Jump to content

Купуване на Audi A4 B8/B9 Avant - въпроси и конкретни обяви


Recommended Posts

Привет,

 

След повече от 10 години вярна служба, мисля да сменям моето Audi - A4 B6 Avant 1.9 TDI 131 к.с. 6 ск. ръчка - с нещо по-ново.

Харесали сме с жената пак Audi A4, но по-новите генерации - B8.5 (2014-2016) или B9 (2016-2017).

(Гледахме и Passat B8 Комби дизел, с много повече място, но пък Ауди изглежда по-добре, екстериор и донякъде интериор, субективно мнение)

За уточнение, ще се ползва за ходене на работа и извозване на 4-членно семейство градско, а колкото можем често и на разходки извънградско.

(А4 не е най-големия семеен автомобил, но комбито почти винаги досега е успявало да събере каквото хвърлим в него)

Нямам идея колко минаваме на година - да кажем 10-12000 км.

 

Задължителните изисквания не са толкова много - да е комби, автоматик, и да има достатъчен ресурс за изпреварване на пътя.

Няма да е лошо да е Quattro, че има фенове на ските в семейството :)

Като цяло за двигателите повече гледаме за дизел, за бензините доста негативи има из форума написани.

Добре е поддръжката да не е един вагон пари, затова гледаме 2.0 TDI 143/150/177/190 к.с.

 

Ето няколко оферти, които изглеждат прилично на пръв поглед в mobile.bg

 
Ще съм благодарен да кажете вашето мнение за тези обяви.
Особено първата изглежда интересна с пробег от 150000 км.
Има и една с виртуален кокпит - изглежда хубава екстра.
Последната пък е за по-малко пари и по-старата генерация, но субективно пак изглежда добре моделът отвън и отвътре.
 
Има ли според вас големи проблеми при тези автомобили с тези дизелови двигатели от тези години?
Ще има ли проблеми с прословутия DPF при преобладаващо градско каране?
Много по-скъпо ли е да се поддържа Quattro спрямо само предно?
Какво трябва да се гледа задължително при преглед в сервиз на колата при покупка - освен дюзите, разбира се?
 
Благодаря предварително на всички отзовали се спецове :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре да в куатро, на предно много превъртат гумите при по-рязко потегляне. За поддръжката нямам идея колко по-скъпо ще е. Въпрос на приоритети.

Колкото и коня да е все ще има ресурс за изпреварване, с-троника е много бърз. До сега не съм чул някой да има проблем с DPF или двигателя. По-скоро проблеми има с кутията. Трябва тя да се провери. Най-добре цялостен преглед на колата в Порше, 150 лева струва. Разликата между B8.5 и B9 е много голяма. По-добре B9.

Първата обява - много базова, общо взето няма никакви екстри, само куатро. Дори преден парктроник няма. Като гледам номера е регистрирана преди 7-8 месеца, интересно защо я продава.

Втората - има дистроници, което е много добре. Регистрирана е съвсем скоро. Наближава и смяната на ремъците.

 

Ако бюджета позволява бих погледнал тази https://m.mobile.bg/details/11623070869816531#&gid=1&pid=17

Матрикс фарове, с лайн вътре и вън, дистроник, лейн асист, виртуален кокпит, сайд асист, камера, 18ки джанти, куатро. Има си всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, първата кола определено няма много екстри, аз чак сега успях да погледна по ВИН, благодаря!

Втората е с доста повече екстри, но не е quattro.

 

Позволявам си да добавя и една четвърта обява, която е quattro и има екстри подобно на втората.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11628857575711839&slink=l500t5

Тук сме вече над 200 000 км, но пък собственикът твърди, че е сменял водна помпа (предполагам и ремък, сигурно на 210 000 както е по предписание?)

Екстрите са като на втората, има доста неща.

Ако може и за нея мнения, ще съм благодарен.

 

Иначе за предложената кола (от колегата v140) - тук ще отидем на 40 000 лева и нагоре с първоначално обслужване, предполагам.

Вече отива над парите, които съм склонен да дам за кола :)

Аз не написах в началото, но да кажем 35 000 е бюджета, включително първоначално обслужване.

Освен това е в Сливен, далечко идва.

 

П.П. Аз не успях да намеря, колко струва грубо смяната на ремък и водна помпа на A4 B9?

Редактирано от commsense
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е като екстри, само белия салон не ме кефи, но това е въпрос на вкус. Вероятно и затова не е сниман. Така като гледам е пакет бизнес клиенти или нещо такова. Питай го дали я е взел от Лидл. Ако е от там ще има пълна история. Смяната ще е към 1500 +-300 предполагам. Щората на покрива стои странно, намачкана ли е нещо, не мога да разбера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@MachineSpirit

Да, май това Ауди А4 Б9 е с Quattro Ultra, но ние няма да се мятаме из горите и канавките, та може би не е лошо заради по-ниския разход и все пак по-доброто поведение на пътя?

 

@v140

Точно така е, била е едно време в Лидл доколкото разбрах.

Салона не е ли сив (на снимка 4) или на мен така ми се струва? Аз също не съм най-големия привърженик на бял салон, но пък ако е читава колата - да мацат децата вътре, какво да се прави :)

Колата има шибидах, може би затова така стои тавана, не знам, ще го гледам при възможност.

 

Още веднъж благодаря на всички, които помагат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За dpf-a на дизел , който е подминал 150-200 к може да се предположи,че ще започне да създава проблеми ,ако се кара предимно градско и на къси разстояния и т.н. Разбира се , има и значение предишния собственик дали е използвал колата за пътуване предимно на дълги разстояния.

Познат си купи наскоро B8 3.0 tdi , quattro , automat от българска автокъща. Намазана , изпрана , гримирана ...с измит двигател...))) като нова..))) Твърде малко е карана все още , но лампичката на dpf –започнa да светва , колата да спира и да влиза в авариен режим. От сервиза му обявиха цена 2 к евро за нов dpf (става въпрос за Нидерландия). Тук разбира се ще намерят и по- евтин вариант , но при всички положения ще и въпрос на компромис с нещо.

Иначе тия Ауди – та от Българските автокъщи , авторът да не обръща толкова внимание на обявените километри (всички знаем защо)... ,замаскирани(а не ремонтирани) дефекти и т.н.

Тия дни гледах разни А4 – ки от тоя аукцион и ми се сториха доста изгодни

https://www.adesa.eu/bg/car/info?auctionId=5499528

https://www.adesa.eu/bg/car/info?auctionId=5502018

https://www.adesa.eu/bg/car/info?auctionId=5501934

Последната отговаря на изискванията , автоматик е. Над 100 снимки. Подробен доклад , който отразява всяка драскотина. Има обявена цена на която може да се придобие без надаване 8 600 евро ,а все пак 2015 година.. Не знам за мен това са по истински коли от тези „идеалните“ , които се предлагат у нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айй кво убаво комбЕ излезе е сега ,с 3.0 дизей на предно...150к с лайнчета бля бля дистроник 09.2016 лето

Забравих важното  , 18 евра му искат 

 

Screenshot_20210817-064537_eBay Kleinanzeigen.jpg

Screenshot_20210817-064544_eBay Kleinanzeigen.jpg

Редактирано от moto_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, GameON написа:

 

 

Между мултитроник и с-троник не съм сигурен кое е по-скъпата и трошлива недомислица. :lol:

 

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бяхме тръгнали да караме на преглед в сервиз четвъртата обява:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11628857575711839&slink=l500t5

Но за съжаление някой я е капарирал точно преди нас, явно отпада.

 

@gogogo79

Наистина има много подробна информация, но ми се струва много разправия с такъв род покупка. Трябва някойо да ги преглежда тези коли дистанционно, как става не знам.

Не знам и може ли физическо лице да ги купува, после транспорт, и т.н.

Аз лично нямам капацитета да го направя това :)

 

@moto_fan

Откъде са тези обяви? В някой сайт ли?

Тройката дизел ми се струва, че е по-труден за поддръжка двигател, засега ще се целим в 2.0 ТДИ.

 

@GameON

Да, бягаме далеч от мултитроника :)

 

В крайна сметка търсенето продължава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.mobile.bg/details/11629407846833054

 

Тази видя ли я? Гледам днес е пусната. Не е куатро, но пък си има други предимства. Матрикс, дистроници, хубав салон, по-малко км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@v140

Видях я колата, не изглежда зле, но все още се опитвам да се оглеждам повече в диапазона 30к преди обслужване.

Все пак става дума за коли на по 180 - 200к километра.

 

Вече се принудих и аз и гледам и обяви извън София.

Какво мислите за тази от Плевен, отново 4x4, виатуално табло и т.н.

Не видях за сервизна история, но има документ за обслужване - ремък и помпа.

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11598085848469118&slink=l8qbut

 

Редактирано от commsense
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последната кола ми дадоха и ВИН-а.

WAUZZZF43GA060500

Тя е под-модел: quattro sport, тоест по-богато е базовото оборудване.

Но пък допълнително оборудване изглежда малко ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, commsense написа:

 

Убава кола ,като изключим че януари 2018 на 86к малко са я били поударили отпред отзад и оттогава 3 пъти ходи на реглаж и сигурно все им бега нещо 😂

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емм като за " ТОП СЪСТОЯНИЕ! ! ! КАТО НОВА! ! !" (Би трябвало вин-а да е за тая кола) толкова ... заеви ама за тея пари толкова в немското мобиле най-евтината подобна А4-ка е 16 евра.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@P_PETKOV

ВИН WAUZZZF43GA060500 ми го даде човека от Плевенската обява, ето тази:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11598085848469118&slink=l8qbut

 

В края на деня вдявам бавно :) Каква е връзката с Русенската обява, посочена от теб?

33 minutes ago, P_PETKOV said:

Емм като за " ТОП СЪСТОЯНИЕ! ! ! КАТО НОВА! ! !" (Би трябвало вин-а да е за тая кола) толкова ... заеви ама за тея пари толкова в немското мобиле най-евтината подобна А4-ка е 16 евра.

 

 

 

@moto_fan

2 hours ago, moto_fan said:

Убава кола ,като изключим че януари 2018 на 86к малко са я били поударили отпред отзад и оттогава 3 пъти ходи на реглаж и сигурно все им бега нещо 😂

Това от проверка на история по ВИН ли излиза?

 

Иначе сигурно сте прави, повечето ТОП ВЕЛИКИ КАТО НОВИ коли тук сигурно имат доста видими и невидими кусури :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@commsenseМоя грешка нещо съм се объркал с линковете или поне тази русенската се отваряше ... извинявам се за което.

Ама все тая плевенската няма уникална и топ в описанието, обслужваш за близо 2 бона преди 100км и я пускаш за продажба някак си не се връзва.

Уви повечето коли на Бг пазара ще са с подобна история ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, P_PETKOV написа:

Аз в началото бях объркал линка в поста ми (бях написал Русенския вместо Плевенския), и го смених след 1-2 минути, оттам сигурно се е отварял Русенския линк, така че в мен е причината :)

Така или иначе, Плевенската има някои екстри, но няма парктроник отзад, което ми е малко грижа, сегашното ми Ауди А4 е с 20см по-късо, и в началото може с новото да правя "испанско паркиране с побутване и отместване" в центъра :)

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информацията в обявата май не е променяна за последната една година. Обслужена преди 100км но 10/2020г :), или поне от тогава е разписката за частите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Малко се бях отнесъл по други задачи, но тези дни пак погледнах, какво мислите за тази обява?

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11630857442267264&slink=lgv0la

Повечко пари е, но пък на малко километри?

Писах за ВИН, тепърва ще я гледам как е излязла от завода ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предната броня не е с-лайн. Вероятно е сменяна, защото другите неща са си с-лайн. Да кажат защо е сменена. Седалките виж, на снимките шевовете изглеждат прокъсани (може и от снимките да е де). Тези седалки са много здрави, трябва да изкарат над 150к+ и да са като нови.

ПП: пише 19 цола джанти, а колата е с 18

Редактирано от v140
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех ВИН-а на Варненското Ауди: WAUZZZF40GA086486

Quattro sport модел е, с доста екстри, с пакети Assistance package Tour с всички асистенти, Equipment package: S line sport / Plus и разни други.

Не успях да питам нищо засега, много набързо се чухме с човека.

Според мен седалките са от снимките, и на други коли така става от компресията на снимките сигурно.

С 18-ки е излязла от завода, да :)

 

Какво мислите?

П.П. Напоследък разни хора ми говорят как S-Tronic е много трошливо и да не се занимавам с такива скоростни кутии.

Поразрових и видях, че има Audi A4 B9 с кутия на ZF, като например това:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11626463788761308&slink=ljeg1a

То ясно, че отиваме в друг клас поддръжка и разход и всичко, но дали пък наистина толкова си струва човек да си вземе ZF кутия пред S-Tronic?

Сигурно има тук хора, карали и двете, може ли да дадете мнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...