Jump to content

сервиз Пловдив за 4.2 V8


Recommended Posts

Абе така е, обаче и много се нагаждат нещата за продажба и после става "бах тея чупливи аудита". Да всеки преди продажба понатъкмява разни работи, счупена щипка, драснато на кожата, но аз говоря за "мейджър" работи. Не е тема да разправям от последните дни на какво бях свидетел, и гледам колата я няма вече. Направо съжалявам новия собственик. 4.2 седан.

Аз все още не мога да разбера кое те кара да държиш на ръчката. Може би е добре да пробваш някое автомат, преди всичко. 5.2 е добър вариант, но много трудно ще намериш читаво. По скоро трябва да ограничиш кое купе ти допада, защото между с5 и с6 разликата е много голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Туй 5.2 има толкова чудесии по периферията които като сгънат и тоя мотор спира да върви. Отделно трупа нагар по клапаните щото е FSI и т.н.

Сигурно ще е яко да го слушаш как боботи тоя туч. Разходите спрямо алфата ще са коренно различни в посока нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче ме кефи тоя форум. Влезнал съм за мнение за ауди, а ми се предлага да си взема Е60. Аз живея в малък град където бмв е на почит и стана много банално. От време на време се вижда по някое ауди по улицата и ми се струва, че виждам нещо много готино и рядко.
Иначе се оказа, че един бивш колега с който се имаме продавал АМG Е класа. Обслужена е и тука е карана 17000 км понеже му е кола за кеф и продаване.

https://mobile.bg/11618584706894050

някой ден ще се повозя на мерца и ще видя какво е стотици коне в галоп :)

И така. Набелязал съм си няколко 10 цилиндрови аудита и ще видя кога ще ходя да ги гледам. Можеби като тръгне детето на градина. 
На този етап съм отворен за предложения за коли които са на близо в пловдивска област. (Незнам тази тема дъли и е мястото за предлагане ма коли).

на първо място търся 5.2 v10 комби, след това 4.2 от старите S6 пак комби. В краен случай съм съгласен на седан S4 4.2 защото комбито нещо не ми харесва. Най важното е да нямат газови шишета в багажниците. 
 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно при A6/S6 C5 4.2, разликата между ръчни и автомат е драстична. И не само като бързина, но и като усещане и пъргавина по време на шофиране. Автоматът е стар, с много загуби и често с предстоящ ремонт. Не случайно е описван като "дупка за конски сили".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.08.2021 г. at 11:40, slaviivanov написа:

Има 2 обяви на дърти S6 4.2 със ръчки ама са обадих и са на газ. незнам къф им е смисъла на тия хора да им сложат газ

Продай си алфата, вземи си 4.2 за евридейка и ще разбереш смисъла на газ-та ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ivak_S4 написа:

незнам къф им е смисъла на тия хора да им сложат газ

Смисъла е ,че разходите за гориво са наполовина .В което аз лично виждам голям ,,смисъл" тъй да се каже.А ти какво лошо виждаш в газта? Ако  разбира се цялата система е пдбрана и поставена качествено и с акъла си ... 

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.08.2021 г. at 10:44, ivak_S4 написа:

Продай си алфата, вземи си 4.2 за евридейка и ще разбереш смисъла на газ-та ;) 

Аз мога да си зема 4.2 и без да продавам алфата 😉

На 10.08.2021 г. at 12:13, crash77 написа:

Смисъла е ,че разходите за гориво са наполовина .В което аз лично виждам голям ,,смисъл" тъй да се каже.А ти какво лошо виждаш в газта? Ако  разбира се цялата система е пдбрана и поставена качествено и с акъла си ... 

не търся кола на газ. Разхода не ми е приоритет. 
пък и с 4.2 на газ станцията е супер смех. Се едно да си сложа мазут на алфата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах те напълно... Е аз пък не страдам от комплекси какво и кой ще си каже вижте го па тоя кара 4.2 на газ 😉... Не че не можеше и на бензин само да я карам ,но не виждам смисъл от тази глупост  при положение ,че на този мотор се монтира безгрижно газова уредба.Нали пак казвам с правилно подбрани компоненти...Да за мен е глупаво и неразумно (мое си виждане) при положение ,че разлика във вървеж и газта не  създава грижи и проблеми по автомобила ,да карам на бензин .Но всеки сам си преценява и всеки има различни виждания за живота и заобикалящата го среда 😀...

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дрън дрън това ултра гига мега модерно 4.2 дето ще гори около 20 в града освен ако не се бута. Извън ще е ~ 10ка... без много много да се гази та да това са големи "тъпаци" дето карат на газ 20 годишни кошове. Това с ганьовското мислене, че щом зареждаш с газ дъртио премиум си скъсаняк е нема такава пародия... ама народо психология. 

 

Реално погледнато 5.2 е с безумно скъпи ремонти ако почне да се скапва. S6 с 4.2 не остава по назад, отделно има части които са само за него... ама кво ти пука.

 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, slaviivanov написа:

не търся кола на газ. Разхода не ми е приоритет. 

Нормално е да не ти е приоритет като ще я караш само събота и евентуално неделя. Объркал си се напълно. Търсиш си кола за фън за уикенда и си се спрял на тотално грешни коли заради липсата на бюджет. 4.2 не е нищо особено, че да е кола за уикенда. 5.2 ако имаш късмет може и да го караш 2 - 3 седмици, преди да започнат проблемите и писането във форума "какво да правя?". 

Редактирано от ivak_S4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално и двете моторизации към днешна дата са супер спрели ама сигурно е блазнещо да изшиеш 12бона и да караш V10 ухааа, което с лекота може да глътне още толкоз. 

 

4.2 в S6 няма какво да се коментира от към вървеж "топ" мотор еле пък с автомат каква стрела е 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S6 4,2 ръчка (каквото търси авторът) е 5,7сек 0-100

S6 5,2 автомат е 5,3 

Хич не ми се виждат спрели, камо ли СУПЕР спрели. Сега в какво здраве са е друг въпрос, но да предположим, че няма да си купи тотално счупен мотор. Вече колко смисъл има в такава покупка знае само авторът...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, pampo написа:

S6 4,2 ръчка (каквото търси авторът) е 5,7сек 0-100

S6 5,2 автомат е 5,3 

Първо това са данни на хартия второ колкото и вярни да са били 15-20 години по късно ще леееко по-различни. Заеви тия шлепове от по два тона... могат да се нарекат всичко друго, но не и бегачки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е никъде не съм прочел, че човекът търси бегачка. Доколкото разбрах търси двутонен шлеп с разход 25 градско. Иска да слуша бучене и да се кефи сигурно. Но няма как здрави коли от търсените да са "супер спрели".

Иначе е ясно, че ще го накажат с Е60 космос, ма какво от това. 

А колкото до карачите, обикновено обичат да се наричат така хората, които създават ежедневно ситуации на пътя. Освен това в България всеки може да кара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяко мнение си е от полза. Аудито си е дърто наистина 5.2 v10-ката, ама то други 10 цилиндрови коли няма да има вече. 
Не ходя на състезания и не ми трябва бърза кола.

Между другото алфата е повече коне от стоково 330д. Карал съм задно предаване кола на мокро. Като мина през локва и пада скороста на половина.

нека мнения за самото ауди като цяло някой да сподели какво е правил и какво не му харесва.

Между другото съм на 40 години. Няма смисъл да ми казвате да си взимам бмв или да гаресам газови уредби. Щом не ги харесвам начи има причина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@slaviivanov Наборе, тука във форума няма да чуеш добра дума за покупка на ауди над 5 години. Съфорумците помагат много, спор няма, ама това после, като купиш бегачката.

Парите за които ще купиш старо ауди, трябва да си готов в рамките на до две години да ги извадиш отново, това без глезотиите , а просто да стане кола. 

Дано съм бил полезен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след последното много изписано не мога да не препоръчам любимия форумен мотор - 3тфси, феновете му ще ти кажат колко коня става след мапване. Ще харчи 2 пъти по-малко от 5,2. Пак на хартия му дават 6,1 до 100 сток, което ми се струва пре-достатъчно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се ебавате с човека ?

Ама всеки път едно и също , вече станахте банални и то все едни и същи хора !

 

Купувай каквото ти е кеф !!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да купува де като е толкова мераклия. Дано случи на кола и да няма после теми... бах тия чупени аудита. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросното 3.0TFSI е с чарджър, има поведение на атмосферен мотор и има сила още от 1000-1200 оборота само след софтуерен ремап минава 400 коня. В купето на 4F с 200 е на ~ 3300 оборота. За мен лично в диапазона около 15 бона няма аналог на 4F с 3.0TFSI което предлага вървеж същевременно имаш голямо купе, е не харчи като 3.0TDI ама пълно щастие няма. 

Обаче няма звука на V10... или поне такива са мненията из интернет. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...