Jump to content

Смяна на масло на 3.0 тди


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Оставих си колата за смяна на масло и филтри и два часа по-късно ми се обадиха, че колата е счупила двигател. Отидох в сервиза и ми обясниха, че при заплването след смяната е прехвърлила веригата и двигателя сега е за боклука. Когато попитах дали са напълнили масления филтър преди да я запалят те ми отговориха, че нямало такава практика и никога не са го правили и не са имали проблем. Възможно ли е заради това да се е почупила? Колата е Ауди а4 б7 3.0 тди 233hp.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, да, особено когато са износени обтегачите на веригите. Би трябвало сутрин за няколко секунди да си чувал изтракване при студен старт за секунда - две.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно това с пълненето на филтъра се говори, че помага, но в сервизите казват, че не помагало и били наобратно маслените магистрали и еди какво си...не знам и аз на кое да вярвам.

принципно това с пълненето на филтъра се говори, че помага, но в сервизите казват, че не помагало и били наобратно маслените магистрали и еди какво си...не знам и аз на кое да вярвам.

 

@vinstrol_: в кой сервиз си остави колата? Съжалявам за случилото се, знаеш ли дали е сменяно нещо по веригите и какъв сигурен пробег има колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

450-500 са минималните, предполагам. Тия вериги карат много километри , а за да се стигне до там, няма как да е на 200-300

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не всички 3.0 са на 400+ :) но зависи и как са се отнасяли собствениците...може и по-рано да се предадат "ланците"

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обтегачите са били чао преди смяната. С пълнене или без не би трябвало да им стане нищо. Аутопсията ще покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се струва много странно това да стане точно по време от една рутинна смяна на маслото. Може да се получи обаче ако се налее значително повече масло отколкото трябва. ;)

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, или младежАТ местещ навеса от бокс в бокс, го е изкарАл за по ено кеФ кръКче, понАтиснАл го е юнашката и.......

(и автора, да знаеш, че маслен филтър НИКОГА не се пълни предварително)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден, то заради износените вериги още преди десетина години някои сервизи отказваха смяна на масло на тия шлепове. Ходеха и митове, че се сменя само с помпа и подобни глупости. Но да, така се случва, ако верижките са износени.

Преди 21 часа, NIKO написа:

, или младежАТ местещ навеса от бокс в бокс, го е изкарАл за по ено кеФ кръКче, понАтиснАл го е юнашката и.......

(и автора, да знаеш, че маслен филтър НИКОГА не се пълни предварително)

Ае, ма ти пак имаш нужда да бъдеш нагрят, охлабил си колана и шапката е на уволнение ? С кое точно помогна с тоя пост, гусин пробил диод?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова.......на всяка смяна на масло,сменям и горивен филтър. Като се смени и горивния после пада въртене на стартер хубавичко докато обезвъздуши. През това време всичко по маслените х*йни се е наместило и така. Знам, че се обезвъздушава с кабел и т.н и т.н, но не съм го правил така до сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Gangbango: това въртене на стартер обаче дали се харесва на алуминиевата ГНП? Мисля, че е добре с VCDS да се обезвъздуши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 1 час, OvivO написа:

Мисля, че е добре с VCDS да се обезвъздуши.

:top: Така е.

 

Между другото, това, като опция през диагностичната програма, е единствената огромна крачка при V образните дизелови шестаци на ВАГ,  в сравнение с предшествениците 2,5, където трябва да си кардиолог, за да обезвъздушиш след смяна на горивен филтър. Аааа и липсата на VР44, за щастие е втори плюс. Добре, че експериментираха с комънрейла при 3.3 ТДИ, да излезе нещо читаво след това. Изобщо.... дизели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На повечето коли след 2012 има activate fuel line electronic. Пускате ,чувате как жабури и свисти горивото,като утихне около 30 секунди до 1 Мин палите.

От 2009 до 2012 май съм срещал  основно отделни елементи,помпа в резервоара,трансферна   , които трябва да се стартират.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Gangbango написа:

Въх......не се бях сещал за нея. Спирам с тая практика. Масло във филтъра, нафта в ГНП-то и тогава палене.

Това е най-голяма грешка на фейс да въртиш на празен горивен филтър. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...