Jump to content

Изгасна в движение


venko74

Recommended Posts

 

може ли някой да обясни отново как работи пасивната помпа зад шофьора?

От нея има два маркуча:

1. прозрачно гофре с щипка накрая, този по спомен се щраква за отиващата към горивния филтър нафта - от долната страна на горната шайба с двата шиша.

 

2. черно гофре бе при мен, той е по-дебел - щраква се на капака на кошницата, който е с дупки и има специална дупка за това гофре. Да не би да си е задължително да е на кошницата на капака, за да пада горивото в самата кошница, когато е ниско нивото в резервоара?

 

 

EF593503-F577-4884-ADDA-E6C5304BFCD7.jpeg

 

 

 

П.П. на самата кошница отдолу също има една цедка и едно малко червено гумирано клапанче, което също нямам идея как и кога работи.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 107
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

това по маркуча с щипка - прозрачното гофре - през него директно отива към горивния филтър. Така и се балансират двете части.

 

А черното гофре, което е на капака на кошницата? 

Ако и там се засмуква и увлича нафта през самата цедка на дъното на кошницата, за да се прехвърля към дясната част на резервоара, когато останат под 30 л гориво, тогава гофрето ще трябва да си е щракнато на капака, иначе няма да се създава налягане и да се прехвърля...пинче мадре...пак ще трябва да отварям вероятно само за да го сложа в правилната дупка...поне няма да се вади кошницата, което е и най-мизерната част.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно обратното е. Това със щипката отива към лявата половина и към филтъра едновременно, а това, което се закопчава на черния капак е което идва от лявата половина.

Налягането от по-тънкия маркуч отива в по-дебелия и по този начин разликата в диаметрите се допълва от горивото на лявата половина.Аз поне така си го обяснявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, venko74 написа:

 

Честно казано не виждам логика да угасне заради този маркуч.Този идва от другата половина и просто горивото се пълни директно в кошницата на помпата.Дори да е изваден, пак ще си отива горивото в правилната част на резервоара.

Намерих кошницата празна.Явно когато резервоара е пълен над определено ниво,няма проблем,защото просто си прелива вътре гравитационно. След като нивото спадне,кошницата се пълне първо с гориво от часта зад шофьора,друго обяснение нямам. А фактите са,маркуча се беше извадил,кошницата празна и колата даже не палеше. В момента който го сложиш на мястото му,вече 2-3 години няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-отдолу на кошницата има нещо като клапанче, през което да се пълни кошницата.Възможное да е било заседнало тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези черните полепи, бяха нещо мазно като слуз. Предполагам е от самото гориво някакви отлагания, едва ли има общо със стружки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...