Dakata91 Публикувано 5 Август 2021 Доклад Share Публикувано 5 Август 2021 Здравейте, колеги, на 30ти юни при опит да запаля колата, установих, че явно акумулатора е паднал - вътре мигаше като коледна елха. Подадох ток от друга кола, запалих я и си я карах спокойно до вчера, вчера отново същия филм - бутам ключа и всичко мига вътре. Единствено шофьорската врата се заключва, пасажерската е отключена, задните също, а багажника - заключен, явно понеже е електрически и не мога да го отворя. Знам, че има вариант да пусна седалките и да отворя багажника по този начин, но колата стои в гараж и няма вариант да отворя реално багажника. Мисля да й подам отново ток и да проверя сегашния акумулатор какъв е и да търся същия или с подобен Ah. Чета из форума, че при смяна на акумулатор се изисквало кодиране чрез VCDS, въпросът ми е задължително ли е това да се прави, ако взема същия акумулатор като марка и показатели, или ако взема сходен - различна марка, но същ Ah, както сегашния? Къде трябва да вляза във VCDS, за да запиша, че колата е с нов акумулатор и реално какво изобщо друго трябва да записвам вътре? Нямам менюто, което показва акумулатора на колко % е, ако има значение - активира ли се, така ли си идва автомобилът 🤷🏻♂️ A6, 233hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Август 2021 Доклад Share Публикувано 5 Август 2021 Ползвай търсачката - въпроса с акумулатора и какво трябва да се кодира с VCDS вече е разискван многократно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts