vinstrol_ Публикувано 2 Август 2021 Доклад Share Публикувано 2 Август 2021 Здравейте колеги, Оставих си колата за смяна на масло и филтри и два часа по-късно ми се обадиха, че колата е счупила двигател. Отидох в сервиза и ми обясниха, че при заплването след смяната е прехвърлила веригата и двигателя сега е за боклука. Когато попитах дали са напълнили масления филтър преди да я запалят те ми отговориха, че нямало такава практика и никога не са го правили и не са имали проблем. Възможно ли е заради това да се е почупила? Колата е Ауди а4 б7 3.0 тди 233hp. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 2 Август 2021 Доклад Share Публикувано 2 Август 2021 Възможно е, да, особено когато са износени обтегачите на веригите. Би трябвало сутрин за няколко секунди да си чувал изтракване при студен старт за секунда - две. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Август 2021 Доклад Share Публикувано 2 Август 2021 принципно това с пълненето на филтъра се говори, че помага, но в сервизите казват, че не помагало и били наобратно маслените магистрали и еди какво си...не знам и аз на кое да вярвам. принципно това с пълненето на филтъра се говори, че помага, но в сервизите казват, че не помагало и били наобратно маслените магистрали и еди какво си...не знам и аз на кое да вярвам. @vinstrol_: в кой сервиз си остави колата? Съжалявам за случилото се, знаеш ли дали е сменяно нещо по веригите и какъв сигурен пробег има колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 2 Август 2021 Доклад Share Публикувано 2 Август 2021 (Редактирано) 450-500 са минималните, предполагам. Тия вериги карат много километри , а за да се стигне до там, няма как да е на 200-300 Редактирано 2 Август 2021 от venko74 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Август 2021 Доклад Share Публикувано 2 Август 2021 (Редактирано) не всички 3.0 са на 400+ но зависи и как са се отнасяли собствениците...може и по-рано да се предадат "ланците" Редактирано 2 Август 2021 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 2 Август 2021 Доклад Share Публикувано 2 Август 2021 Може, но предполагам, че до 300 трябва да е с оригиналното масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 Обтегачите са били чао преди смяната. С пълнене или без не би трябвало да им стане нищо. Аутопсията ще покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 (Редактирано) И на мен ми се струва много странно това да стане точно по време от една рутинна смяна на маслото. Може да се получи обаче ако се налее значително повече масло отколкото трябва. Редактирано 3 Август 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Август 2021 Доклад Share Публикувано 3 Август 2021 , или младежАТ местещ навеса от бокс в бокс, го е изкарАл за по ено кеФ кръКче, понАтиснАл го е юнашката и....... (и автора, да знаеш, че маслен филтър НИКОГА не се пълни предварително) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 Добър ден, то заради износените вериги още преди десетина години някои сервизи отказваха смяна на масло на тия шлепове. Ходеха и митове, че се сменя само с помпа и подобни глупости. Но да, така се случва, ако верижките са износени. Преди 21 часа, NIKO написа: , или младежАТ местещ навеса от бокс в бокс, го е изкарАл за по ено кеФ кръКче, понАтиснАл го е юнашката и....... (и автора, да знаеш, че маслен филтър НИКОГА не се пълни предварително) Ае, ма ти пак имаш нужда да бъдеш нагрят, охлабил си колана и шапката е на уволнение ? С кое точно помогна с тоя пост, гусин пробил диод? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 Затова.......на всяка смяна на масло,сменям и горивен филтър. Като се смени и горивния после пада въртене на стартер хубавичко докато обезвъздуши. През това време всичко по маслените х*йни се е наместило и така. Знам, че се обезвъздушава с кабел и т.н и т.н, но не съм го правил така до сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 @Gangbango: това въртене на стартер обаче дали се харесва на алуминиевата ГНП? Мисля, че е добре с VCDS да се обезвъздуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 Въх......не се бях сещал за нея. Спирам с тая практика. Масло във филтъра, нафта в ГНП-то и тогава палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 Преди 1 час, OvivO написа: Мисля, че е добре с VCDS да се обезвъздуши. Така е. Между другото, това, като опция през диагностичната програма, е единствената огромна крачка при V образните дизелови шестаци на ВАГ, в сравнение с предшествениците 2,5, където трябва да си кардиолог, за да обезвъздушиш след смяна на горивен филтър. Аааа и липсата на VР44, за щастие е втори плюс. Добре, че експериментираха с комънрейла при 3.3 ТДИ, да излезе нещо читаво след това. Изобщо.... дизели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 (Редактирано) На повечето коли след 2012 има activate fuel line electronic. Пускате ,чувате как жабури и свисти горивото,като утихне около 30 секунди до 1 Мин палите. От 2009 до 2012 май съм срещал основно отделни елементи,помпа в резервоара,трансферна , които трябва да се стартират. Редактирано 4 Август 2021 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 4 Август 2021 Доклад Share Публикувано 4 Август 2021 Преди 10 часа, Gangbango написа: Въх......не се бях сещал за нея. Спирам с тая практика. Масло във филтъра, нафта в ГНП-то и тогава палене. Това е най-голяма грешка на фейс да въртиш на празен горивен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Август 2021 Доклад Share Публикувано 6 Август 2021 На префейса не съм чувал да има обезвъздушаване с VCDS, ама ако някой знае да сподели, ще е полезно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 6 Август 2021 Доклад Share Публикувано 6 Август 2021 Всичките имат помпа. Да въртиш на стартер, за да не поломиш мотор от вериги е велико Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Август 2021 Доклад Share Публикувано 6 Август 2021 на префейс как се обезвъздушава при смяна на горивен, че скоро идва ред... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 9 Август 2021 Доклад Share Публикувано 9 Август 2021 Пускаш си на basic settings 35 канал, активираш помпата ръчно и като спрат да се чуват бълбучките си патрон 👌 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Серафим Йорданов Публикувано 12 Август 2021 Доклад Share Публикувано 12 Август 2021 vinstrol_ Можеш ли да ги съдиш ? 😅😁😀 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване