Jump to content

Покупка на Audi Q5 3.0 TFSI


Recommended Posts

Здравейте, обмислям закупуването на Audi Q5 3.0 tfsi. В момента не е много ок ситуацията да се внася от Канада(има проблеми с транспорта, през Варна шанса да мине колата е 0) , та ще прегледам тези на българския пазар .

 

 

Искам да попитам какво да гледам по колата като отида да я видя ? Разбира се ще снимам вин-а и ще проверя някъде дали е имало проблеми или не.

 

Също така горе-долу колко излиза цялостното сервизиране след покупка: PCV, Термоста, водна помпа, масла, филтри, скорости, диференциал, раздатка  ? 

 

Видях, че сте коментирали кое е общо-взето най-подходящото масло за този мотор, та ще си поръчам от ato24 :) 

 

Конкретно тази ще ходя да гледам https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21622267601815614&slink=l0nklk Няма B&O, но според документацията всички Audi Q5 от 2015 са с BOSE стандартна музика. 

Редактирано от Drone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще отнеме доста време време. И през холандия също е проблемно в момента, не е като във Варана, но пак е шит. 

 

Също така, такива аудита на търгове в Канада няма много много. И като цяло намирането на читав екземпляр до към 30к лв ще е трудничко :)  

 

Иначе за конкретната обява се оказа, че един приятел познава хората от автокъщата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На търгове няма, но на обяви има и пак ще дойдат на добри пари, без да са блъскани. Чакаш 2-3 месеца... 

пример

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кое те притеснява по вноса , аз чакам едно Q5 от Канада , има забавяне в Бъргас заради оня случай с колите от САЩ , но друга драма няма за сега. 

варианта до Холандия и на автовоз ти е най-бързия в момента . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е драмата с Холандия? 

 

Това от обявата тепърва трябва да мине техно тест еко такса такса г.о. което са си едни пари отгоре. Също така стоповете трябва да се оправят (с други или кодиране и те така). 

 

Относно обслужването разликата от сервиз до сервиз може да бъде двойна! После зависи дали всички части ще са ОЕМ, също така дали ще се следват процедурите на Ауди. За пример ако се сменя PCV клапана както ауди го дават само частите са ти поне 500 лв и т.н.

Под 1500 едва ли можеш да минеш. 

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еко такса ще трябва да се плаща, дори и да го поръчам сега от Канада :) Тя се плаща винаги.

Истината е, че искам да покарам малко едно такова за да видя дали ще ми хареса или не.

Иначе имам хора, които могат да ми докарат от Канада, но сега са в България на море :D Та ще трябва да почакам 1 месец поне. След това като отидат там ще могат да ми намерят нещо. Не че бързам да взимам някаква конкретна кола, но така като гледам до нова година няма да съм сменил сегашната. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е не е чак па такава драма,

аз взех 2013 2tfsi на 160к км , с чист carfax, и разходите по докарване , технотест и тн пак е с 30% под пазарната цена в европа.

технотеста е 500лв , еко таксата в КАТ 300лв , преправяне на стопове в най-лошия случай е 300лв ....

проблема е с митница Бургас , има яко затлачване там , за това е по-бързо през холандия , от плащането на колата до доставката до вас са няма и 3месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджета ми е 30-31000лв за колата до КАТ(мито, транспорт, технотест, мигачи, екотакса).Доколкото видях има афтърмарк мигачи, та може би това ще е вариант, пак ще трябва прекодиране. 


След това за обслужване ми е ясно че ще е около 2000лв с подмяна на всички течности по колата и всичките части, които могат да създадат проблем(PCV, термостат, водна помпа)

 

Между другото имаше един търг скоро за чукната кола 2017 година, продаде се за 16900$ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да влезнеш в тоя бюджет значи колата без транспорт мита и тн трябва да дойде на макс 13500 CAD , а такава след 2014 може само на търг някоя със щета , и тогава вече иде момента с ремонта....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предлагам хората, които смятат че купуването на ударени/неударени коли от друг континент е тъпа работа да спрат да пишат/тролят и четат тука в тая тема или други подобни.

И без това станаха много майнуните на клона и цените се вдигнаха. Ся трябва да плащам повече за следващата кола отвъд голямата локва...

Съвсем сериозно го пиша това. Не ми се чете някой да ми филосовства за нещо, което никога не е правил. Айде моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Бако Мецан написа:

Извинявам се, че използвам темата, но за да не отварям нова ще попитам тук. Имам бюджет 2500 лева, дали ще мога някоя RSQ8-ца да взема от Канада или Бангладеш, всъщност няма значение от къде е дали волана е десен, ляв или по средата, въпроса е да се впиша в бюджета. Може и да е с лек врачански удар, ще си я ремонтирам. Мерси.

Имам 2 бр ,звънни да уточним подробностите, че и без тва ги не сака никой😁

Са сериозно ,варианта човек да попадне на курник оттамА е доста голем ,щот ония карат без да обслужват. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...