някой продава автомобил форумен ще се радвам да го огледам.

На 1.08.2021 г. at 11:04, P_PETKOV написа:

@slaviivanov Какъв е бюджета ?

Иначе така като метна един боб най-вероятно гледаш 4F и B6/7 т.е. коли до 2006/7 с 4.2i което става на газ.

Това с ръчните скорости не го разбирам ама щом те влече ...

Иначе до около 2010 и цена около 15 бона 3.0TFSI в А6/4F е най-вървящото и най-бързо засилващо се. Обаче е само с автомат.

Ако искаш ръчка има S4-ки с 3.0TFSI,  цените почват от ~ 20 бона.

 

5.2FSI можеш да го пропуснеш, освен ако нямаш желание за приключения без край.

бюджета варира в момента, защото парите са в крипто валута :) на този етап можеби 10-15 хиляди е бюджета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай това е твоят екемпляр: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11627905647024230&slink=kzkhr3

Изглежда перфектно, мини през Д-брос да му хвърлят едно око и ако всичко е наред вземай.

Да не забравиш да се похвалиш после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, OvivO написа:

от този пост разбрахме да си продаваме дъртите премиОми и да си търсим Алфа :D

По принцип не е луксозна алфата като ауди ама бая 3.0тди-та са е налагало да ми се махнат от пътя че пречат :) 

Преди 5 часа, crazy driver написа:

В такъв случай това е твоят екемпляр: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11627905647024230&slink=kzkhr3

Изглежда перфектно, мини през Д-брос да му хвърлят едно око и ако всичко е наред вземай.

Да не забравиш да се похвалиш после.

И аз тва гледам като най читаво макар че ми се иска по голяма кола като цяло. 

Само остана някой от Пловдив да каже къде мога да го обслужвам от към смяна на вериги и обслужване на трансмисията ако е автомат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В описанието пише че веригите са сменени вече и е с ръчна кутия.

преди 27 минути, slaviivanov написа:

налагало да ми се махнат от пътя че пречат :) 

Ай стига бе😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, slaviivanov said:

 

не ми е проблем да си купя 10 цилиндровата и да е обслужвам. нагари по клапани и смукателни колектори и сичко по 10 от към обсужване на този етап не ми е проблем.

 

че се притеснявам тва ауди да спре и да не тръгне повече по неизвесни причини. 

 

бюджета варира в момента, защото парите са в крипто валута :) на този етап можеби 10-15 хиляди е бюджета

значи алфите са много яки и издръжливи - аз мисля, че са само донякъде красиви.

 

Не караш много.

 

Пара яко, няма проблем и по 10, ако нещо думне на аудито - т.е. 10/20 бинки за ремонти имаш.

 

Бюджетът следва кривата на криптото.

 

Притесняваш се да не пукне аудито по неизвестни причини - няма такива, тези коли са стари и вече и бай Кольо в гаража ги е понаучил :) 

 

Гледаш навеси на 15+ години. 

 

Ако искаш кола за фън, която ще караш очевидно по-малко и от алфата, има и съвсем други варианти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми гледах американски коли ама един приятел си зе чалънджър и не ми хареса особено. Кефат ме само да ги гледам от страни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, OvivO написа:

значи алфите са много яки и издръжливи - аз мисля, че са само донякъде красиви.

 

Не караш много.

 

Пара яко, няма проблем и по 10, ако нещо думне на аудито - т.е. 10/20 бинки за ремонти имаш.

 

Бюджетът следва кривата на криптото.

 

Притесняваш се да не пукне аудито по неизвестни причини - няма такива, тези коли са стари и вече и бай Кольо в гаража ги е понаучил :) 

 

Гледаш навеси на 15+ години. 

 

Ако искаш кола за фън, която ще караш очевидно по-малко и от алфата, има и съвсем други варианти.

От 12 години карам алфа и стс сигурност имам повече наблюдения от тебе. За тва фленах в тоя форум някой от опит да каже какво е обслужването по А6-ца. Да не стане да купя ауди и да го намразя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, OvivO написа:

Ауди е разплакало много хора, ако си купиш читава кола, добре обслужвана, ще ѝ се радваш :)

До колкото виждам, колегата си търси супер кола с голям атмосферен двигател да бръмчи, да не се налага да я ремонтира и да я кара само събота и неделя за да я паркира пред 35 в студентски 😄 

 

Преди 17 часа, crazy driver написа:

В такъв случай това е твоят екемпляр: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11627905647024230&slink=kzkhr3

Изглежда перфектно, мини през Д-брос да му хвърлят едно око и ако всичко е наред вземай.

Да не забравиш да се похвалиш после.

Тази покрива всичките ти изисквания и изведнъж ти стана малка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А6/S6 с ръчка и V8 има до 2004 което е доста слабо вероятно да се намери в читаво състояние.

След 2004-та няма А6 с вървящ V6/V8 и ръчка.

Тая тема върви добре искам това искам онова ама да в същото време да не е баш това ... заеви.

 

Към автора ходи покарай няколко коли за да решиш какво точно искаш А6 ли А4 ли ... или нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих мнения от някой който има v8 или v10, ама явно няма да стане както си го мислех. Реших се вече на 5.2 V10 комби. Намерил съм и човек за поддръжката. 
Благодаря на всички които се включиха в мохабета

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз въпроси не видях. Ако трябва да съм честен не видях и кои са ти вариантите. Ще коментирам само това което което си писал. 

Първо, едва ли някой друг тук имал повече V8 от мен. За 2 год 6 броя. Все 4F модели.

Ръчна или автомат - в А6 ръчна с 4.2 няма. Нищо й няма на автомата и няма нищо общо с тази която си карал на БМВ то.

Разход - за този автомобил, 4.2 е най-оптимален. 5.2 много неща са различни, доста скъпи и трудно се намират. Читав такъв вариант трябва време и решителност когато излезе.

Всичките бензинови са с добра надеждност. След като не търсиш газификация, 4.2ФСИ е добър вариант. Ама там доста тънкости трябва да се знаят. Забрави за сервиз да ти го огледа надеждно, пък ако ще и в порше да е. Другия проблем пак е, че трудно излизат, а за читави - съвсем зор. Хубавото е, че ще ти е за допълнителна кола и бърза работа нямаш. Инъче, ще те завлекат яко.

Ако имаш конкретни въпроси или коли питай. Мога и с проверка да помогна, но там вече на лично.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.08.2021 г. at 23:16, Evgeni K. написа:

Аз въпроси не видях. 

не съм карал бензин никога и незнам какво да очаквам. също така съм имал само алфа ромео 12 години и не съм имал други коли. 

то е ясно, че няма читави за продан. едно време си купих най евтината в мобилето алфа и си е ремонтирах до цената на нов внос и после 10 години само карах. преди 2 години взех следващия модел алфа защото ми трябваше комби. единственото комби което ми хареса от към неща които търсих беше можеби най скъпото и подържано в форумен сервиз в пловдивска облас. обаче всичко което беше сменяно го сменях пак или го обслужвах на ново защото форумния сервиз се оказа жив ташак. даже имах караници със собственика на сервиза и му обясних кви са проблемите по всичко което е сменял. ще дам пример - филтъра за купето беше сложен напречно и се беше смачкал и си дърпаше нефилтриран въздух. вентилатора беше черен от гняс и едвам го измих със обезмаслител. няма да обяснявам за другите проблеми със спукани маркучи, счупен термостат (лепен) и тн.  

с две думи искам да кажа, че най поддържаната кола щом се продава начи има нещо съмнително.

искам просто някой с 8 цилиндров или 10 цилиндров бензин да каже какво да очаквам ако си купя такава кола. незнам какво да гледам, но ако ме насочиш какво да гледам ще ми е по лесно да бутам цените на обявите и после да инвестирам в ремонт. гледам предимно S6 5.2 и S6 4.2 от 2000-та дето са. Има 2 обяви на дърти S6 4.2 със ръчки ама са обадих и са на газ. незнам къф им е смисъла на тия хора да им сложат газ и да ги пуснат да се продават на цената на 10 цилиндровите. 

няма да давам примери на обяви понежа са малко. всеми може да зададе в мобиле Audi S6 и да цъкне търсене. има няколко V10 и три V8 цилиндрови с ръчка. 

не съм ходил да гледам коли понеже повечето са далече и не ми е спешно. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, OvivO написа:

има ли S6 5.2 в C5 купе? Това са вече много стари коли, ако гледаш от 2000. Ти си преценяваш, разбира се.

5.2 са само ц6.

То всичко е старо което не е ново. От моя опит с коли само гумата и пластмасата се износва. На двигател и скорости ако се поддържат не ни би трябвало да има проблем доста километри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...